• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

«Капітальний ремонт по заміні вікон, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації, навчального корпусу № 4 Криворізького державного педагогічного університету за адресою: вул. Героїв АТО, 79 а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50086». Коригування

Закупівля здійснюється згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Ціна тендерної пропозиції не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену в оголошенні про проведення відкритих торгів. Строки виконання робіт: до 01 грудня 2024 року включно. Очікувана вартість закупівлі на 2023 рік – 3 100 000,00 грн з ПДВ. Очікувана вартість закупівлі на 2024 рік – 3 165 630,00 грн з ПДВ.

Торги відмінено

6 265 630.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 31 328.15 UAH
Період оскарження: 27.09.2023 12:00 - 02.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

неправомірна вимога

Номер: c840438de85144f1a0502984f94c1832
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-27-005510-a.a1
Назва: неправомірна вимога
Вимога:
п. 2.1 додатку 1 вимога надати в складі пропозиції "Для інженера з проектно-кошторисної роботи обов’язкове надання в складі пропозиції діючого сертифікату та діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності" Просимо Вас звернути увагу, що дане страхування здійснюється, коли йдеться про будівництво об'єктів. Так, у інженера має бути страхування, яке має бути дійсне протягом всього терміну будівництва. Предметом закупівлі являється: «Капітальний ремонт по заміні вікон, пошкоджених внаслідок збройної агресії російської федерації, навчального корпусу № 4 Криворізького державного педагогічного університету за адресою: вул. Героїв АТО, 79 а, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50086» До суб’єктів, які виконують роботи по розроблені проектно-кошторисної документації не має такої вимоги встановленої законодавчо! Отже, вимагаємо Вас виключити вимогу про надання Для інженера з проектно-кошторисної роботи обов’язкове надання в складі пропозиції діючого сертифікату та діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності" з тендерної докумкнтації, оскільки ця вимога є дискриміниційною та такою, що порушує усі принципи здійснення публічних закупівель, визначені ст 5 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за питання. Відповідно від статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник установлює наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до статті 4 Стандарту професійної діяльності 1 «Вимоги до членів всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників у будівництві» та до якості виконуваних (надаваних) ними робіт (послуг)» інженер-проектувальник повинен мати кваліфікаційний сертифікат за відповідним напрямом професійної атестації. Відповідно до статті 5 того ж самого Стандарту інженер-проектувальник зобов’язаний страхувати свою цивільно-правову (майнову) відповідальність перед споживачами згідно із стандартом професійної діяльності. Згідно з положеннями пунктів 3.2, 3.7, 3.21 ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», будівництво — це нове будівництво, реконструкція, капітальний ремонт та технічне переоснащення об'єктів будівництва. Таким чином, ваша вимога є необґрунтованою і має бути відхилена. Також, звертаємо увагу, що ваше твердження що зазначена вимога є дискримінаційною, не відповідає дійсності. Дискримінація (від латинського discriminatio – відмінність) – це утиск або позбавлення прав одних економічних суб'єктів (держав, підприємств, громадян) порівняно з іншими без законних на те підстав. Дискримінація – будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Поняття охоплює виключення або обмеження можливостей для членів певної групи відносно можливостей інших груп. Проте не кожна відмінність у ставленні є дискримінацією: вона не буде такою, якщо критерії такої відмінності є розумними і об'єктивними, а завдання полягає в тому, щоб досягти мети. Європейський суд з прав людини дає аналогічне визначення дискримінації: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Вимога щодо підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що потрібно підтвердити документально передбачена чинним законодавством України, а саме ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже є «розумним та об’єктивним виправданням» вищезазначеній вимозі у тендерній документації.
Статус вимоги: Відхилено