-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску )
Торги відмінено
935 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 350.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 350.00 UAH
Період оскарження:
26.09.2023 14:19 - 26.10.2023 01:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтями Закону та Особливостями
Номер:
2cd548c76aee42fb8e625c40c0f0376a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-26-008883-a.b4
Назва:
СКАРГА на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтями Закону та Особливостями
Скарга:
ТОВ "НВП "Укрресурс" відповідно до поданої Скарги з додатками, просить:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску ) , ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2023-09-26-008883-a.
3. Зобов’язати Замовника – Управління архітектури, капітального будівництва та житлово-комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області, – скасувати Протокольне рішення (Протокол) № 271 від 13.11.2023р стосовно відхилення тендерної пропозиції ТОВ "НВП "Укрресурс".
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. ТД (Нова редакція) на виконання рішення АМКУ.doc 17.11.2023 17:18
- 2. протокол розгляду.pdf 17.11.2023 17:18
- 5. 0219-11-15_Відповідь_на_запит_№_1150-Х_39_від_13.11.2023.pdf 17.11.2023 17:19
- 3. Програма страхування-8.pdf 17.11.2023 17:19
- 4. запит розяснення_13-11-2023.pdf 17.11.2023 17:19
- Скарга_UA-2023-09-26-008883-a_Укрресурс_17-11-2023.docx 17.11.2023 17:19
- 7. лист-розяснення висновку сес.pdf 17.11.2023 17:19
- 6. пояснення франшизи_замовника.pdf 17.11.2023 17:19
- Скарга_UA-2023-09-26-008883-a_Укрресурс_17-11-2023.pdf 17.11.2023 17:19
- рішення від 21.11.2023 № 18633.pdf 21.11.2023 14:39
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.11.2023 № 19240.pdf 30.11.2023 12:55
- рішення від 29.11.2023 № 19240.pdf 04.12.2023 15:36
- пояснення на скаргу 2 від 23.11.doc 23.11.2023 18:11
- пояснення на скаргу.PDF 23.11.2023 18:11
- П. 38. Протокол про відміну прийнятого рішення щодо переможця _ відхилення учасника за результатом розгляду скарги АМКУ (1)_page-0001.pdf 08.12.2023 20:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
17.11.2023 17:33
Дата розгляду скарги:
29.11.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
21.11.2023 14:39
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.12.2023 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від № 19240-р/пк-пз від 29.11.2023 Управлінням архітектури, капітального будівництва та житлово - комунального господарства Вільногірської міської ради Дніпропетровської області СКАСОВАНО Рішення від 13.11.2023 №271, згідно з яким відхилено пропозицію ТОВ "НВП "Укрресурс" (код – 34396623) відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей: «не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
bc8e67be4c1c4796bf65e3b234b2d259
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-26-008883-a.b3
Назва:
Скарга
Скарга:
На тендерну документацію Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску)
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Постанова ПНБУ 153.pdf 29.09.2023 17:50
- 2. Постанова ПНБУ_216.pdf 29.09.2023 17:50
- 3. Ліцензія (AE №190484) ФінРизик.pdf 29.09.2023 17:50
- 5. Лист страхової компанії.pdf 29.09.2023 17:50
- 4. Правила_фін.ризик.pdf 29.09.2023 17:50
- 7. Рекомендації АМКУ від 11.1.pdf 29.09.2023 21:24
- 6.ТД (нова редакція) для закупівлі товару контейнери ТПВ.doc 29.09.2023 21:24
- Скарга.docx 29.09.2023 21:24
- Скарга.pdf 29.09.2023 21:24
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ UA-2023-09-26-008883-a.b3.docx 06.10.2023 16:07
- ЗАПЕРЕЧЕННЯ UA-2023-09-26-008883-a.b3.pdf 06.10.2023 16:07
- Рішення від 03.10.2023 № 15732.pdf 03.10.2023 19:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.10.2023 № 16478.pdf 17.10.2023 11:40
- Рішення від 16.10.2023 № 16478.pdf 19.10.2023 17:29
- пояснення на скаргу.docx 05.10.2023 16:03
- Пояснення на скаргу АМКУ.PDF 05.10.2023 16:03
- протокол про внесення змін після рішення АМКУ.PDF 23.10.2023 15:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.09.2023 17:59
Дата розгляду скарги:
16.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.10.2023 19:07
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.10.2023 17:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Доброго дня!!! На виконання рішення АМКУ від 16.10.2023 року №16478-р/пк-пз, внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Придбання обладнання для благоустрою території (контейнери для збору ТПВ) (за ДК 021:2015: 44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску )"
Вимога
Відхилено
ВИМОГА на рішення Замовника, оформлених у вигляді тендерної документації, яка містить дискримінаційні вимоги.
Номер:
2fa93ea888d147a8b2c92c6b94c09499
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-26-008883-a.c2
Назва:
ВИМОГА на рішення Замовника, оформлених у вигляді тендерної документації, яка містить дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІI , потенційний Учасник звертається з Вимогою, щодо незаконних рішень Замовника, оформлених у вигляді тендерної документації, яка містить дискримінаційні вимоги, а саме :
Замовником торгів ( тендеру ) встановлено вимогу надання "страхової гарантії". Така вимога є дискримінаційною з огляду на таке.
Відповідно до п. 1 Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджених Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 № 2628, ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант).
Отже, вимоги до забезпечення передбачають три види гарантій: банківська гарантія, гарантія фінансової установи та страхова гарантія.
Потенційний Учасник не має відносин із страховими компаніями, які можуть надати таку гарантію, однак, має відкриті рахунки в державному банку, відповідно, може надати банківську гарантію відповідно до цих вимог та Закону.
Крім того, відповідно до ч. 1 ст. 25 Закону, замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про 5 проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції/пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Отже, Закон не визначає форму забезпечення Пропозицій, Замовник має встановити розмір, строк та застереження щодо неповернення, проте він не може вимагати саме страхову гарантію.
Потенційний Учасник може надати лише банківську гарантію, оскільки вона передбачена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, Потенційний Учасник має відкриті рахунки в банківських установах та договори щодо видачі банківських гарантій.
Таким чином, потенційний Учасник вимагає щоб Замовник передбачив можливість надання банківської гарантії, замість страхової.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2023 13:36
Вирішення:
Статтею 1. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що « забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія»
Статтею 21. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
Статтею 22.Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що « У тендерній документації зазначаються такі відомості: розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);»
Статтею 25. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «У разі якщо замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі повинні бути зазначені умови його надання, зокрема, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції не повертається учаснику.»
Тож, єдиним видом забезпечення тендерної пропозиції є гарантія. Гарантія може видаватися різними установами, тож в залежності від того, яка саме установа видає гарантію, її можна поділити на види:
• банківська гарантія;
• страхова гарантія;
• гарантія фінансових установ.
У зв’язку з тим, що Статтею 21. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій, то мовником в межах норм чинного законодавства передбачено надання тендерного забезпечення у вигляді СТРАХОВОЇ ГАРАНТІЇ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
074bb3b845db4710a12aa7bbe907759b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-26-008883-a.c1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційної вимоги
Вимога:
Просимо видалити з тендерної документації вимогу щодо "...лист (адресований на ім’я бенефіціара (вигодонабувача /замовника) в довільній формі від фінансової установи (страхової компанії), яка видала страхову гарантію, про наявність розроблених та затверджених керівником фінансової установи (або уповноваженою на це особою) Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків; копії Рішення Національного Банку України (Комітету з питань нагляду та регулювання діяльності ринків небанківських фінансових послуг) «Про реєстрацію Правил страхування (…назва страхової компанія)» (у разі якщо такі Правила розроблені та затверджені керівником фінансової установи (або повноваженою на це особою) до 09 жовтня 2022 року);..." оскільки дана вимога є дискримінаційною по відношенню до надавачів страхових гарантій ( електронних).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2023 12:47
Вирішення:
Шановний Учасник, Ваша вимога є не обґрунтованою, оскільки дана вимога в ТД ні яким чином не порушує Ваші права та ні яким чином не обмежує конкренцію.
Оскільки статтею 6. ЗУ «Про страхування» передбачено, що добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Види добровільного страхування, на які видається ліцензія, визначаються згідно з прийнятими страховиком правилами (умовами) страхування. Видами добровільного страхування можуть бути: ….. 18) страхування фінансових ризиків. Статтею 16. ЗУ «Про страхування» передбачено, що Договори страхування укладаються відповідно до правил страхування.
Ураховуючи викладене вище, наявність у фінансової установи Правил добровільного страхування фінансових ризиків є обов’язком, так як на їх підставі укладаються Договори страхування. І надання листа від страхової компаній про підтвердження наявності Правил добровільного страхування фінансових ризиків із наданням: копії Правил добровільного страхування фінансових ризиків не є якоюсь складністю для Учасників.
Статус вимоги:
Відхилено