-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК:021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»)
Завершена
135 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 675.00 UAH
Період оскарження:
26.09.2023 12:59 - 01.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Посвідчення
Номер:
0e69a721f9ac405fa17a2fd989eb1b60
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-26-007058-a.a6
Назва:
Посвідчення
Вимога:
З огляду на кількість посвідчень які ви вимагаєте, розгляньте будь ласка можливість зазначення в вимогах: не менше 2-х посвідчень пілотів літаків
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2023 11:03
Вирішення:
Якщо ЗУ «Про публічні закупівлі» зобов’яже УО вимагати посвідчення пілотів літаків, то Замовник буде вимагати зазначені документи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Договір страхування обладнання
Номер:
13b4a91f91d64e4cad0cc70487f7df26
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-26-007058-a.a5
Назва:
Договір страхування обладнання
Вимога:
Просимо пояснити навіщо ви вимагаєте надати дійсний договір страхування вказаного обладнання? Як надання цього договору допоможе Вам впевнитись в кваліфікації майбутнього виконавця? А якщо обладнання не застраховане, то учасник не зможе надати послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2023 11:00
Вирішення:
Згідно позиції комісії антимонопольного комітету, Вам, як учасникам, нічого не забороняє і не заважає отримати договір страхування вказаного обладнання.
Нам, як замовнику, ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» дозволяє встановлювати одну або декілька кваліфікаційних критеріїв. Зокрема, щодо обладнання матеріально-технічної бази та технологій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Необгрунтовані вимоги.
Номер:
37f2829aa67c46618ffbf12c05a97ab2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-26-007058-a.a4
Назва:
Необгрунтовані вимоги.
Вимога:
Замовник закуповує послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В».
В умовах тендерної документації Замовник зазначає:
1) Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами зазначеними у специфікації, а саме надати Замовнику у складі тендерної пропозиції копію чинної ліцензії та/або наказу про видачу ліцензії на операції зі збирання, зберігання, утилізації, знешкодження наступних видів небезпечних відходів:
- клінічні та подібні їм відходи, а саме – відходи, що виникають у результаті медичного догляду, і відходи, що утворюються у лікарнях або інших закладах під час досліджень, догляду за пацієнтами або при виконанні дослідницьких робіт;
- відходи одержання і застосування фармацевтичних препаратів;
- відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (у т.ч. відпрацьовані люмінесцентні лампи та прилади, що містять ртуть).
Просимо прибрати дискримінаційні вимоги які не відносяться до предмета закупівлі та обмежують конкуренцію, а саме вимоги щодо надання ліцензії на провадження діяльності: - відходи одержання і застосування фармацевтичних препаратів; - відходи, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (у т.ч. відпрацьовані люмінесцентні лампи та прилади, що містять ртуть).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2023 10:56
Вирішення:
Шановний учасник! Дякуємо за надану вимогу, відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені Замовником.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог які обмежують конкуренцію
Номер:
79546af5638a48bdadb5329924f1070e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-26-007058-a.a3
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог які обмежують конкуренцію
Вимога:
Відповідно до п.11 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» ліцензіат здійснює операції у сфері поводження з небезпечними відходами за умови: наявності висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на об’єкт поводження з небезпечними відходами.
В той час згідно п.6 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» здобувач ліцензії (ліцензіат) для її отримання подає у спосіб, передбачений частиною першою статті 10 Закону, до органу ліцензування заяву про отримання ліцензії на провадження/розширення провадження господарської діяльності згідно з додатком 1. До заяви про отримання ліцензії на провадження/розширення провадження господарської діяльності, крім документів, передбачених частиною третьою статті 11 Закону, додаються: технологічні регламенти здійснення кожної операції поводження з небезпечними відходами.
Законодавством не передбачено, що суб'єкт у сфері поводження з відходами повинен мати: Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент виконання робіт з оброблення та знешкодження відпрацьованих люмінесцентних ламп з вмістом ртуті та/або Позитивний висновок санітарно-епідеміологічної експертизи на технологічний регламент з високотемпературного термічного оброблення та знешкодження небезпечних відходів.
Тобто, законодавством передбачено лише висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на об'єкт поводження з небезпечними відходами і технологічні регламенти здійснення кожної операції поводження з небезпечними відходами, які надавались для отримання ліцензії.
Такими вимогами, Замовник дискримінує інших учасників, суттєво обмежує конкуренцію та порушує вимоги ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо видали ці вимоги з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2023 10:50
Вирішення:
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Стаття 16. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;»…
Згідно з ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»: «об'єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи - будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров'я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;» висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи;»
Враховуючи те, що технологія є об’єктом санітарно-епідеміологічної експетизи, вимога щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо технологічних регламентів є законною та обґрунтованою.
Вказані вимоги тендерної документації передбачені нормативно-правовими актами: ЗУ «Про публічні закупівлі» та ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення».
