-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Інформаційні стенди
Мова-українська
Завершена
190 740.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 953.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 953.70 UAH
Період оскарження:
22.09.2023 15:57 - 27.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірне відхилення пропозиції
Номер:
e6dc0713d1914961bd79f51fb7bc1859
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-22-011890-a.b2
Назва:
Неправомірне відхилення пропозиції
Скарга:
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особли-востей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, перед-бачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) на рішення замовника, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 56 Особливостей.
Львівським державним університетом внутрішніх справ (далі – Замовник) було оголошено проведення відкритих торгів з особливостями (ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-22-011890-a щодо предмету закупівлі Інформаційні стенди
код ДК 021:2015: 39290000-1 – Фурнітура різна на очікувану вартість 190 740,00 грн з ПДВ із кінцевим строком подання тендерних пропозицій 30 вересня 2023 17:00
30 вересня 2023 о 17:00 по даній закупівлі було розкрито пропозиції, пропозицію по-дав один учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія "ГРАНД ЕКС-ПЕРТ"
В подальшому, за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія "ГРАНД ЕКСПЕРТ" (протокольне рішення №39-ОЗ уповно-важеної особи від 5.10.2023р. (див. Додаток 1) .
Вважаємо, що рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Компанія "ГРАНД ЕКСПЕРТ" є необґрунтованим та підлягає скасуванню, виходячи із наступного :
« Пунктом 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД передбачено, що документи (матеріали/інформація) тендерної пропозиції, які надані не у формі електронно-го документа (без електронного підпису на документі) повинні бути підписані (копії доку-ментів – засвідчені підписом) учасником/уповноваженою особою учасника закупівлі із за-значенням прізвища, ініціалів та посади особи, а також містити відбиток печатки учасни-ка (у разі використання). Вимога щодо підпису/засвідчення учасником документу (ма-теріалу/інформації) не стосується кольорових скан-копій оригіналів документів (ма-теріалу/інформації) учасника та/або виданих учаснику іншими підприємства-ми/установами/організаціями.
Всупереч наведеному, завантажені на вимогу про усунення невідповідностей Учасником документи («довідка про загальні відомості» та «довідка про аналогічний договір») надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на кожному документі) та не підписані учасником/уповноваженою особою учасника..»
Скаржник не погоджується з таким твердженням, так як вважає помилки допущені при підготовці тендерної документації формальними (несуттєвими) помилками, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції відповідно до п. 1 Розділу III «Інструкція з підготовки тендерної документації» «……..Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тен-дерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме:
- можлива відсутність підписів учасника/уповноваженої особи учасника на окремих сторінках / аркушах / документах у випадку подання документу (інформації) у вигляді скан-копії, а не у вигляді електронного документу (це не стосується накладення електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника на тендерну пропозицію);
- можливе відхилення від наданої в тендерній документації форми документу за умови, що учасником надано повний обсяг інформації передбачений наданою в тенде-рній документації формою (це не стосується проєкту договору, документів та інфор-мації, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним ви-могам Замовника та документів, що стосуються розрахунку ціни тендерної пропозиції, технічних вимог (за умови якщо тендерною документацією передбачено вимогу щодо надання такого документу);
- можлива відсутність в документі певної інформації (відомостей) за умови, що ця інформація (відомості) повністю відображена в іншому документі (іншій частині документу) наданому в тендерній пропозиції учасника (це не стосується проєкту дого-вору, документів та інформації, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним вимогам Замовника та документів що стосуються розрахунку ціни тендерної пропозиції, технічних вимог (за умови якщо тендерною документацією передбачено вимогу щодо надання такого документу);
- інші помилки та описки, які не нівелюють технічний потенціал та конкурен-тоздатність учасника….»
Замовник керуючись пунктом 43 Особливостей та п.3 розділу IV ТД направив пові-домлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Зокрема:
1. Згідно підп.2 п.3 «Інші документи» Додатку №1 Тендерної документації (надалі – ТД) вимагалась довідка щодо відомостей про учасника за встановленою формою. На виконання зазначеної вимоги ТзОВ "Компанія Гранд Експерт" надав інформаційну довідку про учасни-ка. Але дана довідка не відповідає встановленій формі підп.2 п.3 «Інші документи» Додатку №1 Тендерної документації та адресована не замовнику, а Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради.
2. Зокрема, всупереч підп.1.1 п.1 Додатку №1 ТД інформація про наявність досвіду виконан-ня аналогічного договору надана не за встановленим табличним взірцем та адресована не замовнику, а Департаменту житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради.
3. Крім того, всупереч вищенаведеному пункту Додатку №1 Учасником не надано позитив-ний лист-відгук про співпрацю за аналогічним договором №12/07/23-01 від 12.07.2023 р.
Прошу привести у відповідність дані документи.
Скаржник усунув невідповідності, а саме надав позитивний лист-відгук про співпра-цю за аналогічним договором №12/07/23-01 від 12.07.2023 р.
Вимоги на усунення невідповідностей у довідках вважаємо безпідставним так як За-мовник вказав на невідповідність встановленим формам, а не на відсутність інформації у цих довідках. ТД передбачає можливе відхилення від наданої в ТД форми та відповід-но до п. 1 Розділу III вважається формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції та на її технічні характеристики.
Також Замовник вказує на те що ці довідки адресовані не йому, а Департаменту жит-лово-комунального господарства Білоцерківської міської ради. У тендерній документації відсутні вимоги стосовно того кому повинні бути адресовані довідки. Тому цю вимогу вва-жаємо теж безпідставною.
З огляду на вище викладене, Замовником було неправомірно відхилено пропозицію скарж-ника тим самим порушено Закон «Про публічні закупівлі»
Тому, із врахуванням викладеного, керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Прошу :
1. Прийняти дану скаргу до розгляду;
2. Встановити органом оскарження порушення законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі Інформаційні стенди код ДК 021:2015: 39290000-1 – Фурнітура різна: UA-2023-09-22-011890-a
3. Скасувати Рішення Уповноваженої особи стосовно відхилення пропозиції Учасника ТОВ "Компанія «Гранд Експерт".
Додатки:
- Додаток 1
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга Компанія Гранд Експерт.docx 10.10.2023 22:40
- Скарга Компанія Гранд Експерт.pdf 10.10.2023 22:40
- Додаток 1.Протокол Гранд Експерт.pdf 10.10.2023 22:40
- рішення від 12.10.2023 № 16311.pdf 12.10.2023 13:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.10.2023 № 16771.pdf 20.10.2023 12:58
- рішення від 19.10.2023 № 16771.pdf 24.10.2023 17:17
- Пояснення.pdf 13.10.2023 13:31
- 1. Довідка про аналогічний договір.pdf 13.10.2023 13:31
- Пояснення _АКУ_стенди.doc 13.10.2023 13:31
- 5. Довідка про загальні відомості.pdf 13.10.2023 13:31
- Протокол Переможця.pdf 26.10.2023 16:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.10.2023 22:44
Дата розгляду скарги:
19.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.10.2023 13:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.10.2023 17:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Враховуючи вище наведене, рішення про відхилення тендерної пропозиції ТзОВ "Компанія "Гранд Експерт" (протокол від 05.10.2023 № 39-ОЗ) скасувати.
Визначити переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю інформаційних стендів за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника «39290000-1 – Фурнітура різна», учасника закупівлі ТзОВ "Компанія "Гранд Експерт".