• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Бланідас

Завершена

3 003.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 30.03 UAH
Період оскарження: 12.04.2018 13:03 - 13.04.2018 13:08
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Хабарника

Номер: 17758a030fd6449a8a87cc3bd2cb3643
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-12-000763-c.a2
Назва: Щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Враховуючи таку протизаконну позицію Замовника-корупціонера, який протизаконно трактує положення Наказу №35 Зовнішторгвидав України, ми змушені направити листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи. Ще раз акцентуємо увагу, що ми запропонували повний еквівалент-близнюк і по складу, і по іншим характеристикам значно дешевший!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник 12.04.2018, відповідно до Наказу № 35 від 13.04.2016 року Зовнішторгвидав України, конкретно оголосив закупівлю Бланідас актив 1000 мл, а не аналог або еквівалент вищезазначеного препарату, оцінка предмету закупівлі відповідає вимогам даного наказу. В зв’язку з чим дії Замовника правочинні та не порушують права Учасника закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 551489500c854b0d8fdcb228e1611e32
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-12-000763-c.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засіб не є унікальним і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повний еквівалент-близнюк за такими характеристиками, як: склад, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Ще раз наголошуємо: засіб Вернедор є близнюком засобу Бланідас Актив по складу та вмісту масової долі активно-діючих речовин. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Замовник 12.04.2018, відповідно до Наказу № 35 від 13.04.2016 року Зовнішторгвидав України, конкретно оголосив закупівлю Бланідас актив 1000 мл, а не аналог або еквівалент вищезазначеного препарату, оцінка предмету закупівлі відповідає вимогам даного наказу. В зв’язку з чим дії Замовника правочинні та не порушують права Учасника закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні