-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Столярні вироби в асортименті
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 4422", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Завершена
97 350.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 973.50 UAH
мін. крок: 1% або 973.50 UAH
Період оскарження:
22.09.2023 19:37 - 27.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
ПОМИЛКА В ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:
7e15967a8812492c9ba61f5830d9b328
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-22-013327-a.c1
Назва:
ПОМИЛКА В ВИЗНАЧЕННІ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
ПЕРЕМОЖЕЦЬ НЕ НАДАВ:
Учасник повинен надати копії діючих документів, що підтверджують якість товару (Технічних паспортів на товар (у разі наявності) та/або сертифікатів відповідності, та/або сертифікатів якості та/або декларацій відповідності.
Запропонований товар повинен відповідати діючим на території України ДСТУ або ТУ, затвердженими на даний вид товару, стандартам (технічним умовам) його виробника, вимогам до якості та повністю відповідати наведеним показникам, що підтверджується в вище зазначених документах.
НАДАНА ДОВІДКА ПРО НЕСЕРТИФІКАЦІЮ НЕ ЗВІЛЬНЯЄ УЧАСНИКА ВІД НАДАННЯ ПАСПОРТУ ТОВАРУ (АБО) ЧИ ДЕКЛАРАЦІІ ТОВАРУ ( АБО)
ЧЕРЕЗ НЕНАДАННЯ ДАНИХ ДОКУМЕНТІВ НЕ ВИКОНАНА ТАКОЖ ВИМОГА ЗАМОВНИКА: Запропонований товар повинен відповідати діючим на території України ДСТУ або ТУ, затвердженими на даний вид товару, стандартам (технічним умовам) його виробника, вимогам до якості та повністю відповідати наведеним показникам, що підтверджується в вище зазначених документах.
ПРОХАННЯ ВИПРАВИТИ ДАНЕ ПОРУШЕННЯ БЕЗ АМКУ
Пов'язані документи:
Замовник
- КУТЕНКОВА скан.pdf 09.10.2023 15:24
Дата подачі:
05.10.2023 01:04
Вирішення:
Шановний учаснику!
Уповноваженою особою Замовника уважно розглянуто Вашу вимогу № UA-2023-09-22-013327-a.c1, за результатами її розгляду повідомляємо наступне.
З огляду за зміст вимоги, Ви не погоджуєтесь з рішенням про визначення переможцем процедури закупівлі ФОП "БАЛАШОВА НАТАЛІЯ МИКОЛАЇВНА".
Відповідно до п. 46 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами, далі – Особливості) Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, керуючись вищезазначеною нормою, Замовник має право надавати інформацію щодо причин відхилення саме Учаснику, тендерна пропозиція якого була відхилена і виключно щодо причин невідповідності саме його тендерної пропозиції.
Виходячи зі змісту п. 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Однак, зміст Вашої вимоги не відповідає п. 54 Особливостей та не стосується умов тендерної документації, а також – уточнення підстав відхилення Вашої тендерної пропозиції.
Таким чином, Особливості не містить норми, відповідно до якої Замовник може прийняти рішення щодо скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі за результатами розгляду вимоги про це іншого учасника.
Враховуючи викладене, Замовник залишає Вашу вимогу без задоволення.
В свою чергу, зазначаємо, що порядок оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника у процедурі закупівлі визначений статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 55-67 Особливостей, якими передбачено подання скарги суб'єктом оскарження до органу оскарження – постійно діючої комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України.
Крім того, у Замовника наявні підстави для відмови Вам у участі в закупівлях, які проводить Замовник, у відповідності до абз. 14 п. 47 Особливостей, з урахуванням порядку ст. ст. 235-237 Господарського кодексу України, Замовник має право застосувати до Учасника у випадку порушення останнім умов договору про закупівлю наступні оперативно-господарські санкції:
- Відмова Замовника від прийняття подальшого виконання зобов'язання, порушеного Учасником, а саме відмова від подальшого прийняття товару/послуг;
- Відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин з Учасником.
Підставою для застосування оперативно-господарських санкцій є факт порушення зобов’язань договору про закупівлю Учасником, а саме відмова поставки та ініціювання розривання договору. Оперативно-господарські санкції застосовуються у позасудовому порядку та без попереднього пред'явлення претензії Учаснику.
Нагадуємо, що між нами у 2021 році було укладено Договір № 12 від 27.04.2021 р., згідно якого Вами не було здійснено у відповідні строки поставку дверей, а в подальшому (згідно із Вашим листом від 03.06.2021 р. - додається) даний договір було розірвано (додаткова угода № 4237 від 09.06.2021 р. - додається).
Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Не задоволено