• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги поводження з медичними та небезпечними відходами (збирання, перевезення, знешкодження)

Торги не відбулися

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 22.09.2023 15:44 - 27.09.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

Відповідь на твердження учасника UA-2023-09-22-011551-a.b4

Номер: ffa7656a80734ef0a5faa7610fa84979
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-22-011551-a.a10
Назва: Відповідь на твердження учасника UA-2023-09-22-011551-a.b4
Вимога:
Зверніть увагу: в державному класифікаторі продукції та послуг відсутній такий вид господарської діяльності як «діяльність з управління небезпечними відходами». Отже: вимога UA-2023-09-22-011551-a.b2 не може бути задоволена по абсолютно законним підставам і, навпаки, якщо вказана вимога буде задоволена - це буде незаконно!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

В наказі №325 відсутні ящики, коробки. Внесіть зміни!

Номер: 414f9df44f1243fb8866199ce007545e
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-22-011551-a.a9
Назва: В наказі №325 відсутні ящики, коробки. Внесіть зміни!
Вимога:
Проєкт договору: 2.2. Відходи повинні бути упаковані в таку тару / упаковку: ящики, коробки або мішки, які забезпечують зберігання відходів при транспортуванні, а також запобігають їх проникненню в навколишнє середовище. Звертаємо увагу Замовника на 5.2.6. проєкту договора: Надавати Замовнику сертифіковані одноразові ємності для збору та транспортування епідемічно небезпечних відходів згідно Наказу № 325. Якщо Замовник не знає - пояснимо: в наказі №325 відсутні ящики, коробки. Внесіть зміни!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Не існує два в одному - Акта приймання-передачі наданих послуг. Внесіть зміни!

Номер: 26fac50e89c7418da7773481a87150a3
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-22-011551-a.a8
Назва: Не існує два в одному - Акта приймання-передачі наданих послуг. Внесіть зміни!
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо вашу увагу на пункт 4.7. проєкту договора - В Акті приймання-передачі наданих послуг зазначається фактичний обсяг наданих послуг та їх загальна вартість. Всі знають про існування Акта надання послуг. А тепер звернимо вашу увагу на чинне законодавство - Додаток 6 до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами (пункти 2, 3 розділу X) називається Акт передавання відходів. Він може називатися Актом приймання-передачі чи передачі-приймання. Але не існує два в одному - Акта приймання-передачі наданих послуг. Не смішіть людей! Вчіть законодавство! Внесіть зміни!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Необгрунтований пункт 2.7 проєкту договора: Виконавець надає Замовнику вторинне пакування: сертифіковані одноразові ємності (контейнери, мішки/пакети) для збору та транспортування епідемічно небезпечних відходів категорії В на термін дії цього договору.

Номер: c5411271e25b4d618341b762db7ad002
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-22-011551-a.c7
Назва: Необгрунтований пункт 2.7 проєкту договора: Виконавець надає Замовнику вторинне пакування: сертифіковані одноразові ємності (контейнери, мішки/пакети) для збору та транспортування епідемічно небезпечних відходів категорії В на термін дії цього договору.
Вимога:
Замовником прописаний пункт 2.7 проєкту договора: Виконавець надає Замовнику вторинне пакування: сертифіковані одноразові ємності (контейнери, мішки/пакети) для збору та транспортування епідемічно небезпечних відходів категорії В на термін дії цього договору. Звертаємо Вашу увагу, що згідно чинного Законодавства - розділу V наказу МОЗ 1602 та Додатку1 до Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами (пункт 12 розділу III, підпункт 1 пункту 19 розділу V, підпункт 1 пункту 12 розділу VI) відсутні вимоги до паковання, а саме сертифікація паковання. Вимагаємо відміни цього пункту проєкту договора або його зміни (без слова "сертифіковані").
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Вимога в проєкті договору (не повинен перевищувати 15 (п’ятнадцяти) кг) не аргументована.

Номер: 95a32b5753c548f8aad6388b64e80159
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-22-011551-a.b6
Назва: Вимога в проєкті договору (не повинен перевищувати 15 (п’ятнадцяти) кг) не аргументована.
Вимога:
В Додатку № 3 до тендерної документації є пункт 2.8.Вміст однієї ємності не повинен перевищувати 15 (п’ятнадцяти) кг. Звертаємо Вашу увагу, що згідно чинного Законодавства - пункт 14 розділ V наказу МОЗ 1602 від 06.09.2022 Заборонено заповнювати ємності (контейнери, мішки/пакети) для відходів категорії В більше ніж на 75 % - інших вимог по вазі не передбачено. Вимога в проєкті договору (не повинен перевищувати 15 (п’ятнадцяти) кг) не аргументована. Вимагаємо відміни вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Операції з поводження з небезпечними відходами не відповідають предмету закупівлі

Номер: 397b88deea164612aee065a9052642d4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-22-011551-a.b5
Назва: Операції з поводження з небезпечними відходами не відповідають предмету закупівлі
Вимога:
В Додатку №2 Замовник вимагає надати: «Учасник повинен надати ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження, видалення), видану Уповноваженим органом. (Надати копію ліцензії та наказу про її видачу).» Звертаємо Вашу увагу, що згідно чинного Законодавства: Видалення відходів – операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік видалення відходів наведено у Додатку 1 Закону України «Про управління відходами». В чинному законодавстві відсутнє визначення операції «утилізація». В ЗУ «Про управління відходами» операцію утилізація замінили визначенням «рециклінг» 31) рециклінг - операція з відновлення, у результаті якої відходи переробляються у продукцію, матеріали або речовини для їх використання за первинною або іншою метою. Ця операція включає перероблення органічного матеріалу, але не включає виробництва енергії чи перетворення відходів у матеріали, що можуть бути використані як паливо або як матеріали для зворотного заповнення. Згідно, вже втратившого чинність ЗУ «Про відходи»: утилізація відходів - використання відходів як вторинних матеріальних чи енергетичних ресурсів; Отже, ні за старим, ні за чинним законодавством: до медичних відходів категорії В операція «Видалення» та «Утилізація» не застосовується. Після термічного знешкодження медичних відходів утворюється такий вид відходів, як «Зола-летка». «Зола-летка» є малонебезпечним відходом і відноситься до 4 класу небезпеки. На право провадження господарської діяльності операцій з поводження з відходами 4 класу небезпеки ліцензування не перебачено (згідно Закону України «Про управління відходами» № 2849-IX від 31.03.2023 (Додаток 3 «Перелік властивостей, що робить відходи небезпечними») Згідно Наказу №1602 від 06.09.2022року: Розділ 5. Вимоги до відходів категорії В 1 «До відходів категорії В належать контаміновані (забруднені) або потенційно контаміновані інфекційними агентами відходи, незалежно від місця їхнього утворення: 1) використані небезпечно гострі предмети і медичні вироби (наприклад, голки, шприци з одягненою голкою, скальпелі та їхні леза, битий скляний посуд, внутрішньовенні катетери, ланцети для забору крові) забруднені біологічними рідинами; 2) імунобіологічні лікарські засоби, з первинною упаковкою лікарського засобу, яка не втратила цілісність: із закінченим терміном придатності; які зберігалися із порушенням холодового ланцюга; із візуальними характеристиками, що змінилися, які не визначені в інструкції виробника (наприклад, наявність осаду та/або сторонніх домішок, зміна кольору і прозорості); 3) медичні вироби і предмети, забруднені імунобіологічними лікарськими засобами, кров’ю та/або іншими біологічними рідинами (наприклад, кисневі маски, шприци без одягненої голки, ЗІЗ), окрім відходів зазначених в підпункті 5 пункту 1 розділу IV цих Правил; 4) органні відходи та інфіковані експериментальні тварини (тканини, органи, частини тіла, плацента, ембріони тощо); 5) відходи, що утворилися в результаті діяльності медичних лабораторій (мікробіологічні культури і штами, що містять будь-які живі збудники хвороб, штучно вирощені в значних кількостях; живі вакцини, непридатні до використання, а також лабораторні чашки та обладнання для їхнього перенесення; залишки живильних середовищ, інокуляції, змішування мікробіологічних культур збудників інфекційних хвороб); 6) препарати крові та біологічні рідини (рідкі біологічні відходи), в тому числі рідкі біологічні відходи віваріїв, отримані від хворих на особливо небезпечні або небезпечні інфекційні хвороби. 2. Відходи, визначені у підпунктах 1, 2 пункту 1 цього розділу, підлягають інсинерації (знешкодження) Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, що можуть бути використані як вторинна сировина, але сортування і збирання яких в закладі утруднено (наприклад, відсутність достатньої кількості працівників для сортування відходів), підлягають інсинерації, про що зазначається в типовій схемі. (знешкодження) 4. Відходи, визначені у підпункті 3 пункту 1 цього розділу, які не можуть бути використані як вторинна сировина (наприклад, медичні рукавички латексні), підлягають інсинерації (знешкодження) 6. Відходи, визначені у підпункті 4 пункту 1 цього розділу, підлягають кремації (знешкодження) Також наголошуємо, що згідно чинного законодавства Компанії, які мають чинні ліцензії з поводження з небезпечними відходами, а саме збирання, зберігання, оброблення, знешкодження та мають власні інсинераторні комплекси (згідно пункту 13 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 «Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення») здійснюють свою діяльність з операції з видалення відходів згідно Закону України «Про управління відходами» та «Переліку операцій з видалення відходів» - «D10 Спалювання на суші», що відповідає такій операції з поводження з небезпечними відходами , як знешкодження відходів. Згідно статті 1 Закону України «Про управління відходами»: -Пункт 3: «Видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1» - Пункт 20 : об’єкт оброблення відходів - установка, інженерна споруда або інший об’єкт, що використовується для здійснення операцій з відновлення або видалення відходів; - Пункт 37: Термічне оброблення відходів - технологічний процес з термічного оброблення відходів, який відповідає правилам технічної експлуатації відповідної установки; Пункт 39: Установка спалювання відходів - будь-яка стаціонарна або мобільна технічна одиниця та обладнання, призначене для термічного оброблення відходів, з відновленням утворюваного при горінні тепла або без нього, з метою видалення шляхом спалювання за допомогою окислення, а також інших процесів термічного оброблення, таких як піроліз, газифікація, плазмовий процес, якщо речовини, що утворюються в результаті термічного оброблення, у подальшому спалюються Ми розуміємо що "згідно Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Враховуючи зазначене, вимога щодо " Учасник повинен надати ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження, видалення), видану Уповноваженим органом. (Надати копію ліцензії та наказу про її видачу)" - повністю відповідає внутрішньому законодавству України.» АЛЕ! Наказ МОЗУ №1602 дає чітке визначення, що саме необхідно робити з відповідним видом відходів. Тому відповідно до того, які відходи Замовник зазначив у Технічній специфікації Додатку 2, операція "видалення" не застосовується до відходів предмету закупівлі. Вимагаємо видалити вимогу щодо наявності в ліцензії Учасника такої операції як «видалення» та «утилізація», адже до предмету закупівлі дані операції не застосовується.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Без відповіді

Щодо абсурдності UA-2023-09-22-011551-a.b3

Номер: d6bd8d02197643449e5770402e18cedd
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-22-011551-a.b4
Назва: Щодо абсурдності UA-2023-09-22-011551-a.b3
Вимога:
Шановні! Просимо не вводити ні себе ні оточуючих в оману. Мова йде не про предмет закупівлі чи ДК, а про вимоги Замовника в тендерній документації щодо надання у складі пропозиції ліцензії на здійснення господарської діяльності. Замовник вимагає ліцензію яка наразі не передбачена Законом.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Інформація для учасника, який написав вимогу UA-2023-09-22-011551-a.b2 - Вимога щодо надання ліцензії

Номер: 697cb4c0bbf149218677088c7dee9bb7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-22-011551-a.b3
Назва: Інформація для учасника, який написав вимогу UA-2023-09-22-011551-a.b2 - Вимога щодо надання ліцензії
Вимога:
Шановні колеги! Ми теж є потенційним учасником закупівлі. Ви написали вимогу, яка є нікчемною! Публічні закупівлі проводяться відповідно до державного класифікатора, кода ДК, де містяться види поводження. Таким чином інакше, без вказаних чітких видів поводження, закупівля проведена бути не може: види поводження суб єкта господарювання вказані в ліцензії - єдиному документальному підтвердженні, яким офіційно Мінекологією надано право на певний перелік видів поводження з небезпечними відходами. Враховуючи вище викладене, ваша вимога UA-2023-09-22-011551-a.b2 є абсурдною!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Є відповідь

Вимога щодо надання ліцензії

Номер: de3d76e61dff4850b404de873513ac7f
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-22-011551-a.b2
Назва: Вимога щодо надання ліцензії
Вимога:
Доброго дня! Відповідно до частини 4 ПОСТАНОВИ КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» дія цих Ліцензійних умов поширюється на всіх суб’єктів господарювання незалежно від їх організаційно-правової форми та форми власності, які у повному обсязі або частково провадять чи мають намір провадити господарську діяльність з поводження з небезпечними відходами. У зв’язку з скасуванням Закону України «Про відходи», господарська діяльність з поводження з небезпечними відходами наразі не визначена чинним законодавством. 09.07.2023 року набрав чинності Закон України «Про управління відходами». Частиною 4 Розділу ХІ Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про управління відходами» визначено, що суб’єкти господарювання у сфері управління небезпечними відходами, що здійснюють збирання та оброблення небезпечних відходів, зобов’язані отримати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами протягом шести місяців з моменту набрання чинності цим Законом. Частиною 8 Розділу ХІ Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про управління відходами» було зобов’язано Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України забезпечити прийняття всіх необхідних підзаконних актів (в т.ч. ліцензійних умов) для забезпечення дії Закону. Станом на сьогодні, жоден з необхідних нормативно-правових актів не затверджені. Постанова КМУ від 13 липня 2016 р. № 446 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» продовжує діяти всупереч новому Закону України «Про управління відходами», що створює колізію в законодавстві. Відповідно до ієрархії підпорядкування нормативно-правових актів в Україні, найвищу юридичну силу має Конституція України та закони України, що мають їй відповідати. Решта нормативно-правових актів приймаються на основі законів України та повинні їм відповідати. У разі суперечності правових норм у нормативно-правових актах різної юридичної сили, діють норми акта, що має вищу юридичну силу. Оскільки діюча постанова від 13 липня 2016 р. № 446 не відповідає діючому Закону України «Про управління відходами», актом вищої юридичної сили є саме Закон. Станом на дату подання Вимоги, згідно вимог чинної редакції Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами не підлягає ліцензуванню та не потребує отримання ліцензії. Наголошуємо та просимо звернути увагу, що провадження господарської діяльності у сфері управління небезпечними відходами та провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами: є різними видами господарської діяльності. Провадження господарської діяльності у сфері поводження з небезпечними відходами ліцензуванню не підлягає. Враховуючи, що Закони України мають найвищу юридичну силу, в порівняні з постановами КМУ, вимога Замовника в цій частинні, щодо надання ліцензії на право провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (яка не підлягає ліцензуванню) містить ознаки незаконності, дискримінації та зловживань. Разом з тим, згідно пункту 14 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає такий вид господарської діяльності як: діяльність з управління небезпечними відходами, яка ліцензується з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про управління відходами». Посилаючись на вище наведене, вимагаємо привести у відповідність вимоги щодо проведення закупівлі та вимоги щодо надання ліцензії на право провадження господарської діяльності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Відповідно до ст.. 27 Закону України «Про управління відходами», утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Враховуючи той факт, що ліцензії, видані відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року) є чинними, то вимога даних документів не є порушенням закону, оскільки видача нових ліцензій відповідно до Закону України «Про управління відходами» ще не здійснювалася через відсутність відповідних підзаконних нормативно-правових актів. Більше того, на сьогодні ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року вважається чинною, допоки вона не скасована, або не визнана такою, що не відповідає законодавству уповноваженими на те органами. Замовник не вправі самостійно приймати рішення про невиконання нормативно-правових актів та зобов’язаний діяти в межах, встановлених нормативно-правовими актами, до моменту скасування їх дії уповноваженими на те органами. Вимоги тендерної документації стосовно ліцензії передбачені чинним законодавством та відповідають предмету закупівлі. Вимога не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Неправомірна вимога з іншим видом поводження з небезпечними відходами.

