• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезінфекційні засоби

Біонол (1 кг.);Пергидроль 35 % (5 л.);Госпісепт(гранули) (1кг);Амісепт (1л.);Мікрасепт (1л.) -(детальний опис дивитись у оголошенні)

Завершена

25 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 500.00 UAH
Період оскарження: 28.03.2018 13:58 - 29.03.2018 15:00
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Замовника

Номер: 1553ba45767b4924af67045e7e46e9f4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-000945-a.a2
Назва: Щодо відповіді Замовника
Вимога:
Враховуючи таку протизаконну корупційну позицію ми направляємо листи до вказаних у попередній скарзі контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: По данному питанню вiдповiдь була надана.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: b039c68537b84f088c1daf6dfd2e9116
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-28-000945-a.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
З якого такого дива Ви не розглядаєте еквіваленти? Бо хабар не запропонували? Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет КУ "Вознесенської ЦРЛ" при здійсненні допорогових закупівель керується наказом ДП"Зовнішторгвидав"№35 та порядком про тендерний комітет КУ "Вознесенська ЦРЛ" №67-л-1 від 07.02.2017р. та має право закуповувати товар який вважає необхідним для забезпечення лікарні за своїми якісними та іншими показниками, та є найбільш доцільним при використанні у відділеннях лікарні. Замовник може вказати, які аналоги він буде розглядати, якщо він вважає це за необхідне. В даному випадку аналоги не передбачалися, а вимагалися дез.засоби згідно з оголошенням про закупівлю.При здійсненні закупівель тендерний комітет дотримується забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'є'ктивний та чесний вибір переможця!!!
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні