-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Засоби дезінфекційні
Засоби дезінфекційні
Завершена
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження:
27.03.2018 14:50 - 30.03.2018 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо інформації, викладеної в документації торгів, яка дискридитує потенційних учасників
Номер:
8fe8047998384e2c823e80ab455c9a74
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-27-001949-b.a1
Назва:
Щодо інформації, викладеної в документації торгів, яка дискридитує потенційних учасників
Вимога:
Замовник в своїй тендерній документації необгрунтовано дискридитує учасників ринку дезінфікуючих засобів, які є виробниками чи постачальниками інших, ніж перераховані конкретні торгівельні марки, адже Замовник пише, цитуємо: "для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товарів, яке вказане у Додатку 1." Після ознайомлення із цими рядками виникає слушне запитання. Замовник має задокументовані факти надання неякісної медичної допомоги закладом внаслідк проведення в ньому дезінфекції іншими , ніж перераховані в документації торгівельні марки, дезінфекційними засобами, чи може були зафіксовані внаслідок цього факти погіршення здоров'я персоналу? нагадуємо, що усі дезінфіуючі засоби проходять санітарно-епідеміологічну експертизу у визначених державою експертних центрах, при позитивних результатах видаються Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Дезінфікуючі засоби перевіряються і на сецифічну активність, тобто ефективність при застосуванні, і щодо впливу на здоров'я людей, тварин, навколишнє середовище. Замовник же без будь яких доказів, викладає в своїй тендерній документації інформацію. із якої слідує, що будь які інші дезінфікуючі засоби, окрім перехованих ним, можуть негативно вплинути на ефективність надання медичної допомоги чи на здоров'я персоналу, і що це як не дискридитація інших виробників чи постачальників дезінфікуючих засобів? Отже, вимагаємо від Замовника вилучити із документації інформацію, яка не відповідає дійсності, дискридитує виробників та постачальників дезінфікуючих засобів, які не випускають перераховані Замовником торгівельні марки.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь вимога Допропільська лікарня.docx 01.04.2018 17:18
Дата подачі:
28.03.2018 22:35
Вимога
Вирішена
Вимога!
Номер:
f08860b33238475d9d11a885a04352f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-27-001949-b.a2
Назва:
Вимога!
Вимога:
І знову ФОП Ковальова в Донецькій області. І знову Замовник акцептує найдорожчу пропозицію. Складається таке враження, що цей учасник пропонує кругленьку суму в якості хабаря, що жоден Замовник не може відмовити. Також складається таке враження, що більшість закладів Донецької області "дерібанять" бюджетні кошти країни з цим постачальником. Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Також звертаємо увагу, що очікувана вартість закупівлі визначена впритул гранично можливої при проведенні допорогової закупівлі, щоб уникнути відкритих торгів, що буде цікавим контролюючим органам, а сума пропозиції "свого" учасника впритул до очікуваної вартості закупівлі. Учасник навіть не намагався конкурувати в ході редукціону, бо був впевнений в перемозі. Випадковість -не вважаємо! Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. також окремо ми направляємо лист до СБУ, бо є підозра, що гроші, отримані Замовником в якості хабаря ,від такого відомого в Донецькій області учасника можуть бути направлені на фінансування сепаратизму та терроризму, враховуючи його теріторіальне знаходження та близькість АТО!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.04.2018 14:04
Вирішення:
Шановний учаснику, щодо розгляду Вашої вимоги
надаємо наступну інформацію:
Щодо Ваших вражень!
Запевняємо Вас, що ніхто посадовим особам нашого закладу не пропонував хабар! Стосовно цього Ваше враження є хибним. У разі, якщо хтось з потенційних учасників запропонує хабар, то про цей факт ми одразу повідомимо в правоохоронні органи.
Жодних порушень вимог Наказу №35 Зовнішторгвидав України від 13.04.2016 р. нашим закладом не допущено.
При формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник керувався принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Кожен учасник (у тому числі і ваша організація) мав змогу запропонувати предмет, зазначений в оголошенні про закупівлю.
В даному випадку при проведенні закупівлі застосовуються норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35, п.6.4. згідно до якого "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Згідно до положень, наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні з точки зору ефективності застосування та/або досвіду використання медичним персоналом тієї чи іншої продукції (товару) у своїй діяльності, а також особливостей організації безпосередньо у нашій лікарні тих процесів, в яких така продукція використовується. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано законодавством України!
Далі, Вами зазначено, що «П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця!»
Відповідно до Вашого трактування п. 6.4. Наказу Зовнішторгвидав № 35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати, які саме еквіваленти він буде розглядати, тобто які йому потрібні, але якщо такі еквіваленти не вказані (тобто закладу вони не потрібні) то заклад повинен розглядати всі інші еквіваленти (тобто тоді закладу мають бути потрібні всі інші еквіваленти), тоді навіщо надане таке право Замовнику вказувати еквіваленти, якщо він все одно зобов’язаний (на Вашу думку) розглядати усі інші еквіваленти.
В пункті 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 все чітко і зрозуміло зазначено.
Також хочемо Вам зазначити, якщо у вас є докази порушення нашим закладом законодавства України, то ви маєте право звернутися до контролюючих та правоохоронних органів України.
Пропозиції усіх учасників розглядалися неупереджено та відповідно до норм чинного законодавства України.
Ваша вимога та залякування, а особливо спекулювання на нашій близькості від зони, де проводяться бойові дії, є ні що інше, як тиск на Замовника з метою задоволення своїх власних комерційних інтересів, і вас ніяк не хвилює ні процес проведення заходів дезінфекції у нашій лікарні, ні здоров’я працівників нашої лікарні, які щодня і щогодини працюють з дезінфікуючими засобами і для них дуже важливо, щоб ці засоби були якнайменше агресивні і при цьому достатньо дієві та якісні, вас хвилює тільки одне – збути свій товар і отримати бюджетні кошти, тому задовольнити вашу вимогу не має підстав.
Дуже прикро, шановний Учаснику, що Ви розглядаєте Закон тільки у тій площині, яка Вам вигідна. Наше до вас прохання: не сидіть в Києві і не пишіть в електронній системі закупівель Замовникам Донецької області погрози, образи, звинувачення у підтримці і фінансуванні сепаратизму і т.п., а приїдьте сюди і поспілкуйтеся із жителями зони АТО та прийміть участь у бойових діях.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні