• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015:09310000-5 - Електрична енергія

Завершена

450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 250.00 UAH
Період оскарження: 25.09.2023 11:29 - 01.10.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: f432d3ba9e104d34a027fb1c272266f9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-25-004239-a.c4
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
В Додатку 2 З метою взаємодії в умовах паралельної роботи у складі об’єднаної енергетичної системи (ОЕС) учасник процедури закупівлі повинен мати укладений договор про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління, який надається у складі тендерної пропозиції. Згідно чинного закондаства ви не маєте права вимагати такий документ! Приберіть дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Договір про надання послуг з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління передбачений чинним законодавством України, а саме ЗУ "Про ринок електричної енергії" зі змінами. Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні засади функціонування ринку електричної енергії, регулює відносини, пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею-продажем, постачанням електричної енергії для забезпечення надійного та безпечного постачання електричної енергії споживачам з урахуванням інтересів споживачів, розвитку ринкових відносин, мінімізації витрат на постачання електричної енергії та мінімізації негативного впливу на навколишнє природне середовище.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація

Номер: c103c9926a8541a4b618076890673cb1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-25-004239-a.c3
Назва: Дискримінація
Вимога:
Шановний замовник! В Додатку 2 абзац 5 В складі пропозиції надаються копії документів, що в розумінні законодавства засвідчують якість товару, (сертифікатів якості). При цьому показники за даними документами можуть відрізнятись, але бути еквівалентними. У випадку відсутності законодавчої необхідності у сертифікації відповідного товару, учасники надають відповідний документ від спеціалізованого органу із зазначенням обставин, що електрична енергія як товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. В такому випадку зазначені вище сертифікати на товар не надаються. Який вам має надаватися документ? Для вас є чинне законодавство яке як Замовник так і учасник мають дотримуватись. В законодастві були внесені зміни ОЗНАЙОМТЕСЬ 01.01.2018 в Україні скасована обов`язкова сертифікація продукції. Відповідно до наказу ДП "УкрНДНЦ" від 29 грудня 2017 року № 500 "Про скасування національних нормативних документів" з 01.01.2018 скасовані стандарти державної системи сертифікації. Наказом від 26.01.2018 № 93 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України втратив чинність "Перелік продукції, що підлягає обов`язковій сертифікації в Україні". Приберіть дискримінаційні вимоги!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний Учаснику! Згідно чинного законодавства надайте довідку (в довільній формі), яка засвідчує, що електрична енергія як товар не підлягає/(підлягає) обов'язковій сертифікації.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 4e48125635ab48e385976301c7fcb20a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-25-004239-a.c2
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! в Додатку 1 4. Довідку (у довільній формі), що засвідчує можливість надання замовнику платіжних документів, а також надання замовником графіків споживання електричної енергії та величини потужностей (у разі, якщо вони змінюються більше ніж на 10%) та іншу інформацію передбачену договором постачання електричної енергії, безоплатно у центрі обслуговування клієнтів, представництві, офісі тощо учасника, що знаходиться у м. Закарпатської області (із зазначенням місця розташування учасника, посади, ПІБ та контактного телефону керівника/відповідального працівника учасника та із наданням документального підтвердженням власності або оренди приміщення на такій території) та через персональну сторінку споживача на веб-сайті електропостачальника у порядку, передбаченому договором про постачання електричної енергії споживачу. Відповідно до п. 8.3.6. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 року No 312, Учасники роздрібного ринку мають здійснювати особистий прийом споживачів, реєстрацію та збереження звернень/скарг/претензій споживачів та додатків до них відповідно до порядку, визначеного цими Правилами та/або положенням про інформаційно-консультаційний центр по роботі зі споживачами електричної енергії, затвердженим Регулятором. Учасники роздрібного ринку мають виконувати функції, які виконує інформаційно-консультаційний центр, незалежно від того, чи створено учасником роздрібного ринку такий центр. Забезпечення виконання такої роботи може виконуватись відповідним структурним підрозділом (сектором) учасника роздрібного ринку чи окремим його працівником. Відповідно до п. 8.3.17. зазначених Правил Учасники роздрібного ринку, які обслуговують 50000 споживачів та більше, повинні створити центри обслуговування споживачів, які, у тому числі, приймають звернення/скарги/претензії споживачів, надають роз'яснення та інформацію, передбачену законодавством. У центрі обслуговування споживачів має бути організоване єдине вікно для прийому та видачі документів щодо надання послуг учасниками роздрібного ринку, а також може бути створений інформаційно- консультаційний центр та кол-центр, які функціонують відповідно до вимог, установлених Регулятором. Для учасників роздрібного ринку, які обслуговують менше 50000 споживачів, створення центрів обслуговування споживачів не є обов'язковим. У такому разі функції центра обслуговування споживачів, зокрема щодо забезпечення дотримання визначеного цими Правилами порядку розгляду звернень/скарг/претензій споживачів, покладаються на окремий структурний підрозділ (посадову особу) учасника роздрібного ринку. Тобто, Правилами роздрібного ринку електричної енергії чи будь-яким іншим нормативно-правовим актом не встановлено вимог щодо місця створення Центру обслуговування споживачів, зокрема і щодо їх створення за місцезнаходженням клієнтів електропостачальника. Прохання прибрати дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний Учаснику! За вашим проханням, ми прибрали з документації пункт 4.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: 46586a1816284ccf8b556bd860e36343
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-25-004239-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний замовник! В Дадатку 1 пп4,6,9,11 Розділ Інша інформація містить дискримінаційні вимоги, а саме 4Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 50001 «Система енергетичного менеджменту», або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник відповідає новітнім вимогам у сфері енергетичного менеджменту. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів згідно критеріїв та компетенції 17021, також цей сертифікат повинен містити реквізити для можливість перевірити в загальному публічному доступі його дійсність на момент проведення закупівлі. 6Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління якістю учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів.9 Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» видані органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник у свої діяльності відповідає вимога законодавства України у сфері боротьби із корупцією та відповідним міжнародним стандартам. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів згідно критеріїв та компетенції 17021, також цей сертифікат повинен містити реквізити для можливість перевірити в загальному публічному доступі його дійсність на момент проведення закупівлі.11Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник забезпечить збереження інформації із обмеженим доступом у ході виконання Договору. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі. Відповідно до пункту 29 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 No 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період 2 дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (далі – Особливості) у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Предметом закупівлі за цими торгами є ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія. Для електричної енергії передбачено відповідний чинний національний стандарт ДСТУ EN 50160:2014. «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загального призначення (EN 50160:2010, IDT)». Жоден з оскаржуваних нами документів, які вимагає надати Замовник, не передбачена національним стандартом для предмета закупівлі ДСТУ EN 50160:2014. Отже, Замовник неправомірно встановив вимоги до предмета закупівлі, в порушення пункту 29 Особливостей, За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Постачальники електричної енергії в силу приписів чинного законодавства не зобов`язані їх проходити. З 01.01.2018 в Україні скасована обов`язкова сертифікація продукції. Прохання прибрати дискримінаційні вимоги
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний Учаснику! За вашим проханням, ми прибрали вказані вами дискримінаційні вимоги: 6Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління якістю учасника закупівлі згідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів; та 11Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 27701 «Методи безпеки. Розширення для управління інформацією про конфіденційність. Вимоги та вказівки», або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник забезпечить збереження інформації із обмеженим доступом у ході виконання Договору. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів, що замовник повинен мати можливість перевірити в загальному публічному доступі. А 4Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ISO 50001 «Система енергетичного менеджменту», або іншим аналогічним державним стандартам в сфері сертифікації діяльності підприємства, з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник відповідає новітнім вимогам у сфері енергетичного менеджменту. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів згідно критеріїв та компетенції 17021, також цей сертифікат повинен містити реквізити для можливість перевірити в загальному публічному доступі його дійсність на момент проведення закупівлі та 9 Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» видані органом з сертифікації діяльність якого відповідає ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 з наданням відповідного сертифікату, виданого на ім’я учасника закупівлі, що є чинним на момент його подання пропозиції, із метою підтвердження того, що Учасник у свої діяльності відповідає вимога законодавства України у сфері боротьби із корупцією та відповідним міжнародним стандартам. Належність процедури отримання такого сертифікату та його дійсність - повинна підтверджуватися до міжнародних стандартів згідно критеріїв та компетенції 17021, також цей сертифікат повинен містити реквізити для можливість перевірити в загальному публічному доступі його дійсність на момент проведення закупівлі, залишили згідно чинного законодавства.
Статус вимоги: Задоволено