• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з організації, збирання, вилучення, оброблення, зберігання, знешкодження, перевезення, видалення і захоронення медичних, небезпечних, фармацевтичних відходів)

Завершена

425 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 125.00 UAH
Період оскарження: 26.09.2023 14:19 - 01.10.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

оскарження дискримінаційних умов

Номер: 340e0cdf40cd453f84500936fcc3e42c
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-008761-a.a4
Назва: оскарження дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний Замовник! Ви самі собі перечите! Або Ваші «Косультанити» не розуміють норм чинного законодавства, що прописують тендерну документацію під певного Учасника! Ви зазначаєте, що «Відповідно до п. 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) зазначаємо, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Пунктом 2 зазначеної статті уточняється, що установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв щодо матеріально-технічної бази, обладнання, технологій і .т.д. Так поясніть будь ласка. Як до кваліфікаційних критеріїв може відноситись: протокол вимірювання вмісту забруднюючих речовин на межі санітарно-захисної зони підприємства; • протокол проведення досліджень шумового навантаження та інфразвуку фото контейнера та копії накладних на контейнери. І саме цікаве, в кого ж є такий сертифікат? Мабуть в того учасника, який його спеціально отримав і прописує в умовах тендерної документації???!!!!! Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, який сертифікований НААУ, та має право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів». Чому саме НААУ та саме право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів»? Жодним нормативно-правовим Актом не передбачено, що ліцензіат повинен мати дані документи! Радимо ознайомитись, які документи повинен мати ліцензіат :- згідно п.6 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» здобувач ліцензії (ліцензіат) для її отримання подає у спосіб, передбачений частиною першою статті 10 Закону, до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії на провадження/розширення провадження господарської діяльності згідно з додатком 1. До заяви про отримання ліцензії на провадження/розширення провадження господарської діяльності, крім документів, передбачених частиною третьою статті 11 Закону, додаються: Такими вимогами, Замовник дискримінує інших учасників, суттєво обмежує конкуренцію та порушує вимоги ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі». Вимагаємо видали ці вимоги з тендерної документації. Або ми змушені будемо повідоми у відповідні органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учаснику! Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації, серед іншого, зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Нормами ч. 3 вказаної статті Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі не можуть вважатися дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів,протоколів замірювань, закупки пакетів,контейнерів. Крім цього, встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога Замовника щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату ,протоколів вимірювань, підтверження наявності і відповідності тендерним критеріям пакетів,контейнерів, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.10.2023 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, який сертифікований НААУ, та має право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів».

Номер: d491084f7ef7457086dbd9bbd29d88f8
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-008761-a.a3
Назва: Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, який сертифікований НААУ, та має право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів».
Вимога:
В тендерних вимогах Замовник зазначає, що Постачальник повинен мати сертифіковану систему екологічного менеджменту, що підтверджується сертифікатом відповідності ISO 14001:2015. Сертифікат повинен бути виданий органом з сертифікації, який сертифікований НААУ, та має право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів». Чому саме НААУ та саме право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів»? Це не передбачено законом, призводить до дискримінації інших учасників та обмежує конкуренцію. Такий підхід до формування тендерних вимог, в цій частині містить ознаки, що прийняти участь зможе учасник який вже отримав такий сертифікат. Наприклад наше підприємство має сертифіковану систему екологічного менеджменту, що підтверджується сертифікатом відповідності ISO 14001, але він виданий не НААУ та за іншим кодом сертифікації. Будь ласка внесіть зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день, шановний учаснику! Згідно ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у тендерній документації, серед іншого, зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Нормами ч. 3 вказаної статті Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як доказ необхідного рівня якості послуг є підтвердження відповідності технічних і споживчих характеристик товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ,ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від учасників надання сертифікату відповідності ISO 14001:2015, який підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 14001, діючого в Україні. Головною метою впровадження вказаного стандарту є мінімізація шкідливого впливу виробничої діяльності підприємства на довкілля. Вимоги щодо зниження негативного впливу на навколишнє природне середовище застосовується до будь-якої організації, незалежно від її організаційної форми, розміру, форми власності, масштабу виробництва та галузево-функціонального виду діяльності. Таким чином, наявність у підприємства сертифікату на систему відповідності ISO 14001:2015 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги у відповідності з вимогами діючої нормативної – правової документації та не містить жодних дискримінаційних елементів. Вимога щодо того, що "Учасник повинен мати сертифіковану систему екологічного менеджменту" із наданням копій сертифікатів ISO базується на тому, що орган сертифікації обов'язково повинен мати право сертифікації за кодом IAF/EA 24 «Переробка відходів». Оскільки роботи, що мають виконуватись Виконавцем, пов'язані із переробкою та утилізацією небезпечних відходів, вимога щодо коду сертифікації IAF/EA 24 є цілком логічною і законною. Встановлені вимоги тендерної документації у цій закупівлі не можуть вважатися дискримінаційними, оскільки не обмежують прав потенційних учасників закупівлі в отриманні відповідних сертифікатів. Крім цього, встановлення цих вимог також не свідчить і не може свідчити, що цій вимозі може відповідати лише один або декілька учасників, оскільки прямих заборон щодо отримання таких сертифікатів в чинному законодавстві не міститься. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що вимога Замовника щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності ISO 14001:2015, який повинен бути виданий органом з сертифікації,який сертифікований НААУ(Національна Академія Акредитації України), є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – національним стандартам якості у розумінні норм чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.10.2023 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

