• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

285 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 425.00 UAH
Період оскарження: 26.09.2023 21:55 - 01.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до Тендерної документації

Номер: 8c434b7e2544403489eca9fa2a8d5152
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-015290-a.c1
Назва: Внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Проаналізувавши тендерну документацію замовника мною були виявленні порушення законодавства. У зв’язку із зазначеним, змушений звернути Вашу увагу на дискримінаційну вимогу тендерної документації та звернутися з проханням про її усунення. Дискримінаційна умова тендерної документації вбачається, у наступному положенні: 1. Стосовно вимог Розділу «Загальні медико-технічні вимоги» Додатку 3 до тендерної документації звертаємо Вашу увагу на наступні обставини та їх правове обгрунтування. {1.1. Належність виробника імплантів до одного з Міжнародних Реєстрів з урахуванням позитивного досвіду імплантацій. Данна інформація має бути підтверджена зазначенням відповідного Реєстру та посилання на нього. Документ ( Витяг з відповідного Реєстру ) повинен бути завірений безпосередньо виробником продукції, або офіційним представництвом компанії-виробника в Україні.} Згідно науково-доказових досліджень та відомостей МОЗ України на території України в сфері травматології та ортопедії не має жодного офіційно впровадженого ні Міжнародного, ні національного реєстру, внесені відомості до якого, зобов'язують медиків вважати як такі, що можуть вказати на позитивний чи негативний досвід імплантації імплантів (Ендопротезів). Замовник зазначає вимогу, яка не передбачена жодним чинним нормативно-правовим актом діючим на території України. Також зазначимо, що навіть на теренах Європи при проведенні аналогічної закупівлі вище вказані вимоги до учасників не зазначаються. До прикладу закупівля МОЗ України через Міжнародну організацію CROWN AGENTS так звані «Технічні характеристики» до аналогічного предмету закупівлі не передбачають вище зазначених вимог, хоча тендер МОЗ України розрахований на міжнародного виробника. В Україні немає жодної законодавчої підстави, яка б зобов'язувала безпосереднього виробника чи його представника, який реалізує продукцію на теренах України вносити відомості до Міжнародних реєстрів. Дана вимога вже не одноразово оскаржувалась в Антимонопольному комітеті України і була визнана дискримінаційною. Отже виходячи з вище викладеного та згідно з Законом України «Про публічні закупівлі», який передбачає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а чинним законодавством України не передбачено вимог до предмету закупівлі щодо належності імплантів до міжнародних реєстрів та ін., тож їх включення до документації можна вважати незаконними та визнати такими, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Прошу виключити вимогу "Належність виробника імплантів до одного з Міжнародних Реєстрів з урахуванням позитивного досвіду імплантацій, що має бути підтверджено зазначенням відповідного Реєстру та посилання на нього. Документ повинен бути завірений безпосередньо виробником продукції, або офіційним представництвом компанії-виробника в Україні".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. 1.Згідно з офіційною інформацією основним завданням реєстрів є збереження і моніторинг якості штучних суглобів. Для більш об’єктивної та достовірної інформації до Міжнародних реєстрів всі дані подають хірурги, а не виробники ендопротезів. Вся ця інформація збирається з офіційних даних лікарень та клінік, які проводять оперативні втручання такого типу. Метою цих реєстрів є опис епідемології суглоба і визначення факторів, пов’язаних з підвищеним ризиком ревізійних втручань. Незважаючи на те, що зазначені реєстри визначаються місцезнаходженням в певній країні, інформація, що міститься в них, не обмежується територією цієї країни. Також, реєстри відстежують міжнародні публікації щодо надійності і якості ендопротезів різних виробників. Відсутність інформації щодо продукції певного виробника в цих реєстрах свідчить про початковий етап та експериментальний характер виробництва ендопротезів, що не може гарантувати якість та безпечність продукції, а також її подальше функціонування. Міжнародні реєстри артропластики спираються на великий масив досвіду оперативних втручань, клінічних результатів, підтверджених в провідних країнах світу та містять таку необхідну для практичних лікарів інформацію як кількість імплантованих суглобів; назву та госпіталя чи лікарні; тип та конструкцію, фірму-виробника; терміни функціонування та виживання ендопротезів кульшових та колінних суглобів, відсоток ревізійних втручань. Саме останні показники є основними критеріями ефективності імплантації ендопротезів в залежності від дизайну, матеріалу та інших характеристик компонентів ендопротезів різних фірм виробників, а отже, саме вони дозволяють якнайкраще оцінити якість імплантів. Міжнародні реєстри артропластики спираються на великий масив досвіду оперативних втручань, клінічних результатів, підтверджених в провідних країнах світу та містять таку необхідну для практичних лікарів інформацію як кількість імплантованих суглобів; назву та госпіталя чи лікарні; тип та конструкцію, фірму-виробника; терміни функціонування та виживання ендопротезів кульшових та колінних суглобів, відсоток ревізійних втручань. Саме останні показники є основними критеріями ефективності імплантації ендопротезів в залежності від дизайну, матеріалу та інших характеристик компонентів ендопротезів різних фірм виробників, а отже, саме вони дозволяють якнайкраще оцінити якість імплантів. Звертаємо Вашу увагу, що діяльність зазначених інституцій не обмежується продукцією виробництва будь-якої країни світу або будь-якого виробника. На сьогоднішній день база даних реєстру, що ведеться зазначеними науковими закладами налічує близько сотні міжнародних виробників ендопротезів, технології та виробництво яких відповідає міжнародним стандартам. 2.Зазначені ж у тендерній документації міжнародні інституції (ISI, SCI, IF) ведуть діяльність щодо оцінки ефективного виконання технологій, досліджень світового класу, а також розробки методів оцінки технологій і забезпечення доказів правильності концепції досліджень; переходу нових технологій з академічних кіл до промислового виробництва. Діючи в якості нейтрального партнера в багатосторонніх інституційних дослідженнях, ці організації розміщують та відстежують наукові публікації стосовно будь-якої продукції. Окремо зауважимо, що нормативно-правові акти взагалі не передбачають будь-які вимоги, оскільки «передбачення вимог» не є предметом законодавчого регулювання. Крім того, в Україні не існує жодного нормативно-правового акту, який зобов'язував би замовника при визначенні вимог до характеристик предмету закупівлі та документів, якими має бути підтверджена відповідність зазначеним вимогам, повністю наслідувати МОЗ або будь-якого іншого розпорядника коштів. Наш лікувальний заклад має на меті спрямувати бюджетні кошти на закупівлю продукції найвищої якості, убезпечивши себе таким чином від необхідності додатково витрачати кошти на закуповівлю імплантів для проведення ревізійних втручань, а також гарантувати пацієнтам лікарні щонайменше 10 років здорового життя після ендопротезування. Таким чином, документація вимагає належності імплантів до Міжнародних Реєстрів та згадування їх у міжнародних наукових виданнях з постанням на проведення у медичному аспекті науково доказових досліджень як спосіб підтвердження належних якісних, технічних та функціональних характеристик предмету закупівлі, тобто, зазначені вимоги є правомірними. Тому, керуючись зазначеною вище нормою Закону України «Про публічні закупівлі» щодо використання міжнародних стандартів, норм та правил при відсутності національних, замовник передбачив у тендерній документації низку вимог, виконання яких дало б замовнику інформацію про технічні, функціональні та якісні характеристики запропонованих йому товарів.
Статус вимоги: Відхилено