• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 09130000-9 Нафта і дистиляти (Поставка бензину та дизельного палива для філії "Каскад Київських ГЕС і ГАЕС" ПрАТ "Укргідроенерго")

Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.

Завершена

6 049 401.72 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 60 000.00 UAH
Період оскарження: 26.09.2023 13:30 - 01.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: 4f65cc4d16ad4d30b612f44db37ab4f3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-007589-a.b1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
26.09.2023 року в системі публічних закупівель «PROZORRO», за адресою в мережі Інтернет https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-09-26-007589-a, вийшло оголошення про початок проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю Товару: код ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти (надалі – Процедура закупівлі). Детально проаналізувавши документацію, затверджену Протоколом Уповноваженої особи апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго» від 26 вересня 2023 року № 636-23, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право Учасників на участь у цих відкритих торгах. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Крім того, вважаємо що дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 5 Закону, а саме - недискримінація Учасників. 1. У пункті 4 Таблиці 1 Додатку № 1 до Тендерної документації зазначається, що для документального підтвердження фінансової спроможності учасник повинен надати Звіт про фінансові результати учасника (Звіт про сукупний дохід) (форма № 2 або форма №2-м) за 2022 рік та підтвердити, що дана фінансова звітність була прийнята державним органом статистики і надати квитанцію про його приймання (квитанція № 2). Якщо звітність подавалася не через електронний ресурс, то учасник надає відповідну звітність з відміткою, що підтверджує її прийняття. При цьому Звіт про фінансові результати учасника (Звіт про сукупний дохід) за 2022 рік повинен відповідати наступним вимогам: - чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000 форми №2 або форми №2-м) за звітний період повинен становити не менше 6 млн. грн. - чистий фінансовий результат (код рядка 2350форми №2) або чистий прибуток (збиток) (код рядка 2350 форми №2-м) за звітний період повинен становити не менше 0 грн. Натомість, вимогами чинного законодавства, зокрема ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності Замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). В зазначені вище нормі йдеться саме про річних дохід (виручку), а не про чистих дохід від реалізації продукції. Відповідно до п. 7 Положення (стандарту) бухгалтерського обліку 5 «Дохід», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 29.11.1999 № 290, дохід (виручка) від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) – це загальний дохід (виручка) від реалізації продукції, товарів, робіт або послуг без вирахування наданих знижок, повернення раніше проданих товарів та непрямих податків і зборів (податку на додану вартість, акцизного збору тощо). Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) − визначається шляхом вирахування з доходу від реалізації продукції, товарів, робіт, послуг наданих знижок, вартості повернутих раніше проданих товарів, доходів, що за договорами належать комітентам (принципалам тощо), та податків і зборів. Таким чином, ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлює обмеження саме щодо річного доходу (виручки), вимога щодо розміру якого не може бути більшою ніж очікувана вартість предмета закупівлі. В той же час, в Тендерній документації зазначено вимоги щодо розміру чистого доходу від реалізації продукції, яка є частиною доходу від реалізації продукції, яка становить майже 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі.Вказана вимога Замовника не стосується предмета закупівлі, а лише створює умови, за яких суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників. Звітність нашого підприємства, як потенційного Учасника за результатами 2022 року не відповідає вказаним у Тендерній документації, затвердженої Протоколом Уповноваженої особи апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго» від 26 вересня 2023 року № 636-23, вимогам фінансової спроможності. Причиною таких фінансових показників нас, як потенційного Учасника є ситуація в країні, пов’язана із повномасштабним вторгненням російської федерації на територію України, що призвело до значного спаду на ринку нафтопродуктів. Однак, зазначені вище фактори жодним чином не вплинуть на можливість виконання нами, як потенційними Постачальниками своїх зобов’язань і жодним чином не перешкоджають участі у відкритих торгах, про що свідчить інформація про виконані аналогічні договори поставки нафтопродуктів. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Внести зміни до Тендерної документації, затвердженої Протоколом Уповноваженої особи апарату управління ПрАТ «Укргідроенерго» від 26 вересня 2023 року № 636-23, в частині вимог щодо фінансової спроможності. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Виручка - сума грошей, що отримало підприємство від продажу товарів, робіт або послуг. В бухгалтерському обліку виручку трактують як поступлення від реалізації товарів, робіт або послуг без вирахування наданих знижок, повернення раніше проданих товарів та непрямих податків і зборів. Відповідно до умов проекту Договору у разі не використання талону (бланку-дозволу) в зазначений термін, Покупець повідомляє про це Постачальника протягом 3 (трьох) робочих днів, шляхом надсилання факсимільного повідомлення. Постачальник зобов’язаний протягом п’яти робочих днів після отримання такого повідомлення, видати талони на кількість ПММ, зазначену у талонах з простроченим строком дії. Отримання талонів (бланків-дозволу) ПММ Покупцем, які видані на заміну талонам з простроченим строком дії, підтверджується підписаним уповноваженими представниками Сторін Актом приймання-передачі талонів (бланків-дозволу). Заміна таких талонів (бланків-дозволу) не призводить до виникнення будь-яких фінансових зобов'язань з боку Покупця та здійснюється Постачальником на безоплатній основі. У разі, якщо переможець є збитковим є ризик, що умови договору не будуть виконані належним чином, а збитковість може призвести до банкрутства. Замовник вимогу щодо фінансової звітності вважає обґрунтовану та не погоджує внесення змін в тендерну документацію
Статус вимоги: Відхилено