• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Парфуми, засоби гігієни та презервативи

Завершена

35 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 175.00 UAH
Період оскарження: 20.03.2018 11:30 - 22.03.2018 09:00
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення

Номер: cc4675d9cf274f3596592fd13037a2ac
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-20-000271-a.a4
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
Відповідно до п. 9.4. Оголошення про проведення закупівлі через систему електроних торгів "В складі своєї пропозиції учасник повинен надати в сканованому вигляді документи, які вимагаються відповідно до додатку 2 до оголошення, затверджені технічні вимоги згідно додатку 1 та проект договору згідно додатку 3, комерційну пропозицію згідно додатку 4. Учасник ТОВ "Український папір" не надав в складі своєї пропозиції затверджені технічні вимоги згідно додатку 1 до оголошення. Крім того ціни які були надані учасником протягом одного рабочого дня в оновленій ціновій пропозиції не збігаються з цінами визначеними за результатом аукціону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваша вимога розглянута та повідомляємо наступне. Стосовно затвердженої технічних вимог: Пропозиція Учасника – це пропозиція щодо предмету закупівлі, яку учасник подає відповідно до вимог Замовника, при цьому таки вимоги можуть бути зазначені у доданих файлах (п. 1.2, п. 6.4 Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 року № 35.). Згідно п. 3.4 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів технічні (якісні) вимоги викладені у додатку № 1 до оголошення. У зазначеному додатку наведений лише перелік умов, яким повинна відповідати пропозиція Учасника, однак у якій формі вони повинні бути надані не встановлено. Окрім того, абзацом 2 пункту 9.4 Оголошення Замовником було встановлено надання у складі пропозиції Учасника документів в сканованому вигляді, затвердженими технічними вимогами (у даному випадку наявна орфографічна помилка ). Таким чином, Ваше посилання, щодо ненадання Переможцем закупівлі затверджених технічних вимог не може бути визнане, як обґрунтоване, тому що Учасник має право надати будь – які документи, які підтверджують відповідність його пропозиції зазначеним Замовником вимогам, а зі змісту Додатка № 1 не вбачається обов’язкова умова щодо його затвердження, а лише передбачено надання документів, що підтверджують якість та безпеку товару. Стосовно цін в оновленій ціновій пропозиції: Здійснення допорогових закупівель не регулюється Законом України «Про публічні закупівлі», окрім дотримання принципів здійснення закупівлі. Єдиним нормативним документом, який регулює порядок проведення допорогових закупівель, на даний час є Наказ ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 року № 35. Відповідно до п. 9.4 зазначеного наказу встановлено, що договір між Замовником та Переможцем має бути підписаний на суму, що не перевищує ціну останньої пропозиції, наданої Переможцем. Таким чином, єдиною вимогою до укладення договору закупівлі є ціна, яка не повинна перевищувати останню цінову пропозицію. В оновленій цінової пропозиції ТОВ «Український папір» не має порушень щодо збільшення ціни закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційні вимоги

Номер: 031debb6412849b2b140f53784f9817d
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-20-000271-a.a1
Назва: Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовник!, Звертаємо Вашу увагу, що документи надані учасниками не відповідають вимогам Оголошення UA-2018-03-20-000271-a. Так, учасник ООО "ЭК "Техномрія", у складі своєї пропозиції не надав технічні вимоги згідно додатку 1 до оголошення, проект договору згідно додатку 3 до оголошення, комерційну пропозицію згідно додатку 4, свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи та документи, які свідчать про якість товарів згідно додатку 2 до оголошення. Учасник ФОП "Гапоненко Світлана Олексіївна", у складі своєї пропозиції не надав технічні вимоги згідно додатку 1 до оголошення, проект договору згідно додатку 3 до оголошення, свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи підприємця згідно додатку 2 до оголошення, крім того надані виписка, витяг з ЄДРПОУ, витяг з реєстру ПДВ та копії документів про якість не завірені належним чином. Учасник ТОВ "Український папір"у складі своєї пропозиції не надав технічні вимоги згідно додатку 1 до оголошення. Учасник ТОВ "АКСІО"у складі своєї пропозиції не надав технічні вимоги згідно додатку 1 до оголошення а також свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи згідно додатку 2 до оголошення. Товар запропонований учасниками ТОВ "Б"777", ТОВ "Денрос" , ТОВ "Гала Блейд" та ТОВ Stv ltd не відповідає технічним вимогам згідно п.п. 1 п 1 додатку 1 до оголошення. Крім того учасник ТОВ "Денрос" у складі своєї пропозиції не надав технічні вимоги згідно додатку 1 до оголошення, а учасник ТОВ Stv ltd не дадав свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи. Разом з тим у всіх учасників, в яких є відсутні кваліфікаційні документи у складі їх пропозицій не має листа пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Ваше звернення розглянуто, повідомляємо наступне. Відповідно до п.9.1, п. 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" (далі - Порядок № 35) саме Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами аукціону найнижчу пропозицію та приймає рішення щодо її відповідності вимогам, зазначеним у період оголошення закупівлі. Усунення порушень може мати місце у випадку виявлення порушення протягом періоду уточнень та на рішення Замовника по кваліфікації (п. 14.1 Порядку № 35) Ваша вимога надійшла ще до прийняття нами відповідного рішення щодо відповідності або невідповідності пропозицій Учасників, що робить її безпідставною.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

оскарження рішення про дискваліфікацію

Номер: 67c02f051f284156bf1cf475d8c0924f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-20-000271-a.a3
Назва: оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний закмовнику. Ви протиречите самі собі. Ви посилаєтесь на наказ №35 Зовнішторгвидаву, в якому зазначається вимога, що пропозиція учасника має відповідати вимогам тендерної документації Замовника. Наша пропозиція чітко відпає цій вимозі. В вашій тендерній документації зазаначено, що документи мають бути додані учасниками впродовж одного робочого дня з моменту завершення аукціону. В згаданому вами наказі №35 не існує жодної заборони для учасників додавати документи після завершення аукціону під час проведення допорогових торгів (на відміну від відкритих торгів). Додавати документи учасник може до тих пір, поки його пропозиція знаходиться в статусі "оцінка". Повтороно наголошуємо, що з нашого боку не існує жодних порушень вимог діючого законодавства, а також вимог тендерної документації. Вимагаємо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, Шановний Учаснику! Вкотре, повідомляємо Вас, що Ваша пропозиція відповідала лише вимогам, встановлених додатком 2, але не містила у собі переліку документів, встановлених п. 9.4 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів Додатком 1 - технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі, додатком 3 - проект договору, додатком 4 - форму цінової пропозиції. Акцентуємо Вашу увагу, що допорогові закупівлі не регулюються Законом України "Про публічні закупівлі", окрім дотримання принців здійснення публічних закупівель (абзац 4 статті 2 Закону). Єдиним документом, який регламентує порядок здійснення допорогових закупівель, є Наказ ДП "Зовнішторгвидав України" (на даний час ДП "Прозорро") від 13.04.2016 року № 35. Зазначений Наказ передбачає порядок та етапи проведення процедури допорогової закупівлі, а також встановлює строки їх здійснення. Відповідно до пункту 6.10. Наказу № 35 "Учасник має право подати пропозицію до закінчення терміну її подання, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі". Такий строк встановлений Замовником у пункті 7 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів та визначений 23.03.2018 року об 12.00 годині. Документи, встановлені п. 9.4 Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів Додатком 1 - технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, додатком 3 - проект договору, додатком 4 - форму цінової пропозиції були Вами викладені у Системі 26.03.2018 року, що не відповідає Оголошенню та є порушенням п. 6.10 Наказу № 35 . Враховую зазначене, нами було прийнято рішення про дискваліфікацію Вас, як Учасника закупівлі, що цілком відповідає Порядку проведення допорогових закупівель. Таким чином, наше рішення про Вашу дискваліфікацію є остаточним та обгрунтованим. Додатково інформуємо, що усі спори між Учасником та Замовником, що виникли при проведенні Закупівлі, вирішуються згідно з положеннями, наведеними у Наказі № 35, або згідно діючого законодавства України.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

оскарження рішення про дискваліфікацію

Номер: 48eaf702b0c9491bae72f8368b43414a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-20-000271-a.a2
Назва: оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику. Ми не погоджуємсья з Вашим рішенням стосовно нашої дискваліфікацію на підставі наведених в протоколі обставин. У Вашій тендерній документації чітко зазначено, що всі необхідні документи мають бути додані учасником на сайт Прозорро впродовж одного робочого дня з моменту завершення аукціону. Тендер завершився 26.03.18, Всі документи були нами додані також 26.03.18. Що саме, в такому випадку, ми порушили? Наявність нічим не обгрунтовної скарги від іншого учасника не повинно ніяк впливати на Ваше рішення. Основоної задачею будь-якого бюджетного підприємства є раціональне використання бюджетних коштів під час ведення своєї господарської діяльності. Просимо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Повідомляємо Вам, що відповідно до пунктів 6.3, 6.7, 6.9, 6.10 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 року № 35 (далі - Порядок) пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі. При цьому, Учасник має право подати пропозицію та документи, що подаються до неї лише до закінчення терміну, встановленого Замовником під час оголошення Закупівлі. Відповідно до п. 7 оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, дата та час закінчення подання пропозицій встановлений по 23.03.2018 року об 12.00 годині. Також, пунктом 9.4 зазначеного оголошення встановлено вимогу щодо подачі у складі пропозиції переліку документів, серед яких - технічні вимоги (додаток 1), комерційна пропозиція (додаток 4) та проект договору (додаток 3) Вами у строк (23.03.2018 року до 12.00 години) були лише подані документи, передбачені додатком 2. Таким чином, Ваша пропозиція не відповідає умовам закупівлі (відсутність технічних, якісних та кількісних вимог до предмету закупівлі та комерційної пропозиції унеможливлює розгляд пропозиції Закупівлі), що є виключною підставою для дискваліфікації Учасника, який запропонував найнижчу ціну. Аргументоване рішення було опубліковано 27.03.2018 року у Системі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні