• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій вогнетривким розчином (код ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини)

Завершена

735 125.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 675.62 UAH
Період оскарження: 25.09.2023 16:40 - 30.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Статуси експертної організації та інспекційного органу різні!!!

Номер: 46290fe6def042c2ace47ddfeeec81cc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-25-012522-a.c1
Назва: Статуси експертної організації та інспекційного органу різні!!!
Вимога:
Шановний Замовнику, у вас у Додатку 1 тендерної документації зазначено наступне: "У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: інформацію у довільній формі про експертну організацію, яку планується залучити у якості третьої сторони під час прийняття виконаних робіт в експлуатацію та перевірку відповідності вогнезахисту, та якою буде підготовлено і надано відповідний звіт з інспектування; копію атестату про акредитацію експертної організації на відповідність вимогам ДСТУ EN ISО/IEC 17020:2014 (ISО/IEC17020:2012) в сфері інспектування вогнезахисного обробляння; лист-згоду від експертної організації, у довільній формі, на залучення у якості третьої сторони під час підписання акту прийняття в експлуатацію та перевірки відповідності вогнезахисту та проведення інспектування." А чи знає замовник, що для перевірки залучається ІНСПЕКЦІЙНИЙ орган, і ні як не ЕКСПЕРТНА організація. Це різні поняття, і різна сфера діяльності!!! Відкрийте ДСТУ EN ISО/IEC 17020:2014 (ISО/IEC17020:2012) та переконтаєтеся в цьому! Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 ТД та привести ТД до нормативних вимог.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пп. 6 ч. 1 ст. 3 ЦК України загальними засадами цивільного законодавства є справедливість, добросовісність та розумність. Також ч. 5 ст. 12 ЦК України надана наступна дефініція принципу презумпції доброчесності – «Якщо законом встановлені правові наслідки недобросовісного або нерозумного здійснення особою свого права, вважається, що поведінка особи є добросовісною та розумною, якщо інше не встановлено судом». Додатково звертаємо увагу, що згідно із абз. 1 п. 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. З огляду на вищевказане можливо дійти висновку, що формулювання вимог Замовника не може ґрунтуватися на припущеннях можливої подальшої недобросовісної та/або протиправної поведінки сторін договору, укладеного за результатами проведення відповідної закупівлі. Отже, вимоги, викладені замовником в Додатку 1 не має дискримінаційних ознак у розумінні вимог Закону України від 06.09.2012 № 5207-VI «Про засади запобігання та протидії дискримінації в Україні», а також не порушує права та законні інтереси учасників закупівельного процесу з огляду на приписи інших нормативно-правових актів, зокрема профільного характеру, якими врегульовано коло правовідносин щодо здійснення закупівель.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.10.2023 15:00