-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень головного корпусу КНП "Київський міський центр крові" (Сходова клітина з підвалу до з-го поверху включно) за адресою: м.Київ, вул. Максима Берлинського,12
Завершена
1 208 110.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 12 081.10 UAH
мін. крок: 1% або 12 081.10 UAH
Період оскарження:
25.09.2023 15:26 - 04.10.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Номер:
ee9b28d320a2442693423dc7b1675819
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-25-010507-a.c2
Назва:
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Вимога:
Учасником ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі»
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога UA-2023-09-25-010507-a.docx 17.10.2023 09:31
Дата подачі:
17.10.2023 09:31
Вирішення:
Тендерна документація не містить вимоги про те, що кошторисна документація повинна бути складена у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України 01 листопада 2021 року №281 (далі – Настанова), оскільки відповідно до п.1.1. розділу І Настанови «ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво)».
Відповідно до Законів України “Про архітектурну діяльність” та “Про регулювання містобудівної діяльності” будівництво – нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва.
Одночасно повідомляємо, що згідно з положеннями пункту 21 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації.
Отже, згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами), поточний ремонт належить до послуг.
Настанова містить правила визначення вартості нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва.
Натомість згідно Додатку №3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі» містить наступну пряму вимогу:
«Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати, економічні та матеріальні ризики. Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами не передбачати».
Підсумовуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Переможця відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
З огляду на зазначене, дана вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо визначення аналогічного договору, яким вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуги, які виконувалися за договором (договорами), ІДЕНТИЧНИМИ складу робіт, передбачених в оголошенні та аналогічними до дефектного акту, наданого в Додатку 3 до тендерної документації
Номер:
53116c9b2893438997caad8d5805e3e0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-25-010507-a.a1
Назва:
Щодо визначення аналогічного договору, яким вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуги, які виконувалися за договором (договорами), ІДЕНТИЧНИМИ складу робіт, передбачених в оголошенні та аналогічними до дефектного акту, наданого в Додатку 3 до тендерної документації
Вимога:
В пункті 3 Додатка 1 до тендерної документації Кваліфікаційні критерії визначене поняття аналогічного договору:
«Аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуги, які виконувалися за договором (договорами), ідентичними складу робіт, передбачених в оголошенні та аналогічними до дефектного акту, наданого в Додатку 3 до тендерної документації.»
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які зможуть підтвердити наявність аналогічного договору, предметом якого (яких) є послуги, які виконувалися за договором (договорами), ІДЕНТИЧНИМИ складу робіт, передбачених в оголошенні та аналогічними до дефектного акту, наданого в Додатку 3 до тендерної документації – що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, нашого підприємства.
Наше підприємство має досвід виконання робіт з поточного ремонту приміщень, зокрема за ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, але жоден договір не відповідає вимогам замовника.
Замовник звужує коло потенційних учасників, вимагаючи надати договір на підтвердження наявності у учасників аналогічного досвіду – але саме договір з ІДЕНТИЧНИМИ складом робіт, передбачених в оголошенні та аналогічними до дефектного акту, наданого в Додатку 3 до тендерної документації.
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО (аналогічних) за ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ договору (договорів). Вимога замовника в даній закупівлі щодо підтвердження досвіду учасника суперечить нормам закону статті 16 та є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників. Замовник протиправно вимагає договір, на підтвердження досвіду Учасника, з ІДЕНТИЧНИМИ складу робіт, передбачених в оголошенні та аналогічними до дефектного акту, наданого в Додатку 3 до тендерної документації .
Вимога тендерної документації є дискримінаційною, Замовник порушує вимоги Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені Законом, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи викладене та зазначені вище умови Документації, Замовник порушує вимоги Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначені Законом, а саме - недискримінація учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Виходячи з наведеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині щодо визначення аналогічного договору сформулювати наступним чином:
«Аналогічним (аналогічними) вважатиметься (вважатимуться) договір (договори), предметом якого (яких) є послуги, які є аналогічними за предметом закупівлі.»
У випадку незадоволення нашої вимоги,
відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
З метою запобігання корупційним діям і зловживанням керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей та відповідно до п.56 таких, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України .
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.09.2023 20:54
Вирішення:
Доброго дня, Шановний запитувачу!Відповідно до статті 16 кваліфікаційні критерії процедури закупівлі Закону України "Про публічні закупівлі", Замовник може встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв. Це не є дикримінаційною вимогую вимагати наявність документально підтвердженого досвіду аналогічного за предметом закупівлі договору про що і йдеться в Додатку 1 пункті 3, аналогічним буде вважатися договір за предметом закупівлі, тобто аналогічним буде вважатись договір по поточному ремонту приміщень.
Статус вимоги:
Відхилено