-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
Кейтерингові послуги ( Послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)
Завершена
1 619 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 096.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 096.00 UAH
Період оскарження:
25.09.2023 10:56 - 11.11.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
7cdb452974d64afa8c9c86086288bce2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-25-003215-a.a9
Назва:
скарга
Скарга:
скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- договір_Оренди.pdf 22.10.2023 22:35
- Скарга на умови UA-2023-09-25-003215-a 2.pdf 22.10.2023 22:35
- наказ_щодо_реєстрації_потужностей (3).pdf 22.10.2023 22:35
- рішення від 13.10.2023 № 16400.pdf 22.10.2023 22:35
- лист від дпсс.pdf 22.10.2023 22:35
- клопотання_про_участь_у_відеоконференції.pdf 22.10.2023 22:35
- додаткові заперечення скаржника.pdf 25.10.2023 22:18
- Додаткові пояснення скаржника.pdf 26.10.2023 17:38
- 1. довіреність.pdf 30.10.2023 22:29
- рішення від 24.10.2023 № 16979.pdf 24.10.2023 15:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 31.10.2023 № 17462.pdf 01.11.2023 13:24
- рішення від 31.10.2023 № 17462.pdf 03.11.2023 15:08
- Відповідь на скаргу 26.10.2023 р.docx 26.10.2023 15:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.10.2023 22:37
Дата розгляду скарги:
31.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.10.2023 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.11.2023 15:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації
Скарга
Виконана замовником
ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС1»
Номер:
cdd02c9ff2ae406db8bafca5674a7f61
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-25-003215-a.a8
Назва:
ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС1»
Скарга:
ТОВ «КИЇВПРОМСЕРВІС1»
Пов'язані документи:
Учасник
- Аудит_НАССР_доказ_огляду_приміщення_і_т_д.pdf 29.09.2023 22:38
- договір_Оренди.pdf 29.09.2023 22:38
- Скарга_на_умови_UA_2023_09_25_003215_a_Восстановлен..pdf 29.09.2023 22:38
- наказ_щодо_реєстрації_потужностей.pdf 29.09.2023 22:38
- лист від дпсс.pdf 29.09.2023 22:38
- Акт_інспектування_НАССР_доказ_огляду_приміщення_і_т_д.pdf 29.09.2023 22:38
- додаткові пояснення скаржника.pdf 11.10.2023 14:36
- Лист від майданчика.pdf 11.10.2023 14:50
- лист пояснення про дату подання дод заперечень.pdf 11.10.2023 14:50
- рішення від 03.10.2023 № 15694.pdf 03.10.2023 18:23
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.10.2023 № 16400.pdf 16.10.2023 15:32
- рішення від 13.10.2023 № 16400.pdf 18.10.2023 16:23
- Пояснення на скаргу.pdf 05.10.2023 13:19
- Відповідь на скаргу.docx 05.10.2023 13:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.09.2023 22:40
Дата розгляду скарги:
13.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.10.2023 18:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.10.2023 16:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано, зміни внесено.
Вимога
Вирішена
щодо додатку 5 до ТД
Номер:
0f8af11008164a4f99ad1f2d31c5789c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-25-003215-a.a7
Назва:
щодо додатку 5 до ТД
Вимога:
У додатку 5 до ТД некоректно визначено строк для укладення договору, без урахування норм Особливостей. Просимо відредагувати даний додаток до ТД
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2023 11:49
Вирішення:
Доброго дня ! Будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації. Дякую!
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
про доступ замовника
Номер:
c36236b3832f474da7bf5307516ffb97
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-25-003215-a.c6
Назва:
про доступ замовника
Вимога:
Відповідно до вимог ТД:
Надати гарантійний лист про забезпечення можливості доступу представників замовника в приміщення де відбуватиметься приготування їжі, з можливістю проведення фото-, відеофіксації під час такого доступу, пропозиції учасника, гігієнічним вимогам до потужностей учасника, гігієнічним вимогам до приміщень, гігієнічним вимогам до транспортних засобів, гігієнічним вимогам під час поводження з харчовими відходами, вимогам до гігієни персоналу, який працює у зоні поводження з харчовими продуктами, гігієнічні вимоги до харчових продуктів, тощо протягом 3-х год. з моменту надходження вимоги від замовника.
Дана вимога є незаконною так як Відповідно до статті 8 Конституції України в Україні визнається і діє принцип верховенства права.
Слід зазначити, що Замовник, з метою дотримання цього принципу, зобов’язаний у свої діяльності дотримуватися законодавства України, загальновизнаних принципів і норм міжнародного права, які стосуються його сфери діяльності, а також положень його Статуту.
Ні законодавство України, ні норми міжнародного права не наділяють Замовника контролюючими функціями, зокрема функціями перевірки інших суб’єктів господарювання щодо дотримання ними вимог законодавства.
Закон не наділяє Замовника правом здійснювати будь-які перевірки дотримання учасниками вимог тендерної документації, під час здійснення ними господарчої діяльності. Права Замовника під час перевірки відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам Документації чітко визначені у Законі.
При цьому, відповідно до п. 31 Особливостей: тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
В той же час норма п.42 Особливостей надає Замовнику наступне право: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції». Таким чином вказана норма також не надає право Замовнику самостійно здійснювати перевірку учасника як до аукціону так і після його проведення, а лише дозволяє йому звернутися до відповідних органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
Отже, відповідно до вищезазначеного, спеціальний Закон не надає Замовнику жодних прав здійснювати огляд приміщення, де готуються страви з метою перевірки дотримання вимог законодавства та вимог тендерної документації.
Встановивши вищевказану норму у Документації, Замовник грубо порушив порядок проведення процедури закупівлі, передбачений Законом, та надав собі повноважень, які не передбачені чинним законодавством, що призвело до порушення принципів проведення закупівель, а саме принципу запобігання корупційним діям та зловживанням. Крім того, дії Замовника свідчать про порушення ним принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, оскільки Замовник самостійно вирішує у непрозорий спосіб, пропозиція кого з учасників, на його думку, може не відповідати умовам Документації, та наведена в ній інформація потребує здійснення додаткової перевірки шляхом огляду приміщень учасника.
Просимо видалити дану вимогу з ТД до 14 год 29.09 адже в інакшому випадку змішені будемо звертатися до АМКУ так як сьогодні - останній день для оскарження умов ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2023 11:44
Вирішення:
Шановний учаснику! Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
про доставку "три/чотири" рази
Номер:
e26b5980fa604f119a34dbcaf4994037
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-25-003215-a.c5
Назва:
про доставку "три/чотири" рази
Вимога:
Температура готової їжі при доставці гарячих страв повинна становити 60-650С, а холодних страв – 10- 150С. Доставка їжі має здійснюватися ТРИ рази на день (сніданок, обід та вечеря) та не передбачає можливості її розігріву на території Замовника. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо можливості доставки готової їжі ЧОТИРИ рази на день з дотриманням заявленого температурного режиму. Деталізуйте та внесіть зміни в ТД для коректного формулювання вимог
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2023 11:37
Вирішення:
Шановний учаснику! Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога про доступ до державного реєстру потужностей
Номер:
a1534910cfb2458e99663f7290c114d5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-25-003215-a.a4
Назва:
вимога про доступ до державного реєстру потужностей
Вимога:
Доступ до державного реєстру потужностей операторів ринку закритий у зв'язку із введенням військового стану в Україні. Просимо видалити вимогу
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2023 19:35
Вирішення:
4. Шановний учаснику! Вказаний реєстр працює за посиланням: https://www.agro-id.gov.ua/reestr.rs/rs/.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
щодо тех завдання
Номер:
1ad8863b79c34d34871c769ee3770625
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-25-003215-a.b3
Назва:
щодо тех завдання
Вимога:
В додатку 2 до ТД вказано 3.Температура готової їжі при доставці гарячих страв повинна становити 60-650С, а холодних страв – 10- 150С. Доставка їжі має здійснюватися три рази на день (сніданок, обід та вечеря) та не передбачає можливості її розігріву на території Замовника. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо можливості доставки готової їжі чотири рази на день з дотриманням заявленого температурного режиму.
4. Ціни на послуги повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування їжі, усіх витрат на приготування їжі, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів із розрахунку забезпечення щоденним чотирьох разовим харчуванням пацієнтів Замовника відповідно до Заявки. 5. Термін надання послуг - 7 (сім) днів на тиждень у відповідності з графіком доставки безпосередньо транспортом Виконавця в терміни не пізніше: на сніданок –8 год.30 хв; на обід – 12 год. 30 хв.; - вечеря – 16 год. 30 хв. В окремих випадках строк доставки їжі може бути змінений за домовленістю сторін. Доставка їжі здійснюється також у вихідні, святкові та неробочі дні замовнику........п.6........3. Температура готової їжі при доставці гарячих страв повинна становити 60-650С, а холодних страв – 10-150С. Доставка їжі має здійснюватися три рази на день (сніданок, обід та вечеря) та не передбачає можливості її розігріву на території Замовника. Учасник надає у складі тендерної пропозиції гарантійний лист щодо можливості доставки готової їжі чотири рази на день з дотриманням заявленого температурного режиму.
4. Ціни на послуги повинні бути вказані з урахуванням витрат на придбання продуктів, що використовуються для приготування їжі, усіх витрат на приготування їжі, транспортних витрат, а також сплати всіх податків, зборів і обов’язкових платежів із розрахунку забезпечення щоденним чотирьох разовим харчуванням пацієнтів Замовника відповідно до Заявки.
5. Термін надання послуг - 7 (сім) днів на тиждень у відповідності з графіком доставки безпосередньо транспортом Виконавця в терміни не пізніше: на сніданок – 08 год. 30 хв; на обід – 12 год.30 хв.; - вечеря –16 год. 30 хв. В окремих випадках строк доставки їжі може бути змінений за домовленістю сторін.
Таким чином, Замовником двічі продубльовано п3,4,5 вимог, проте, в першій частині вимог йдеться про те, що "В окремих випадках строк доставки їжі може бути змінений за домовленістю сторін", а в другій частині вимог - дане положення відсутнє. Просимо відредагувати ТД задля уникнення подвійного трактування вимог ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2023 14:42
Вирішення:
Шановний учаснику! Замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
щодо документів
Номер:
4a43f55146d240318adb8e2cc50116c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-25-003215-a.c2
Назва:
щодо документів
Вимога:
Вимогами ТД передбачено подання: загальної інформації про учасника (додаток 5). Проте, Додаток 5 - це форма тендерної пропозиції. Крім цього, змінами до Тд було Додано Додаток 6, проте вимог щодо його заповнення та подання у складі ТП, ТД не містить. Просимо відредагувати та узгодити ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2023 14:39
Вирішення:
Доброго дня! Будуть внесені відповідні зміни до ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
щодо потужності
Номер:
6e4b41e6a7e54e1a9748723c69f3f7a0
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-25-003215-a.c1
Назва:
щодо потужності
Вимога:
Відповідно до Порядку проведення державної реєстрації потужностей, ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб'єктам, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України: розділ IV. Питання функціонування Реєстру та внесення інформації до нього: 4.1. Держателем Реєстру є компетентний орган, який забезпечує формування та ведення Реєстру в електронній формі. 4.2. Унесення до Реєстру інформації, вказаної в пункті 3.5 розділу ІІІ цього Порядку, здійснюється компетентним органом протягом 5 робочих днів з дати прийняття рішення про державну реєстрацію потужності, крім випадків державної реєстрації потужності автоматично. 4.3. Компетентний орган забезпечує відкритий та безоплатний доступ до Реєстру шляхом його розміщення на своєму офіційному вебсайті, за винятком персональних даних, передбачених Законом України «Про захист персональних даних». Проте, у зв’язку із введенням воєнного стану, доступ до Реєстру – закрито. Таким чином, просимо видалити вимогу ТД: Зазначений реєстраційний номер повинен відображатися у Державному реєстрі потужностей операторів ринку в силу того, що доступ до реєстру є закритим та він відсутній на сайті Держспоживслужби. Просимо внести зміни з врахуванням строку для оскарження умов ТД (тобто до 29.09).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.09.2023 14:39
Вирішення:
Шановний учаснику! Вказаний реєстр працює за посиланням: https://www.agro-id.gov.ua/reestr.rs/rs/.
Статус вимоги:
Відхилено