• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Перенесення ТП-4 та мереж 0,4 кВ, 10 кВ від ТП-4 на розі вулиць Київської та Гончої у м. Чернігові

Завершена

3 800 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 000.00 UAH
Період оскарження: 26.09.2023 11:12 - 05.10.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо лабораторії

Номер: 63e46c068ba148b2a6d46f5cc733d8a3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-004178-a.c4
Назва: Щодо лабораторії
Вимога:
Замовником вимагається : В якості підтвердження надається копія чинного свідоцтва про відповідність системи вимірювань у електровимірювальній лабораторії вимогам до процесів вимірювання та вимірювального обладнання або копія атестату про акредитацію, виданий Національною агенцією з акредитації України. Просимо внести зміни до Тендерної документації шляхов доповнення відповідного пункту: для підтвердження відповідності Лабораторії учасник надає Сертифікат підтвердження компетентності з додатком Галузь підтвердження компетентності. Вважаємо що Замовник невірно відобразив назви підтверджуючих документів, у зв'язку з тим що на підтвердження вимирювальних можливостей лабораторії з 2023 року Державними центрами стандартизації метрології та сертифікації видажться саме Сертифікат підтвердження компетентності, замість Атестату про акредитацію та свідоцтва про відповідність ситеми вимірювань. Тобто, учасник вправі надати всі з вищеперлічених документів, чинних на дату подання, та їх назва буде різнитися в залежності від року видачі документу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Підтвердженням відповідності лабораторії є документ, виданий відповідним кометентним державним органом.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.10.2023 10:03
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо аналогічних договорів

Номер: 0f1e506e4bb94e32a9f09ef618de34db
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-004178-a.b3
Назва: Щодо аналогічних договорів
Вимога:
Замовником вказано що учасник повинен надати: 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору 3.1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів із зазначенням предмету договорів, назви та коду ЄДРПОУ контрагентів, з яким укладено договора, та інформації про контактних осіб контрагента (ПІБ, посада, контактний номер, e-mail). 3.2. Для підтвердження інформації, наведеної в пп. 3.1., надається копія не менше двох Договорів та видаткові накладні (або актів), що свідчать про виконання договорів договору та Листи-відгуки від Замовника (обов’язково на фірмовому бланку підприємства). Проте замовником не вказано, який саме договір буде вважатися аналогічним. Згідно коду ДК до закупівлі вказано код ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи- тобто потрібно надавати договри з таким кодом? Просимо уточнити в ТД інформацію про аналогічний договір
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Аналогічність договору визначається технічними вимогами до предмета закупівлі, в даному випадку, це роботи з уставлення трансформатора, прокладання кабелів, монтаж муфт на іншого електротехнічного обладнання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.10.2023 10:03
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 11764a23383b407ab833b59422e84d1d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-004178-a.c2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Замовником вимагається від Учасників: - Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність працівників, які залучаються для надання послуг відповідно до предмета закупівлі (із зазначенням посади, П.І.Б., освіти, досвіду роботи (у роках), кваліфікації тощо) у складі працівників повинні бути: - майстер (в кількості не менше 1) з групою допуску з охорони праці 5, - електромонтерів (електромонтажників) (в кількості не менше 3) з групою допуску з охорони праці не нижче 3, Що саме мається на увазімпід формулюванням " з групою допуску з охорони праці не нижче 3"--- це помилково вказано, та Замоник мав на увазі група допуску з електробезпеки? Просимо внести відповідні зміни в ТД. Тому що стосовно спец навчання працівників, група допуску з охорони праці не застосовується, по факту проходження відповідного навчання видається посвідчення про проходження навчання з охорони праці (загальний курс або окреме навчання- і також група допуску не присвоюється)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесено зміни до процедури закупівлі
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Про усунення дискримінаційних умов в ТД