Зважаючи на наведене, відсутні підстави в задоволенні Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Дискримінаційна вимога, яка не залежить від волі учасника
Номер:
1cfa602eaffe4793a1ffecc8efdbc12a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-26-007058-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога, яка не залежить від волі учасника
Вимога:
Шановний Замовник!
Ви у відповідь на вимогу вказуєте:
«Складовою предмету закупівлі є утилізація, знешкодження медичних відходів категорії «В», що, по-суті, є спалюванням згідно наказу МОЗ №1602 від 06.09.2022 (в розумінні інсенирації або кремації) в спеціальній печі - обладнання підвищеної небезпеки (технологічне устаткування (обладнання), яке залучається для процесу спалення медичних відходів категорії В.»
У потенційного учасника наявні усі дозвільні документи на спеціальне обладнання – піч, для високотемпературного спалювання небезпечних відходів.
Також у учасника наявні технічні висновки, протоколи, експертизи - оцінки обладаннання, щодо їх приалежності (ідентифікації) до підвищеної небезпеки у порядку визначеним законодавством на дату їх складання.
За результатами таких висновків ДСНС, у тому числі Обласних управлінь Держпраці – визначено, що наявне обладнання у учасника – піч не належить до об’єктів підвищеної небезпеки та не підлягає реєстрації у відповідному реєстрі.
Виходячи з вище зазначеного визначені вами дозволи учасник не може отримати і не отримає в органі, а саме у Держпраці, адже видав на противагу інші документи - висновки, так як учасник користується обладнання, яке не відноситься до підвищеної небезпеки. Такі дозволи учасник зобов’язаний отримати у разі експлуатації обладнання підвищеної небезпеки.
Ваша позиція зрозуміла, але
Просимо вас не порушувати ст. 5 Закону України «Про публічні документи», тим паче вносити вимог, які прямо не залежать від волі учасників та
Вимагаємо, внести зміни, до вимоги: «Надати копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки» додати - у разі експлуатації обладнанням підвищеної небезпеки або надати документи про її неналежність до об’єкту підвищеної небезпеки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2023 16:48
Вирішення:
Шановний Учасник!
Насамперед, ми жодним чином не порушуємо ст. 5 Закону України «Про публічні документи» та згідно нього обговорювана закупівля не проводиться.
Також нам зрозуміло, що у вас є всі необхідні дозвільні документи.
Частина 2 ст. 16 (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) та частина 3 ст. 22 (Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.) ЗУ Про публічні закупівлі дозволяє Замовнику вимагати копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки, яким є технологічне устаткування (обладнання) для спалення медичних відходів категорії В.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимоги до Додатку № 2 ТД
Номер:
8f9c9d01eff44c91a05fae55ba2abaea
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-26-007058-a.c1
Назва:
Вимоги до Додатку № 2 ТД
Вимога:
Шановний замовник!
Ви у Додатку № 2 вимагаєте: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи:
«Надати копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки;»
По - перше ви закуповуєте послуги, а не роботи.
По – друге відповідно до додатку №2 Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011., в ньому міститься вичерпний перелік знову таки робіт, за яким роботодавець зобов’язаний отримувати дозволи на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки ( при їх виконанні).
У переліку відсутні такі роботи (вид) як: роботи «збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В».
Просимо, видалити зазначену вимогу, адже «Послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В» та сама діяльність не підпадають під клас підвищеної небезпеки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2023 11:18
Вирішення:
Шановний учасник!
Якщо ви посилаєтесь на додаток №2 Постанови КМУ № 1107 від 26.10.2011 та вказуєте на послуги - предметом закупівлі є ДК:021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги із збирання, перевезення, зберігання, утилізації, знешкодження медичних відходів категорії «В»).
Складовою предмету закупівлі є утилізація, знешкодження медичних відходів категорії «В», що, по-суті, є спалюванням згідно наказу МОЗ №1602 від 06.09.2022 (в розумінні інсенирації або кремації) в спеціальній печі - обладнання підвищеної небезпеки (технологічне устаткування (обладнання), яке залучається для процесу спалення медичних відходів категорії В.
Наказ МОЗ №1602 від 06.09.2022 у Загальних положеннях визначає терміни:
медичні відходи (далі - відходи) - відходи, що утворюються внаслідок обслуговування у закладах, окрім підприємств з виробництва фармацевтичної продукції та медичних відходів, що утворюються у побуті.
Наказ МОЗ №1602 від 06.09.2022 у Категоріях відходів визначив - категорія В - епідемічно (інфекційно) небезпечні відходи.
Керуючись вище вказаним наказом, а також частиною 2 ст. 16 (наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій) та частиною 3 ст. 22 (Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.) ЗУ Про публічні закупівлі, Замовник має право вимагати копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
Вимога не може бути задоволена з об"єктивних підстав.
Статус вимоги:
Відхилено