• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Спецодяг

Завершена

412 212.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 122.00 UAH
Період оскарження: 13.03.2018 16:09 - 16.03.2018 17:00
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 45ad637bb83643019f7faf723e0aa1e8
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-13-002010-c.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
Згідно з ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах; замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом; Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Вважаємо, що не зважаючи на цю вимогу Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником у Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлено дискримінаційні вимоги, а саме: ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ на закупівлю товару: Спеціальний робочий одяг Код ДК 021:2015:18130000-9 – Спеціальний робочий одяг, що є Додатком № 1 до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель містить непряме посилання на Торгову марку OZON® та Компанію ТОВ «Укртекстиль», яка є виробником спецодягу та засобів індивідуального захисту, а саме: Черевики зварювальника ТЕМП, Куртка утеплена “шторм®” К5, Костюм робочий “Стадарт”К5, Халат робочий “Технолог” СК, Черевики Монза ПУП, Чоботи МОНЗА, 2-х шарові ПУП шкіряні. Це унеможливлює участь інших виробників у допороговій закупівлі. Згідно з пунктом 7.1. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 Замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної Закупівлі до початку прийому пропозицій. З метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель, закріплених пунктом 6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; відсутність дискримінації учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням), з метою забезпечення доступу на конкурентних умовах до відповідного ринку державних закупівель всіх українських виробників спецодягу та засобів індивідуального захисту, просимо Вас внести зміни до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, шляхом викладення назв предмету закупівлі (пункти 3, 4, 5, 6, 10, 13) наступним чином: Черевики зварювальника ТЕМП або еквівалент; Куртка утеплена “шторм®” К5 або еквівалент; Костюм робочий “Стадарт”К5 або еквівалент; Халат робочий “Технолог” СК або еквівалент; Черевики Монза ПУП або еквівалент; Чоботи МОНЗА 2-х шарові ПУП шкіряні або еквівалент. Ще однією з дискримінаційних умов Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель вважаємо встановлення 3-денного строку (з моменту отримання заявки) для здійснення поставки. Це пояснюється тим, що жоден з інших виробників (крім ТОВ «Укртекстиль», що є виробником тієї продукції, яка є предметом закупівлі), потенційних учасників торгів, які можуть стати переможцями, не взмозі тримати у себе на складі товар, що є предметом закупівлі, по усіх десяти позиціях. Товар повинен буде виготовлятись на конкретне замовлення (із зазначенням виду товару, обсягу партії, розмірного ряду тощо). А тому для виготовлення цього товару необхідно буде більше часу, ніж 3 дні. У зв’язку з цим просимо Вас внести зміни до Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, шляхом збільшення строку, встановленого для здійснення поставки, з 3-х днів до 15 робочих днів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.