• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дрова паливні твердих порід (деревина для непромислового використання)

Завершена

4 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 42 000.00 UAH
Період оскарження: 26.09.2023 10:51 - 03.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

порушення порядку проведення торгів. Дискримінаційні вимоги.

Номер: c092d3789fdd4ebe8a6f62cb3298a764
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-26-003467-a.b1
Назва: порушення порядку проведення торгів. Дискримінаційні вимоги.
Вимога:
Дрова повинні відповідати ТУУ-00994207-005:2018. Для підтвердження технічних та якісних характеристик в складі тендерної пропозиції надається копія документу, який підтверджує якість товару (посвідчення якості або копія протоколу випробувань, або копія сертифікату якості, тощо) відповідно до діючих стандартів або нормативної документації згідно якої виготовляється товар. Крім того, з метою підтвердження легального походження товару постачання деревини в складі тендерної пропозиції учасник надає: - копію експертного висновку або сертифікату про підтвердження належності палива до альтернативного; - копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу). - у разі якщо товар (дрова) відповідає іншому нормативному документу чи стандарту ніж зазначено в тендерній документації, тоді Учасники в складі тендерної пропозиції надають копію цього нормативного документу чи стандарту якому відповідає продукція. Проте, дані вимоги не узгоджуются з п. 29 Особливостей. Зауважимо, що предмет даних торгів є твердим паливом, а відтак, ви не маєте право вимагати документи, що не передбачені чинними національними стандартами. АНІ ТУУ-00994207-005:2018 «Деревина дров’яна. Класифікація, облік, технічні вимоги» АНІ ЖОДЕН національний стандарт не передбачає таких документів, як встановлені в вищевказаній вимозі. Вимагаємо внести зміни і виключити незаконні вимоги, у іншому випадку будемо вимушені звернутись до АМКУ за захистом своїх прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пунктом 22 частини 1 статті 1 Закону України « Про публічні закупівлі» визначено: «предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку» Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» унормовано: Цей Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Пунктом 3 Порядку визначення предмета закупівлі визначено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України « Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Замовник визначає предмет закупівлі самостійно відповідно до Порядку № 708. В даному випадку замовник здійснює закупівлю за предметом: дрова паливні твердих порід (деревина для непромислового використання) (Код ДК 021:2015 - 03410000-7 Деревина). Предмет закупівлі визначено за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника 0341- «деревина», який включає також код 03413000-7 – «паливна деревина». Отже, замовником не порушено Порядку визначення предмета закупівлі, тому внесення змін до умов закупівель є безпідставним. Крім того, в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями зазначається предмет закупівлі. Постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 передбачено вносити зміни до оголошення лише в частині кінцевого строку подання пропозицій. А, Закон України «Про публічні закупівлі» взагалі не містить норм щодо внесення змін до оголошення. Отже, внести зміни в оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями немає ні правових ні технічних підстав.
Статус вимоги: Відхилено