-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комп’ютерне обладнання» (Монітор; Комплект клавіатура + миша; Персональний комп'ютер; Багатофункціональний пристрій А4 тип 1 з додатковим картриджем; Багатофункціональний пристрій А4 тип 2
Торги відмінено
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження:
26.09.2023 14:55 - 18.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
Номер:
2399e31a67b14690ace1888b290929c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-26-010017-a.c3
Назва:
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції
ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
Скарга:
Вважаємо, що Замовником, при прийнятті рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, порушено норми чинного законодавства, і вимоги тендерної документації, а також процедуру закупівлі, що є підставою для визнання дій Замовника неправомірними і скасування зазначеного рішення. Таке твердження ґрунтується на наступному :
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ Чернівці лікарня.docx 02.11.2023 08:58
- Скарга_АМКУ.pdf 02.11.2023 08:58
- Відповідь на скаргу.docx 03.11.2023 18:46
- Декларації відповідності БФП.pdf 03.11.2023 18:47
- Додаток 4 зі змінами 16.10 .2023р. (екз. Замовника) з примітками.docx 03.11.2023 18:47
- Технічна документація (4).pdf (екз. Скаржника).pdf 03.11.2023 18:47
- Додаток 5.docx 06.11.2023 14:39
- Додаток 2.docx 06.11.2023 14:39
- Додаток 1.pdf 06.11.2023 14:39
- Декларації відповідності БФП.pdf 06.11.2023 14:39
- Додаток 1.docx 06.11.2023 14:39
- Відповідь на скаргу.docx 06.11.2023 14:39
- Додаток 2.pdf 06.11.2023 14:39
- ТД за Особливостями (зі змінами від 07.09.2023).doc 06.11.2023 14:39
- Додаток 4 зі змінами 16.10 .2023р. (екз. Замовника) з примітками.docx 06.11.2023 14:39
- Додаток 3.docx 06.11.2023 14:39
- ТД за Особливостями (зі змінами від 07.09.2023).pdf 06.11.2023 14:39
- Додаток 5.pdf 06.11.2023 14:39
- Додаток 4.docx 06.11.2023 14:39
- 387 Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ - копия.docx 15.11.2023 13:50
- рішення від 06.11.2023 № 17674.pdf 06.11.2023 14:20
- інформація про резолютивну частину рішення від 09.11.2023 № 18011.pdf 10.11.2023 19:09
- рішення від 09.11.2023 № 18011.pdf 14.11.2023 20:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.11.2023 09:56
Дата розгляду скарги:
09.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.11.2023 14:21
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.11.2023 20:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати Рішення від 31.10.2023 №361
Вимога
Вирішена
Внесення змін
Номер:
04fbc7bdebb44381b1f7c9724defff32
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-26-010017-a.b2
Назва:
Внесення змін
Вимога:
Доброго дня! Ми є виробниками персональних комп'ютерві та просимо скасувати умови, не передбачені чинним законодавством, які обмежують конкуренцію, ставлять в нерівні умови постачальників та створюють дискримінаційні умови закупівлі, а саме:
- Чинний на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції Атестат виробництва виданий уповноваженою на це установою, щодо відповідності стандарту ДСТУ EN 62368-1:2017 (видане на виробника запропонованих персональних комп’ютерів ).
Зазначаємо, що атестація виробництва не є обов'язковою згідно з чинним законодавством та нормативами. По практике інших тендерів аналогічні вимоги були скасовані або не вимагалися. Підкреслюємо, що стандарт ДСТУ EN 62368-1:2017 є добровільним і не передбачає обов'язкової атестації виробництва.
Відзначаємо, що створення рівних умов для учасників тендера та забезпечення конкурентоспроможності може призвести до отримання кращих цін та умов для вас, як замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
13.10.2023 11:33
Вирішення:
Доброго дня. Внесемо зміни
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
400e5ec4b62e4b79b9fdc2a318675684
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-26-010017-a.b1
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
З метою недопущення закупівлі фальсифікатів обладнання та підтвердження спроможності учасника поставити запропонований перелік товару (монітору, БФП Тип 1 та БФП Тип 2, а не тільки Персональний комп'тер) у встановлені строки, прохання доповнити тендерною документацію наступним текстом : "Учасник повинен надати документальне підтвердження у вигляді копії авторизаційного листа від виробника або офіційного представника виробника обладнання на території України, щодо партнерських відносин між виробником та Учасником, які необхідні для продажу (поставки) запропонованого Товару, із зазначенням найменування Замовника, найменування запропонованого Товару, номера оголошення в електронній системі закупівель ProZorro"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2023 15:16
Вирішення:
Шановний учаснику, добрий день, дякуємо за увагу до закупівлі, документація закупівлі складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог іншого законодавства України, потреб замовника та практики проведення закупівель, оприлюднених у системі PROZORRO.
Статус вимоги:
Відхилено