• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху – вісі колісних пар вагонів Т-3

Завершена

944 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 500.00 UAH
Період оскарження: 12.02.2018 16:27 - 18.03.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога надати роз'яснення

Номер: c8e35e2dff1a4db4830764ccb0caa342
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-12-000526-c.a1
Назва: Вимога надати роз'яснення
Вимога:
Вимога надати роз'яснення положень Тендерної документації, усунути дискримінаційні умови щодо учасників та виправити помилки в тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: На Вашу вимогу № 27 від 05.03.2018 надаємо роз’яснення положень тендерної документації. 1. Згідно п. 2. Розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» учасник має у складі своєї тендерної пропозиції надати гарантії виконання своїх зобовязань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної безвідкличної безумовної банківської гарантії у розмірі 3 % від очікуваної вартості закупівлі на суму 28 320,00 грн., яка подається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Для виконання цієї умови надаємо інформацію щодо реквізитів банка Беніфіціара, а саме: Повне найменування банку: ПАТ АКБ «Індустріалбанк»; Місцезнаходження: м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, б. 39 Д; SWIFT-код банку беніфіціара: IJSOUA2N; Банківські реквізити Беніфіціара: р/р 26007010000568 в АКБ «Індустріалбанк», МФО 313849. Також дана інформація буде включена до тендерної документації за предметом: «Код за ДК 021:2015 – 3463 (34630000-2) Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху – (вісі колісних пар вагонів Т-3 – 34631400-3)» шляхом внесення відповідних змін. 2. В п. 1 розділу 3 тендерної документації зазначено «Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (пункт 1.1 Розділу I Додатку № 2) документи, що підтверджують відсутність підстав передбачених ст. 17 Закону (п. 1.2. Розділу I Додатку № 2), інші документи згідно п. 2. Розділу I Додатку № 2 та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі (згідно Додатку № 4), подаються (завантажуються) в окремому електронному файлі» Тодто кожний зазначений додаток завантажується в окремому електронному файлі. 3. П. 5.3. проекту договору передбачено що приймання-передача товару здійснюється протягом 10 календарних днів, з моменту направлення покупцем заявки постачальнику. Оскільки дана закупівля здійснюється за рахунох бюджетних коштів обов’язковою умовою для направлення заявки на поставку товару є наявність відповідного бюджетного фінансування. Тобто Замовник самостійно, залежно від власної виробничої потреби та наявності відповідного фінансування визначає час подання заявки в межах кінцевого строку визначеного п. 5.1 проекту договору. Поставка відповідно до умов проекту договору має бути здійснена у період дії договору протягом 10 календарних днів, з моменту направлення покупцем заявки постачальнику. 4. Відповідно до п. 7.1.3 проекту договору Покупець зобов’язаний надавати заявки на поставку товару при наявності відповідного фінансування. Отже, у разі відсутності фінансування з боку головного розпорядника бюджетних коштів підприємство не подаватиме Постачальнику заявки на виготовлення товару. Якщо Покупцем внесена передплата за товар – це є підтвердженням факту фінансування закупівлі з боку головного розпорядника коштів. Звертаємо увагу, що п. 7.2.1. проекту договору жодним чином не порушує прав Постачальника та може бути застосований Замовником виключно у разі відсутності фінансування за міської цільовою програмою даної закупівлі. Ваажаємо, що відсутність фінансування є істотною зміною обставин, а отже договір, може бути розірваний у визначений проектом договору строк. 5. Згідно пп. 201.10 п. 201 ПК України, відсутність факту реєстрації платником податку – продавцем товарів/послуг податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних не дає права покупцю на включення сум податку на додану вартість до податкового кредиту. Тобто, у разі відмови надати податкову накладну, або у разі проушення порядку заповнення/реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних Постачальник своїми діями/бездіяльністю порушує права Покупця. Отже, продавець у разі порушення податкового законодавства, несе відповідальність передбачену ПКУ щодо порушення порядку реєстрації податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних. П. 8.5. проекту договору передбачає відповідальність перед покупцем в розмірі суми податку на додану вартість, через порушення своїх зобов’язань по Договору та позбавленням права покупця включити суми податку на додану вартість до податкового кредиту. Таким чином п. 8.5. проекту договору не підлягає виключенню. 6. Звертаємо Вашу увагу, що згідно п. 11.9 Сторони погодилися, що даний договір, будь-які матеріали, інформація та відомості, які стосуються даного договору, є конфіденційними і не можуть передаватися (розголошуватися) третім особам без попередньої письмової згоди іншої Сторони даного договору, крім випадків, коли таке передання (розголошення) пов’язане з одержанням офіційних дозволів, документів для виконання даного договору або сплати податків, інших обов’язкових платежів, а також у випадках, передбачених чинним законодавством України. Так, обов’язок Замовника оприлюднити договір про закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу безпосередньо передбачений чинним законодавством – Законом України «Про публічні Закупівлі», а отже таке оприлюднення не порушує вимоги п. 11.9 та не потребує попередньої письмової згоди Постачальника. Таким чином п. 11.9 не підлягає виключенню. 7. Відповідно до тендерної документації Замовника не вимагає надання креснення у складі тендерної документації. Плани, малюнки, креслення тощо надаються учасником у разі потреби за власною ініціативою та відповідно їх відсутність не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. На підтвердження відповідності пропонованого товару технічним якісним та кількісним харакреристикам учасник має надати у складі тендерної пропозиції заповнену форму Додатку № 4 до тендерної документації де у п. 3 «відповідність кресленню наведеному у додатку 4.1» має бути зазначено «так». Тоюто пропонований товар відповідає кресленню, що накведено у додатку 4.1. до тендерної доркументації. 8. Замовник відповідно до тендерної документації вимагає від учасника надати у складі своєї тендерної пропозиції копію сертифікату відповідності або сертифікату (паспорт) якості чи іншого документу, який підтверджує якість Товару, та відповідність його ТУ та діючим стандартам. Така вимога зумовлена тим, що Замовнику важлово впевнитись, що учасником пропонується товар належної якості, який відповідає ТУ та діючим стандартам. Виключення даної вимоги може прозвести до придбання товару неналежної якості, або такого, що не відповідає ТУ та діючим стандартам, що суперечить інтересам Замовника. Таким чином п. 2.4. розділу № 2 Додатку №2 не підлягає виключенню з тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено