• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Двері різні

Торги відмінено

950 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 750.00 UAH
Період оскарження: 25.09.2023 17:33 - 30.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА

Номер: da128cfe5a2c406497b0a64aa85c925e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-25-013717-a.b4
Назва: НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА
Скарга:
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Управлінням забезпечення Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) було оголошено про проведення відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-25-013717-a) щодо предмету закупівлі: ««Двері різні» ДК 021:2015 44220000-8 Столярні вироби» на суму 950 000,00 UAH (з ПДВ) із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 03-10-2023, 00:00. 03-10-2023 за результатами проведеного аукціону пропозиції учасників були розташовані слідуючим чином: 1. ФОП СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА на суму 599 020,80 UAH, з ПДВ 2. ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" на суму 671 086,80 UAH, з ПДВ. 3. ТОВ Ренопласт на суму 709 633,26 UAH, з ПДВ 4. ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" на суму 896 661,00 UAH, з ПДВ 5. ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ на суму 916 948,80 UAH, з ПДВ. За результатами аукціону , найбільш економічно вигідна пропозиція ФОП СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА надійшла на кваліфікацію, але була відхилена , як така що не відповідає вимогам Замовника. Після цього пропозиція ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" (далі – Скаржник) надійшла на кваліфікацію, але ж відповідно до протоколу № 139 від 13.10.2023р. була відхилена на підставі пп.2 п.45 Особливостей. У своєму протоколі Замовник наводить наступні аргументи прийнятого рішення: «Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО» замовником було перевірено його на відсутність підстав для відмови в участі у відкритих торгах та виявлено, що за раніше укладеним договором між Замовником і Учасником від 21.06.2023р. №208 Учасник виконав взяті на себе зобов’язання з порушенням пп.5.5. Договору щодо терміну (строку) поставки Товару. Про що Учаснику був направлений лист «Про невиконання умов договору» від 29.08.2023р. вих №75601-1874/76 0350. Також була направлена Претензія №2 від 30.08.2023о. № 7601-1883/76 0335 щодо сплати неустойки відповідно до п.7.2. Договору у розмірі 11 681,75грн. У відповідь не претензію №2 від 30.08.2023р. Замовник отримав листа від Учасника вх.№76/3008 від 10.10.2023р. з відмовою в задоволенні Претензії. Причина відмови- зменшення розміру пені з 11 681,75грн до 11 367,56грн. Замовником був зроблений перерахунок у бік зменшення розміру пені, про що була направлена Претензія №3 від 11.10.2023р. вих.№7601-2301/760350. На поточну дату , пеня за прострочення термінів (строків) поставки не погашена. Відповідно до підпункту 2 пункту 45 Особливостей визначено, що замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків). Відповідно до ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» п. 20 з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів Скаржник, як учасник закупівлі не погоджується з безпідставним рішенням Замовника про відхилення пропозиції , так як Замовник порушив діюче законодавство з наступних підстав, а саме: Дійсно, законодавцем передбачена норма – підстава для відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до підпункту 2 пункту 45 Особливостей визначено, що замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків). 1. Але ж при цьому законодавець чітко вказує вказує: «у разі коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником», при цьому сам Замовник у протоколі підтверджує, що Скаржник виконав всі свої зобов’язання. 2. Але ж при цьому законодавець чітко вказує умови застосування такої норми : «з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції» . При цьому законодавець чітко вказує вичерпний перелік такого підтвердження «рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків». На момент розгляду тендерної пропозиції Скаржника такі підтвердження : «рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків» відсутні та у якості підтвердження Замовником не надані. 3. Окрім того , у листі Скаржника – відповідь на претензію № 2 вх.№76/3008 від 10.10.2023р. за текстом не передбачено, що Скаржник погоджується зі сплатою штрафних санкцій та визнає свою провину з приводу невиконання термінів постачання товару за раніш укладеним договором. 4. Також договором про постачання товару від 21.06.2023р. №208 розділом VIII. Обставини непереборної сили передбачається: «8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). 8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом трьох днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. 8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України». Замовник не бере до уваги той факт, що Скаржник має своє конституційне право на оскарження застосування штрафних санкцій зі сторони Замовника у судовому порядку із наданням відповідного доказу згідно п.8.3. Договору №208 – довідки з Торгово-промислової палати України на підставі того , що згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 (зі змінами) на території України введений воєнний стан. 5. На момент подання пропозиції Скаржником, претензія №3 була фізично відсутня , так як за інформацією Замовника вона була створена лише 11.10.2023р., також дана претензія досі не отримана Скаржником і Замовник не надав будь яких доказів не те що про її отримання Скаржником , но і про її направлення на дату розгляду пропозиції Скаржника. Наявність відповіді Скаржником на претензію №2 може також розглядатись , як і небажання Замовника вести подальшу претензійну роботу, так як вимога складання претензій це є право а не обов’язок сторони по Договору, а відповідно якщо вона відсутня, то це не є доказом застосування штрафних санкцій. Всі вказані вище факти підтверджують ,що у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Скаржника відповідно до пп.2. п.45 Особливостей, в наслідок чого Замовник порушив вимоги п.4,5 ч.1, ст. 5. , ст..14, п.16 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, а саме : «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: Закупівлі здійснюються за такими принципами: 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; с.13 ЗУ «Про публічні закупівлі», Стаття 29. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій. На підставі вищенаведеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ПРОСИМО 1. Прийняти цю скаргу до розгляду. 2. Зобов'язати Уповноважену особу Замовника скасувати протокол Замовника № 139 від 13.10.2023р., за яким була відхилена пропозиція ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО". 3. Визнати тендерну пропозицію Учасника ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО" такою , що відповідає вимогам Замовника. Директор С.В.Грицаєнко
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 26.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.10.2023 14:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 31.10.2023 11:02
Коментар замовника щодо усунення порушень: На підставі Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 26.10.2023 року № 17209-р/пк-пз уповноважена особа, вирішила скасувати попередньо прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника, яке було оформлено протоколом від 13.10.2023 року № 139.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО", Грицаєнко Сергій Володимирович 380504264536 tov-umb2021@ukr.net
Вимога
Є відповідь

неправомірне відхилення пропозиції учасника

Номер: 229d7a3161dd4c9a8a82704ae19f9853
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-25-013717-a.b3
Назва: неправомірне відхилення пропозиції учасника
Вимога:
текст вимоги надається окремим файлом
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику. У відповідь на Вашу вимогу від 14.10.2023 року вих.№ 14/10-1-23 повідомляємо наступне: 1. Вимога: “1. Але ж при цьому законодавець чітко вказує вказує: «у разі коли учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником», при цьому сам Замовник у протоколі підтверджує, що Учасник виконав всі свої зобов’язання. 2. Але ж при цьому законодавець чітко вказує умови застосування такої норми : «з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції» . При цьому законодавець чітко вказує вичерпний перелік такого підтвердження «рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків». На момент розгляду тендерної пропозиції даного Учасника такі підтвердження : «рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків» відсутні та у якості підтвердження Замовником не надані.” Відповідь: Згідно з пунктом 45 Особливостей Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; 2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків). Учасник виконав взяті на себе зобов’язання за договором від 21.06.2023 року № 208 з порушенням п.п.5.1. Договору щодо терміну (строку) поставки Товару. Тобто, не всі умови договору були дотримані в повному обсязі, що призвело до претензії від Замовника щодо застосування санкції у вигляді штрафів. Про що Учаснику був направлений лист “Про невиконання умов договору” від 29.08.2023 року вих. № 7601-1874/76 0350. Також була направлена Претензія № 2 від 30.08.2023 року № 7601-1883/76 0350 щодо сплати неустойки відповідно до п. 7.2. Договору у розмірі 11 681,75 грн. У відповідь на Претензію № 2 від 30.08.2023 року Замовник отримав листа від Учасника вх.№ 76/3008 від 10.10.2023 року з відмовою в задоволенні Претензії. Причина відмови — зменшення розміру пені з 11 681,75 грн. до 11 367,56 грн. Замовником був зроблений перерахунок у бік зменшення розміру пені, про що була направлена Претензія № 3 від 11.10.2023 року вих.№ 7601-2301/760350. На поточну дату, пеня за прострочення термінів (строків) поставки не погашена. 2. Вимога: “Окрім того , у листі Учасника – відповідь на претензію № 2 вх.№76/3008 від 10.10.2023р. за текстом не передбачено, що учасник погоджується зі сплатою штрафних санкцій та визнає свою провину з приводу невиконання термінів постачання товару за раніш укладеним договором.” Відповідь: У відповіді на Претензію № 2 Учасник не заперечує свою провину з приводу невиконання термінів постачання товару за раніш укладеним договором, а просить зробити вірний розрахунок. Замовником був зроблений перерахунок у бік зменшення розміру пені, про що була направлена Претензія № 3 від 11.10.2023 року вих.№ 7601-2301/760350. 3. Вимога: ”Також договором про постачання товару від 21.06.2023р. №208 розділом VIII. Обставини непереборної сили передбачається: «8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо). 8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом трьох днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. 8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України». Замовник не бере до уваги той факт, що Учасник має своє конституційне право на оскарження застосування штрафних санкцій зі сторони Замовника у судовому порядку із наданням відповідного доказу згідно п.8.3. Договору №208 – довідки з Торгово-промислової палати України на підставі того , що згідно з Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 (зі змінами) на території України введений воєнний стан.” Відповідь: Згідно п. 81.1 Договору сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов’язань у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею сторін, у т.ч. війни. Як добре відомо Учаснику, договір укладено вже під час воєнного стану в Україні та під час факту обстрілів м. Києва та Київської області з боку російської федерації. До того ж Замовник не отримав доказів щодо причинно-наслідкового зв’язку між ракетними атаками та їх впливом на безперебійну роботу заводу-виробника товару, що суттєво затягнуло виконання зобов’язань за Договором. Згідно п. 8.2. Договору сторона, що не може виконувати зобов’язання унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом трьох днів з моменту ïx виникнення повідомити про це іншу сторону у письмовому вигляді. У Принципах міжнародних комерційних договорів (Принципи УНІДРУА в редакції 2016 року) у ч. 3 ст. 7.1.7 «Непереборна сила (форс-мажор)» вказано, що сторона, яка не виконала зобов’язання, має повідомити іншу сторону про виникнення перешкоди та її вплив на здатність виконувати зобов’язання. Якщо повідомлення не отримане іншою стороною протягом розумного строку після того, як сторона, яка не виконала, дізналася a6o могла дізнатися про перешкоду, вона несе відповідальність за збитки, які стали результатом неотримання повідомлення. У Принципах Європейського договірного права у ст. 8.108(3), присвяченій питанням форс-мажору, вказано, що невиконуюча зобов’язання сторона має впевнитися у тому, що повідомлення про перешкоду та її вплив на виконання отримане іншою стороною впродовж розумного строку після того, як невиконуюча сторона дізналася або повинна була дізнатися про ці перешкоди. Інша сторона має право на компенсацію збитків, завданих внаслідок неотримання такого повідомлення. Згідно п. 8.3. Договору доказом виникнення обставин непереборної сили та строку ïx дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України (TПП). Замовник не отримував від Учасника листів, а ні з приводу виникнення обставин непереборної сили (форс-мажору), а ні документальних підтверджень від TПП. 3 огляду на вищевикладене Замовник не вважає зазначені обставини непереборної сили (форс-мажору) доведеними та такими, що знімають вину з Учасника щодо неналежного виконання обов’язків за раніше укладеним договором від 21.06.2023 № 208. 4. Вимога: “На момент подання пропозиції Учасником претензія №3 була фізично відсутня , так як за інформацією замовника вона була створена лише 11.10.2023р., також дана претензія досі не отримана Учасником і Замовник не надав будь яких доказів не те що про її отримання Учасником , но і про її направлення на дату розгляду пропозиції учасником. Наявність відповіді Учасником на претензію №2 може також розглядатись , як і небажання Замовника вести подальшу претензійну роботу, так як вимога складання претензій це є право а не обов’язок сторони по Договору, а відповідно якщо вона відсутня, то це не є доказом застосування штрафних санкцій.” Відповідь: У вимозі зазначені лише припущення Учасника стосовно небажання Замовника вести подальшу претензійну діяльність. Претензія № 3 від 11.10.2023 року була направлена рекомендованим листом з повідомленням про отримання. У відстежуванні за трекінгом відправлень УКРПОШТА станом на 16.10.2023 року вказано, що “Відправлення не вручене під час доставки: інші причини”. Через що можна припустити, що Учасник цілеспрямовано затягує отримання Претензії № 3, щоб уникнути факту визнання штрафу та можливості його добровільної сплати. З огляду на викладене, керуючись встановленим законом порядком, Замовник прийняв рішення щодо відхилення вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕННОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «УКРАЇНСЬКЕ МІСЬКЕ БУДІВНИЦТВО». При цьому, ми розуміємо та поважаємо Ваше право оскаржити наше рішення в АМКУ або суді.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