дискримінаційні вимоги

Номер: f9de3e19f33441ae8a2b357e805e3e21
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-008761-a.b2
Назва: дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник. Вами вимагається надати фото контейнера та копії накладних на контейнери. Ми як потенційні Учасники, не маємо змоги завчасно купувати контейнера, пакети, мішки для надання в якості підтвердження пакувальної тари , для медичних відходів. Таким чином, Ви дискримінуєте учасників, вимагаючи надати вже завчасно придбану тару. Лиш для учасників, а не переможців торгів. В свою чергу вимагаємо прибрати з умов тендерної документації дискримінаційні умови в частині надання копій накладних на контейнери , пластикові пакета та фото запропонованої тари. Викласти вимоги наступним змістом: Надати гарантійний лист, що Учасником у випадку акцепту тендерної документації буде надано Контейнер місткістю до 30 літрів об’ємом і витримувати навантаження до 15 кг. • На контейнері має бути напис щодо його вмісту (медичні відходи категорії «В», «С» або аналогічним змістом) • На контейнері має бути пояснювальний застережний напис щодо його вмісту та наочна інформація по його застосуванню. • Контейнер повинен бути призначеним для утилізації медичних відходів з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи. • Пластикові пакети для контейнера мають бути призначеними для збирання медичних відходів категорії «В» та «С» з відповідним маркуванням на пакетах з наданням копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або сертифікату відповідності. Товщина пакету має бути не менше 130 мікронів. • Пластикові пакети для контейнера повинні мати (або окремо додаватися до них) фіксатори, «зашморг», «стяжку» для швидкої герметизації пакету. Використовувати клейку стрічку типу «скотч» не прийнятно. У випадку не задоволення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до п. 1 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон) зазначаємо, що Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Пунктом 2 зазначеної статті уточняється, що установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв щодо матеріально-технічної бази, обладнання, технологій і .т.д. Отже виходячи із положень статті 16 Закону замовником самостійно на власний розсуд розробляється та затверджується тендерна документація в якій передбачені вимоги до учасників закупівлі. Тобто, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Дискримінація передбачає обмеження або перевагу, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. Кожен з учасників має рівну можливість для отримання документів, передбачених п. 14, п. 15 Додатку 2 Технічні вимоги та опис предмета закупівлі», а тому відсутні підстави вважати такі вимоги дискримінаційними. Враховуючи викладене вище, тендерні вимоги є законними та обґрунтованими, а підстави на які ви посилаєтесь - надуманими, отже відсутні підстави для задоволення Вашої скарги.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.10.2023 00:02
Вимога
Залишено без розгляду

Внесення змін в умови тендерної документації

Номер: b6688dbe34664a4ab7ed6e31c11d9cf4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-008761-a.c1
Назва: Внесення змін в умови тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовник. Як дані дослідження повпливають на якість наданих послуг? Яке значення вони мають для лікарні? Ви являєтесь контролюючим органом, який здійснює перевірки? Яким нормативно-правовим актом передбачено, що Замовником можуть вимагатись для надання послуг організації збирання, перевезення та забезпечення знешкодження (термічної переробки) медичних відходів. Категорія В. • протокол вимірювання вмісту забруднюючих речовин на межі санітарно-захисної зони підприємства; • протокол проведення досліджень шумового навантаження та інфразвуку. Що для Вас наддадуть дані дослідження як для лікарні? У разі незадоволення нашої вимоги будемо вимушені подати скаргу в АМКУ для відтворення можливості законного проведення даної закупівлі!».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ваша Вимога (Скарга) щодо видалення вимоги з тендерної документації, які стосуються надання документального підтвердження здійснення виробничого контролю та моніторингу впливу діяльності підприємства на довкілля . За результатами розгляду повідомляємо, що відсутні законні та обґрунтовані підстави для задоволення Вашої скарги з наступних підстав. Виходячи з положень статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначаємо, що відповідно до Закону замовником самостійно на власний розсуд розробляється та затверджується тендерна документація, в якій передбачені вимоги до учасників закупівлі щодо подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям (матеріально-технічної бази, обладнання, технологій тощо). Також Закон України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту – Закон), містить статтю 23. Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності. Ч. 1 вказаної статті передбачено, що технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Крім того, відповідно до ч. 5 ст. 23 Закону, Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Тобто, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність критеріям та вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Враховуючи викладене, Замовником законно вказано у п. 18 Додатку 2 (Загальні вимоги до предмету закупівлі) вимоги до Учасників щодо надання підтвердження здійснення виробничого контролю та моніторингу впливу діяльності підприємства на довкілля .
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.10.2023 00:02