Номер: a64695c93f864e30a5708e5fd855ea67
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-004178-a.a1
Назва: Про усунення дискримінаційних умов в ТД
Вимога:
Шановний замовнику, вказана Вами вимога: Учасник у складі пропозиції має надати: - Копія сертифіката відповідності системи управління якістю (на трансформатор) у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності.. є незаконною, - по-перше, відповідно до статті 31 Господарського кодексу України, дискримінацією суб'єктів господарювання є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), направлених на обмеження чи позбавлення права на здійснення господарської діяльності та ставлять суб'єкта господарювання у гірше становище порівняно з іншими суб'єктами господарювання. Звідси бачимо, що вимогою щодо надання Сертифікату на систему управління якістю Ви ставите учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, при чому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і при чому НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ його отримувати), а інших – у вигідне становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі. Тому, можемо стверджувати, що у вас як у Замовника вже є заздалегідь визначений переможець процедури, інтереси якого Ви лобіюєте. І при чому робите це без законодавчого закріплення та обґрунтування, а виключно на власному бажанні. Тому, по факту маємо явну дискримінацію, яка порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-друге, звісно, що будь-яке Товариство може отримати такий Сертифікат. Але ж розумієте, що учасники, не маючи такого зобов’язання на законодавчо закріпленому рівні, заздалегідь не можуть передбачити Ваше бажання щодо наявності такого сертифікату в учасників і заздалегідь його отримати. Також, Ви ж розумієте, що для отримання такого Сертифікату (як, в принципі, і будь-якого іншого) потрібно затратити і час, і грошові ресурси. І знову ж таки, отримання такого Сертифікату не є обов’язком для учасників, тому вимога щодо наявності такого Сертифікату прямо порушує один із основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та ефективність (відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі»). По-третє, в нормі частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказано, що інформація повинна бути «відповідно до законодавства». А наявність в учасника Сертифікату системи управління якістю не передбачено і не закріплено на законодавчому рівні, отже, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Отже, на підставі вищевикладеного, розуміємо, що Сертифікат системи управління якістю не може бути підтвердженням відповідності учасника в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Очевидною є необґрунтованість наявності Сертифіката в учасників, а звідси й необґрунтованість та незаконність вимоги, прописаної в Тендерній документації. Для того, щоб прописувати таку вимогу та взагалі мати можливість вимагати від учасників наявність Сертифікату системи управління якістю для початку було б добре ознайомитись зі значенням цього Сертифікату та з тим, що саме він підтверджує. По-четверте, якщо Ви так бажаєте отримати від учасників Сертифікат системи управління якістю для підтвердження вимогам Тендерної документації та відповідності учасника для надання послуг відповідно до передбаченої Закупівлі, то надаємо Вам інформацію про даний Сертифікат з обґрунтуванням недоречності такої вимоги в даній закупівлі, а саме: 1) Відповідно до Наказу Держспоживстандарту від 22 червня 2009 року №225 затверджено Національний стандарт України «Системи управління якістю», а саме пункт 0.1 «Загальні положення»: «запровадження системи управління якістю має бути стратегічним рішенням організації». Тобто, запровадження такої системи це виключне право, бажання і волевиявлення самої організації, а не обов’язок. 2) Також, відповідно до пункту 0.1 «Загальні положення»: «Цей стандарт можуть застосовувати внутрішні та зовнішні сторони, зокрема органи сертифікації, щоб оцінити здатність організації дотримувати вимоги замовника, законодавчі й регламентувальні вимоги, Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав, а також як таку, що є абсолютнонедоречою для підтвердження відповідності учасників у даній закупівлі. Усі ці стандарти стосуються безпосередньо менеджменту та бізнес-процесів, які в результаті опосередковано впливатимуть на якість продукції, захист довкілля та безпеку праці. Як вже зазначалось, організація ISO не сертифікує компанії на відповідність стандартами і відповідно до своїх повноважень не може зобов`язати сертифікувати у обов`язковому порядку ні певну компанію, ні певну галузь. Ці рішення приймаються виключно на рівні кожної окремої держави. Що стосується України, то в нас діє принцип добровільної сертифікації. Тобто, ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар., а в нашому випадку роботу. Просимо внести зміни до ТД шляхом виключення вимоги щодо надання у складі пропозиції сертифікату ISO
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дана вимога визначена замовником згідно Постанови КМУ від 02.08.2022 №861 "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва".
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 08.10.2023 10:03