дискваліфікація з порушеннями

Номер: 3a6f724c7ffd45f180ce47fc6bf71830
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-25-013717-a.c2
Назва: дискваліфікація з порушеннями
Вимога:
шановний замовнику вами було вказано що 1- договір оренди майна №1 складений з помилками на усунення даної відповідності був складений договір оренди майна № 2 від 06.10.2023 року: стосовно укладання договору №2 при усуненні невідповідностей було надано лист пояснення документ №15 п3 . На підставі п7.2 договору №2 всі попередні договори втрачають чинність отже договір №1 06,10,2023р. втратив чинність. 2- Стосовно того Згідно отриманих даних, Сухарь Андрій Іванович не має права власності, інших речових прав, іпотеки на складське приміщення 213 кв.м. за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Залізнична, 2В. по перше не залізнична 2в а Залізнична 28(двадцять вісім) по друге складське приміщення є малою архітектурною формою а МАФ не підлягає державній реєстраціїї речових прав. На підтвердження наявності даного приміщення надаємо витяг ДЗК на право приватної власності на земельну ділянку за адресою м.Вишневе вул Залізнична 28 а згідно законодавства майно яке знаходиться на земельній ділянці є власністю власника земемельної ділянки, та фото складського приміщення зовні та із середини.Та запрошуємо вашого представника приїхати та впевнитись що це приміщення дійсно є та знаходиться за вказаною адресою. Та і незовсім зрозуміло ви купляєте двері чи майно яке знаходиться в оренді до чого такі перевірки та які є підстави нам як ФОП не довіряти ми продаєм через прозоро з 2016 року у нас немає жодного невиконаного договору та негативного відгуку. Ми розуміємо що наступний учасник виконував у вас роботи і можливо ви з ним про щось домовлялись але хочемо нагадати що ви проводите закупілю за державні кошти а не за власні і купляти такий самий товар на 71 тисячу дорожче це ідея так собі .(і поясненням того що ви так намагаєтесь протягнуть наступного учасника на нашу думку є особистий фінансовий інтерес когось із ваших працівників.) Просимо скасувати рішення про нашу дискваліфікацію та не порушувати законодавство
Вирішення: Шановний Учаснику. Відповідно до вимог пункту 2.1. Додатку № 2 до тендерної документації “На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму”. У складі тендерної пропозиції Учасником була надана Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № 16 від 06.10.2023 року із зазначенням переліку орендованого і власного майна. Проаналізувавши надані учасником ФОП СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА 06.10.2023 15:45-16:42 документи щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, було виявлено невідповідності, а саме: - Документальне підтвердження користування орендованим майном: Відповідно до пункту 1.3. договору оренди майна № 2 від 06.10.2023 року: “Майно належить орендодавцеві на праві приватної власності”. 10.10.2023 року Замовником були отримані відомості з державного реєстру речових прав (інформаційна довідка № 3497799699). Згідно отриманих даних, Сухарь Андрій Іванович не має права власності, інших речових прав, іпотеки на складське приміщення 213 кв.м. за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Залізнична, 2В. Враховуючи інформацію викладену у вимозі поданій 11.10.2023 року о 21:55 щодо складського приміщення за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Залізнична, 28, то даний об’єкт відсутній у договорі оренди № 2 від 06.10.2023 року. Виходячи з вищевикладеного, право користування орендованим майном не підтверджено в повній мірі, що суперечить вимогам тендерної документації. З огляду на викладене, керуючись встановленим законом порядком, уповноважена особа прийняла рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА. При цьому, ми розуміємо та поважаємо Ваше право оскаржити наше рішення в АМКУ або суді.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

невказання пістав відхилення

Номер: b81196fab77344dc951101481803e68d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-25-013717-a.c1
Назва: невказання пістав відхилення
Вимога:
добрий день прошу конеретно вказати що не було виправлено в форматі 1- невиправив (назва невідповідності про яку було повідомлено Вимозі про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Час публікації: 2023-10-05 17:54:18) 2-невиправив (назва невідповідності про яку було повідомлено Вимозі про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Час публікації: 2023-10-05 17:54:18) і так по кожній невідповідності.В разі ненадання відповіді з вказанням невиправлених невідповіідностей будемо звертаться з скаргою АМКУ,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. Замовник може відхилити тендерну пропозицію, якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, відповідно до абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Відповідно до пункту 2.1. Додатку № 2 до тендерної документації “На підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму”. У Вимозі про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції Час публікації: 2023-10-05 17:54:18 пунктом 1.1. вимагалось підтвердити наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: Відсутнє або не відповідає вимогам тендерної документації: - Документальне підтвердження користування орендованим майном — відсутній акт приймання-передачі орендованого майна відповідно до п. 5.1. договору оренди майна. Сам договір оренди майна № 1 від 01.04.2023 року складений некоректно — незрозуміло про якого суборендаря йде мова. Назви розділів договору не співпадають із зазначеною у них інформацією. Авто зазначене у договорі пройшло перереєстрацію 02.06.2023 року, що не узгоджується з датою вищезазначеного договору оренди від 01.04.2023 року. Однією з істотних умов договору оренди є зазначення складу і вартості орендованого майна відповідно до ст. 284 ГКУ. Зазначення вартості майна відсутнє. Легітимність договору оренди викликає сумніви. Проаналізувавши надані учасником ФОП СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА 06.10.2023 15:45-16:42 документи щодо підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, було виявлено ряд невідповідностей, а саме: - Документальне підтвердження користування орендованим майном: Учасником повторно був наданий договір оренди майна № 1 від 01.04.2023 року та додано до нього акт прийому-передачі орендованого майна за цим договором. Згідно пункту 1 Акту “Орендодавець передав, а орендар прийняв майно вказане в договорі оренди № 1 від 6 жовтня 2023р.”. Виходячи з чого, акт прийому-передачі орендованого майна не відповідає наданому договору оренди. Авто зазначене у договорі пройшло реєстрацію 02.06.2023 року, що не узгоджується з датою вищезазначеного договору оренди від 01.04.2023 року. Відповідно до пункту 1.3. договору оренди майна № 2 від 06.10.2023 року: “Майно належить орендодавцеві на праві приватної власності”. 10.10.2023 року Замовником були отримані відомості з державного реєстру речових прав (інформаційна довідка № 3497799699). Згідно отриманих даних, Сухарь Андрій Іванович не має права власності, інших речових прав, іпотеки на складське приміщення 213 кв.м. за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Залізнична, 2В. Виходячи з вищевикладеного, складське приміщення 213 кв.м. за адресою: Київська область, Бучанський район, м. Вишневе, вул. Залізнична, 2В, вказане у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій не підтверджується договорами оренди № 1 від 01.04.2023 року та № 2 від 06.10.2023 року. Тобто, право користування орендованим майном не підтверджено в повній мірі. З огляду на викладене, керуючись встановленим законом порядком, уповноважена особа прийняла рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП СУХАРЬ НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА. При цьому, ми розуміємо та поважаємо Ваше право оскаржити наше рішення в АМКУ або суді.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні