• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт їдальні

Капітальний ремонт їдальні (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013)

Завершена

400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 26.03.2018 14:58 - 29.03.2018 15:30
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення

Номер: de4b4933385a4fbfa1068c8b3f8f7127
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-26-001909-b.b3
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
Визнаний переможцем учасник для участі у тендерній закупівлі не надав жодного документу, підтверджуючого факт огляду об'єкту та проведення замірів об'єкту. Замовник не може визнавати переможцем учасника, якій не виконав умови, яка є причиною відмови іншим учасникам. Надання переваги учаснику перед іншими учасниками в данному випадку є дискримінацією та змовою, тобто є порушенням вимог діючого законодавства в частині запобігання корупції. Просимо Замовника виправитись, стати на шлях дотримання законодавства, відмінити рішення щодо визнання переможця та повторно переглянути усі пропозиції учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник вимоги щодо документального підтвердження факт огляду об'єкту та проведення замірів об'єкту, в тендерній документації не має, Замовник вів реєстрацію учасників на об’єкті
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження

Номер: eaa899fd168048538c91eaa60be4322e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-26-001909-b.b2
Назва: Оскарження
Вимога:
Шановний Замовник, ми розглянули рішення № 74 від 11.04.2018р. про відхілення нашої пропозиції за закупівлею № UA-2018-03-26-001909-b, на виконання робіт «Капітальний ремонт їдальні», на сайті Прозорро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-26-001909-b Ми не згодні з цим рішенням та оскаржуємо його. За результатами торгів ми є переможцями. У торгах брали участь три підприємства та ми маємо найнижчу пропозицію 364999,00 грн. Ви вказали причину відмови як «виконавець за умовами нашої документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель повинен був обов’язково оглянути об’єкт робіт, зробити всі обміри об’ємів». Зауважуємо, що жоден з трьох учасників торгів не надав для участі у торгах документів, що підтверджують факт огляду об’єкту за заміру об’ємів, тому надавати перевагу іншому учаснику саме за цім пунктом Замовник не може. Однак дивує постановка питання взагалі, бо Замовник не може накладати на учасника ніякі зобов’язання, будь які зобов’язання між Учасником та Замовником можуть виникати лише після підписання договору і ніяк інакше. Про це ми вже писали у листі від 29.03.2018р., який є складовою документації, наданої нами для участі у торгах. Згідно з Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35, пункт 6.3. Порядку звучить так: під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість. Тобто Замовник має виконати заміри та розмістити інформацію про об’єкт, об’єми, тощо. Навіть при виконанні нами обмірів ми не можемо розрахувати кошторисну документацію відповідно до саме наших обмірів, бо Замовник виклав в системі свої заміри і ми маємо розрахувувати кошторисну документацію згідно даних Замовника, інакше ми не будемо відповідати умовам закупівлі. До того ж, якщо три різних учасника зроблять три різних заміри та на основі цих замірів розрахують кошторисну документацію, їх не можна буде порівняти, бо у кожного буде свій особистий об’єм робіт. Згідно того ж порядку пункт 6.11. Будь-яка інформація про Учасників та їхні пропозиції є закритою до закінчення електронного аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які залишаються закритими лише до початку Аукціону для всіх осіб, крім Учасника, який подав пропозицію. До завершення Аукціону переглянути пропозицію можна лише за наявності ID пропозиції та коду доступу, виданого Авторизованим електронним майданчиком при створенні пропозиції. Виконати такий запит API зможе лише Авторизований електронний майданчик, через який пропозицію було подано. Отже Замовник не повинен знати учасників та зустрічатись із ними до початку аукціону. Попередня зустріч Учасника з Замовником може бути розцінена як корупційні дії. Крім того, проведення замірів не має сенсу, бо Замовник вже виклав заміри по яких необхідно працювати. Після заключення договору з Замовником ми гарантуємо проведення заміру об’ємів робіт, складання відповідних актів та графіків, планів приміщень, тощо. Просимо шановного Замовника відмінити рішення № 74 від 11.04.2018р. про відхилення нашої пропозиції та визнати наше підприємство переможцем.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016р. №35 "Порядок здійснення допорогових закупівель" п. 6.3.Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість,умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк надання пропозицій, також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Пропозицію ТОВ «ТАМАРІНД» була відхилена в зв’язку з тим, що не відповідала умовам закупівлі. Замовником у документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель було зазначено, що для участі в аукціоні учасник зобов'язаний за попередньою домовленістю з замовником, прибути на місце виконання робіт, зробити всі обміри об'ємів, тим самим підтвердити відповідність наданої інформації «Замовником» За для максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, як Замовник торгів ми надавали повний доступ до об’єкту для можливості ознайомитися з реальними об’ємами та встановлення адекватної реальної ціни учасникам торгів. Замовник визначає вимоги до закупівлі, виходячи з необхідності проведення якісного та своєчасного проведення капітального ремонту.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження відхілення пропозиції

Номер: 3e5b9fe1e2414652955927f5b70d1257
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-26-001909-b.b1
Назва: Оскарження відхілення пропозиції
Вимога:
Ви вказали причину відмови як «виконавець за умовами нашої документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель повинен був обов’язково оглянути об’єкт робіт, зробити всі обміри об’ємів». Зауважуємо, що жоден з трьох учасників торгів не надав для участі у торгах документів, що підтверджують факт огляду об’єкту за заміру об’ємів, тому надавати перевагу іншому учаснику саме за цім пунктом Замовник не може. Згідно з Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35, пункт 6.3. Порядку звучить так: під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість. Тобто Замовник має виконати заміри та розмістити інформацію про об’єкт, об’єми, тощо. Навіть при виконанні нами обмірів ми не можемо розрахувати кошторисну документацію відповідно до саме наших обмірів, бо Замовник виклав в системі свої заміри і ми маємо розрахувувати кошторисну документацію згідно даних Замовника, інакше ми не будемо відповідати умовам закупівлі. До того ж, якщо три різних учасника зроблять три різних заміри та на основі цих замірів розрахують кошторисну документацію, їх не можна буде порівняти, бо у кожного буде свій особистий об’єм робіт. Згідно того ж порядку пункт 6.11. Будь-яка інформація про Учасників та їхні пропозиції є закритою до закінчення електронного аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які залишаються закритими лише до початку Аукціону для всіх осіб, крім Учасника, який подав пропозицію. До завершення Аукціону переглянути пропозицію можна лише за наявності ID пропозиції та коду доступу, виданого Авторизованим електронним майданчиком при створенні пропозиції. Виконати такий запит API зможе лише Авторизований електронний майданчик, через який пропозицію було подано. Отже Замовник не повинен знати учасників та зустрічатись із ними до початку аукціону. Попередня зустріч Учасника з Замовником може бути розцінена як корупційні дії. Крім того, проведення замірів не має сенсу, бо Замовник вже виклав заміри по яких необхідно працювати. Після заключення договору з Замовником ми гарантуємо проведення заміру об’ємів робіт, складання відповідних актів та графіків, планів приміщень, тощо. Просимо шановного Замовника відмінити рішення № 74 від 11.04.2018р. про відхилення нашої пропозиції та визнати наше підприємство переможцем.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016р. №35 "Порядок здійснення допорогових закупівель" п. 6.3.Замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість,умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк надання пропозицій, також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Пропозицію ТОВ «ТАМАРІНД» була відхилена в зв’язку з тим, що не відповідала умовам закупівлі. Замовником у документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель було зазначено, що для участі в аукціоні учасник зобов'язаний за попередньою домовленістю з замовником, прибути на місце виконання робіт, зробити всі обміри об'ємів, тим самим підтвердити відповідність наданої інформації «Замовником» За для максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, як Замовник торгів ми надавали повний доступ до об’єкту для можливості ознайомитися з реальними об’ємами та встановлення адекватної реальної ціни учасникам торгів. Замовник визначає вимоги до закупівлі, виходячи з необхідності проведення якісного та своєчасного проведення капітального ремонту. Скарга вих.. №11.04.2018-2 від 11.04.2018р. оформлена з порушенням законодавства оскільки ТОВ «ДОБРО-ЕЛІТ» не є учасником даної закупівлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Опис причини скасування: помилка у листі
Дата скасування: 13.04.2018 11:17
Задовільнена: Ні