• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 3

Послуги з прання, сушки і прасування білизни

1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Національна академія внутрішніх справ; 03035, м. Київ, пл. Солом’янська, 1; ЄДРПОУ 08751177 2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з прання, сушки і прасування білизни (Код за ДК 021:2015 - 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення) 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: Місце поставки : - м. Київ, пл. Солом’янська, 1 - м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9, - м. Київ, вул. І.Бекешкіної,3 - м.Київ, вул. Ушинського 34а; - м. Київ, пр-т Повітрофлотський, 53; - Київська обл., Фастівський р-н., с. Віта Поштова, ННІ №1 - м.Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 Кількість: 2 найменування, в тому числі: 1) Послуги з прання, сушки і прасування білизни – 10400 кг 2) Послуги з прання, сушки і прасування скатертин - 3900 кг 4) очікувана вартість предмета закупівлі: 515775,00 грн з ПДВ 5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 31.12.2023 року 6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 04.10.2023 до 01:00 год 7) умови оплати: Оплата здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на термін до 60 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані послуги здійснюється на протязі 7 –ми банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на рахунок. При цьому оплата Постачальнику за виконані послуги проводиться Замовником у відповідності із розподілом обсягів коштів бюджетного фінансування. 8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 10) дата та час розкриття тендерних пропозицій: визначається автоматично 11) розмір мінімального кроку пониження ціни: у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: Розмір мінімального кроку пониження ціни складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.

Завершена

515 775.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 157.75 UAH
Період оскарження: 26.09.2023 16:44 - 01.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга

Номер: a8cd771954604f75bea8235efd45c3bf
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-013592-a.a3
Назва: Скарга
Скарга:
Скарга
Дата розгляду скарги: 31.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.10.2023 15:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.11.2023 13:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовник усунув порушення
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Римар Борис 0688414310 anton.rymar.work@gmail.com
Вимога
Вирішена

щодо технічого завдання

Номер: ed9ba4c753d14375ba544cdcb1952af9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-013592-a.a2
Назва: щодо технічого завдання
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 5 до ТД: 4. Документи, що підтверджують можливість забору білизни та постачання чистої постільної білизни в будь-який момент протягом доби. - гарантійний лист у довільній формі, згідно якого учасник зобов’язується здійснювати забір білизни та постачати чисту постільну білизну в будь-який момент протягом доби на запит Замовника. - копію наказу Учасника про роботу по змінах, які дозволятимуть здійснювати забір білизни та постачати чисту постільну білизну в будь-який момент протягом доби на запит Замовника. Дана вимога є дискримінаційною адже Скаржник первісно НЕ ЗМОЖЕ виконати вимогу ТД про надання відповідного гарантійного листа про прання, доставку білизни в будь-який момент протягом доби на запит Замовника так як в Україні, зокрема у м. Києві, де розташовані потужності Скаржника), запроваджена комендантська година і, Скаржник, не відносячись до об’єкту критичної інфраструктури (як і будь-який суб’єкт підприємницької діяльності), НЕ ЗМОЖЕ ВИКОНАТИ прання та доставку білизни «В БУДЬ-ЯКИЙ МОМЕНТ ПРОТЯГОМ ДОБИ», якщо це буде, що можливо із вимоги, комендантська година. Більше того, жоден суб’єкт господарювання на ринку даних послуг не зможе виконати дану вимогу про доставку «в будь-який момент доби». Крім цього, відсутність в технічних вимогах, проекті договору чітких часових меж забирання та повернення білизни не дозволяють Скаржнику організувати процес роботи таким чином аби виконання потенційного договору було б успішним. Додатково звертаємо увагу на аналогічну практику, викладену у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9326-р/пк-пз від 26.06.2023 р. за результатами розгляду скарги UA-2023-06-07-013639-a.a4. Таким чином, просимо видалити незаконну та дискримінаційну вимогу до 12 год 29.09.2023 року, адже, зважаючи на строки оскарження, змушені будемо звернутися до АМКУ
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені в документацію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

щодо досвіду

Номер: e16295bfd0414566b6e6e3d1db527d96
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-013592-a.a1
Назва: щодо досвіду
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 1 до ТД: Аналогічним вважається Договір з надання послуг з прання, прасування та укомплектування спальних місць постільною білизною у кількості не менше 200 комплектів постільної білизни. Звертаємо увагу органу оскарження, що предметом закупівлі є «Код ДК 021:2015: 98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення», а тому вимога про надання досвіду виконання договору, який передбачає «прасування та укомплектування спальних місць постільною білизною у кількості не менше 200 комплектів постільної білизни» є незаконною та дискримінаційною. Додатково звертаємо увагу на схожість, викладену у рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №9326-р/пк-пз від 26.06.2023 р. за результатами розгляду скарги UA-2023-06-07-013639-a.a4. Таким чином, просимо видалити незаконну та дискримінаційну вимогу до 12 год 29.09.2023 року, адже, зважаючи на строки оскарження, змушені будемо звернутися до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дякуємо за запитання! Відповідні зміни будуть внесені в документацію.
Статус вимоги: Задоволено