• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Протигази фільтрувальні СМ-6 з фільтром NBC-3/SL М, або еквівалент, в комплекті

Завершена

10 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 000.00 UAH
Період оскарження: 26.09.2023 17:30 - 04.10.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Технічні вимоги до предмета закупівлі

Номер: 8182cb99899148f1b7bc52082d9dffae
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-011023-a.a1
Назва: Технічні вимоги до предмета закупівлі
Вимога:
1. Просимо пояснити включення до комплекту постачання Засобу для спеціальної обробки протигазу, який не входить до обов’язкових елементів при комплектації протигазів. Інструкція з експлуатації протигаза типу СМ-6 містить розділ з рекомендаціями щодо чистки протигаза, а саме – «рекомендується після тривалого використання мити водою з милом, бікарбонатом чи розчином миючого засобу.» Крім того технічним вимогам до засобу спеціальної обробки, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації - Технічні вимоги, може відповідати лише один засіб, а саме Decontamination Mitt (Part Number: FG015-1840-00NS (EA)) американської компанії «TIMILON CORPORATION» під торговою маркою «FAST ACT» Таким чином, наявність в Технічних вимогах Засобу для спеціальної обробки протигазу значно обмежує коло потенційних учасників і є на наш погляд дискримінаційною вимогою. Пропонуємо виключити Засіб для спеціальної обробки протигазу з складу комплектації протигазу СМ-6 з фільтром та сумкою. 2. Необхідність надання копії сертифікату на управління системою якості ДСТУ ISO 9001:2015 від постачальника, а не від Виробника товару немає сенсу, адже Постачальник може не бути Виробником протигазу чи його складових, а є лише представником, посередником при поставці Товару. Більш доцільним є надання Сертифікату на управління системою якості ISO 9001:2015 (міжнародного стандарту), що власне забезпечує якість виробленого Товару. 3. Надання листа від виробника щодо підтвердження можливості виготовлення товару в необхідній кількості та його поставка з прив’язкою до конкретного тендера (з посиланням на ідентифікатор закупівлі) значно звужує коло потенційних учасників, а також автоматично виключає з числа учасників ті підприємства, які вже мають складські запаси відповідного Товару. На наш погляд сама наявність доказів щодо наявності господарських зв’язків з виробником (копію дилерського договору або сертифікат дистриб’ютора або авторизаційний лист від виробника або інший документ) є достатньою підставою для запевнення замовника про технічну можливість учасника здійснити поставку Товару. Враховуючи викладене, просимо внести зміни до Додатку 1 до тендерної документації – Технічні вимоги (Технічна специфікація).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями ДК 021:2015 код 35810000-5 «Індивідуальне обмундирування» (Протигази фільтрувальні СМ-6 з фільтром NBC-3/SL М, або еквівалент, в комплекті) затверджена рішенням уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур закупівлі/спрощених закупівель Департаменту цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації 26 вересня 2023 року, протокол № 53, складена у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон). Звертаємо Вашу увагу, що технічна специфікація до предмету закупівлі, зазначена у Додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ)» складена у відповідності до частини 4 статті 23 Закону, а саме «Засіб для спеціальної обробки протигазу» не містить посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Повідомляємо, що включення до комплекту протигазу засобу спеціальної обробки обумовлено існуючою реальною загрозою виникнення аварій та інцидентів з небезпечним хімічними та бойовими отруйними речовинами. Наявність засобів спеціальної обробки дозволить не лише очистити протигаз від небезпечних хімічних та бойових отруйних речовин, а й врятувати життя. Також повідомляємо, що не існує затвердженого обов’язкового комплекту протигазу, а включення в комплект протигазу засобів для спеціальної обробки є міжнародною практикою, що провадиться більшістю країн Європи, Світу, Міжнародною організацією із заборони хімічної зброї (ОЗХЗ) та вже застосовується в Україні. Поряд з тим, наведений Вами метод очистки за допомогою води з милом, бікарбонату чи розчину миючого засобу є методом звичайної дезінфекції для індивідуальної гігієни. Окрім цього в технічній специфікації не вказано жодних конструктивних особливостей засобу спеціальної обробки та його упакування, які б звужували коло товаровиробників (а відтак їхніх представників в Україні) подібного продукту, та могли б його однозначно ідентифікувати. В технічних вимогах до «Засобу для спеціальної обробки протигазу» є лише загальні вимоги щодо його ефективності та методу нейтралізації небезпечних хімічних та бойових отруйних речовин. Перед оголошенням процедури закупівлі Департаментом цивільного захисту населення Сумської обласної державної адміністрації був проведений аналіз ринку засобів для дезактивації і було виявлено, що існує достатня кількість європейських, американських та інших товаровиробників такого типу продуктів із схожими властивостями. Згідно Закону будь-який суб’єкт господарювання незалежно від форми власності та організаційно-правової форми має можливість брати участь у процедурі закупівлі на рівних правах з іншими Учасниками та має можливість запропонувати для закупівлі відповідний еквівалент Товару, за характеристиками не гірший, ніж зазначений в технічних вимогах. Таким чином, твердження щодо дискримінації учасників процедури закупівлі вважаємо необгрунтованими, та виключно суб’єктивними. 2. Необхідність надання копії листа від виробників складових продукції (маски, фільтру, засобу спеціальної обробки) обумовлено тим, що учасник гарантує поставку якісного Товару в необхідній кількості та у встановлений Замовником строк, без порушення гарантійних термінів зберігання, встановлених Виробниками, а також поставку Товару із максимальним терміном зберігання. 3. Наявність в Учасника, який не є виробником товару, складських запасів, а також сама по собі наявність господарських зв’язків із Виробниками (дилерський договір, сертифікат дистриб’ютора, авторизаційні листи, тощо) не дають гарантій в підтвердження щодо кількості, якості, дати виготовлення Товару та про можливість його поставки у визначений Замовником термін.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 07.10.2023 16:45