Номер: 088442d7344f4a78a7b795c8fbe96508
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-22-011551-a.c1
Назва: Неправомірна вимога з іншим видом поводження з небезпечними відходами.
Вимога:
Шановний Замовник! Ознайомтесь, будь-ласка, з Рішенням комісії АМКУ: РІШЕННЯ комісії АМКУ №12197-р/пк-пз від 07.08.2023 - Зобов'язати комунальне підприємство внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015-90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-19-007636-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Ви в п. 6 Додатку 2 до тендерної документації вимагаєте: Учасник повинен надати ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізація, знешкодження, видалення), видану Уповноваженим органом. (Надати копію ліцензії та наказу про її видачу). Це не є правомірним. Вимагаємо зміни вимоги на: Учасник повинен надати ліцензію на поводження з небезпечними відходами (збирання, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів), видану Уповноваженим органом. (Надати копію ліцензії та наказу про її видачу). Також вимагаємо зміни предмету закупівлі відповідно до Рішення комісії АМКУ №12197-р/пк-пз від 07.08.2023.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! У наведеному Вами рішенні АМКУ йдеться про невідповідності у різних частинах тендерної документації Замовника, що не має відношення до даної закупівлі. Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення. Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія). Оскільки Замовнику фактично необхідні дії по перевезенню небезпечних відходів у ході виконання договору по даній закупівлі, то ми не маємо права не запитувати дозвільний документ на даний вид діяльності. Враховуючи зазначене, вимога щодо зазначених операцій - повністю відповідає внутрішньому законодавству України. Окрім цього, згідно редакції ЗУ «Управління про відходи», видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1; зберігання відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, у тому числі до їх оброблення, протягом не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним для здоров’я людей та навколишнього природного середовища відповідно до екологічних та санітарно-епідеміологічних вимог; збирання відходів - операція, що полягає у вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення відходів на об’єкти оброблення відходів; оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, і на сам кінець операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів. Відповідно до ст.. 27 Закону України «Про управління відходами», утворювачі та власники небезпечних відходів, крім небезпечних відходів у складі побутових відходів, зобов’язані не допускати передачі небезпечних відходів суб’єктам господарювання, які не мають дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами. Враховуючи той факт, що ліцензії, видані відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року) є чинними, то вимога даних документів не є порушенням закону, оскільки видача нових ліцензій відповідно до Закону України «Про управління відходами» ще не здійснювалася через відсутність відповідних підзаконних нормативно-правових актів. Більше того, на сьогодні ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року вважається чинною, допоки вона не скасована, або не визнана такою, що не відповідає законодавству уповноваженими на те органами. Замовник не вправі самостійно приймати рішення про невиконання нормативно-правових актів та зобов’язаний діяти в межах, встановлених нормативно-правовими актами, до моменту скасування їх дії уповноваженими на те органами. Визначення предмета закупівлі регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» та Наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ № 708 від 15.04.2020 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі». Відповідно до п.3 зазначеного Наказу, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. У ой же час, відповідно до ч.2 ст..4 Закону, у річному плані повинна міститися така інформація: «назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності)». Таким чином, Замовник на власний розсуд формулює назву предмета закупівлі відповідно до фактичних потреб та підбирає максимально відповідний код, назва якого передбачена Єдиним закупівельним словником і не може бути змінена Замовником. Більше того, назва коду ДК може не враховувати всіх можливих видів послуг, які фактично необхідні Замовнику, за умови відсутності інших більш підходящих кодів у класифікаторі. Вимога не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено