• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

24450000-3 Агрохімічна продукція (Дез. засоби)

Завершена

129 180.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 650.00 UAH
Період оскарження: 27.03.2018 11:45 - 30.03.2018 13:00
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Хабарника

Номер: 2809827c5983488abab01a2dff02b03e
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-001002-b.a6
Назва: Щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Хабарнику! Ми дивуємось такому бажанню щоб не трапилось - отримати та відпрацювати хабар! Що ви несете? Який Наказ№236? Ваші "фахавці" здатні тільки отримувати хабарі, а не правильно трактувати Накази! Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12): “Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.” Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html): “Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”. Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи: Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук); Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук. Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні. Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропоновані нами засоби не відповідали Наказу №236 МОЗ України, вони не пройшли б реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на ці засоби видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Далі, в жодній інструкції на ендоскопи не вказано, що їх треба оброблювати засобом Бланідас Актив! Хабарнику, не треба брехати! Далі, в табл. 19 методичних вказівок є режим дезінфекції високого рівня ендоскопів!!! Куди ви дивитесь! Не треба намагатися порівнювати засоби за характеристиками, які не вимагалися в документації. Це протизаконно. Досить нести нісенітницю! Ми готуємо листи до вказаних у попередніх вимогах контролюючі органи, включаючи СБУ, бо такої нахабної цинічної поведінки хабарника-замовника ми ще не бачили!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, повторно розглянувши Вашу пропозицію наш заклад знову повідомляємо наступне: 1. В тендерній документації на закупівлю агрохімічної продукції зазначено вимоги до документів які повинні бути надані в складі тендерної пропозиція, а в додатку № 1 п. 5 зазначено «На підтвердження можливості поставки необхідній кількості і якості предмету закупівлі, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (філії тощо), якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України.» Дана вимога в повному обсязі виконане не була, не надано оригіналів гарантійних листів від виробника (філії, тощо) на Новохлор-екстра, Біомой, Перекис водню 35%. В свою чергу Вами надано гарантійний лист щодо постачання товару № 2332 від 03 квітня 2018 року та ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» зазначено, що на складі товар є в наявності, що закуповує Замовник та гарантує поставку такого товару належної якості. Далі йдеться посилання на АМКУ 30.08.2017року № 6000-р/пк-пз згідно до якого (як зазначено учасником) вимога щодо надання гарантійного листа виробника на підтвердження можливості постачання товару належної якості є протизаконною. Про рішення АМКУ від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз, нам не відомо, на офіційному сайті АМКУ http://www.amc.gov.ua таке рішення відсутнє. Але не зважаючи на думку учасника про незаконність такої вимоги, учасник ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» виконує таку вимогу надаючи гарантійні листи від деяких виробників, таких як ТОВ «ДЕЗ-КОМ» вих. 03-04-Г, ТОВ «М Д М» вих. 351 від 04 квітень 2018 року та інші. Такий підхід нас дивує, до того ж вимога щодо надання гарантійного листа базується лише з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій та своєчасне постачання товару у кількості, якості та з строками придатності які відповідають вимогам Замовника. Згідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 п. 6.9. «Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі». Згідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 п.6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; Тобто усі учасники повинні бути в рівних умовах. 2. В тендерній документації на закупівлю агрохімічної продукції зазначено вимоги до документів які повинні бути надані в складі тендерної пропозиція, а в додатку № 1 п. 4 зазначено «На підтвердження відповідності предмету закупівлі, у разі пропонування еквівалентів, учасник надає «Довідку-відповідність» в довільній формі з порівнянням всіх показників еквівалента заявленим Замовником вимогам, з посиланням на сторінку інструкції, паспорту тощо». ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» було надано свою пропозицію, та в такій пропозиції по 4 пунктах з 7 учасником запропоновано на його думку еквівалент. Вимогу щодо надання «Довідки-відповідності» надано не було. Згідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 п. 6.9. «Пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі». Згідно до Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 п.6.2. Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; Тобто усі учасники повинні бути в рівних умовах. До того ж Замовником в відповіді, щодо звернення учасника, від 10 квітня 2018 року надано пояснення Учаснику, що запропоновані замовником препарати не є еквівалентами. « 1) ВАША ПРОПОЗИЦІЯ НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ЗАКУПІВЛІ. 2) ПРОПОНОВАНИЙ ТОВАР НЕ Є ЕКВІВАЛЕНТОМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: ПОРІВНЯННЯ показників. 1. «САНІЛІТ» замість «ГОСПІСЕПТ»: діюча речовина - 81% замість 85,5%. Антимікробні можливості обмежені: не знайдено вплив на заявлені MRSA, ешерихії, кишкових і крапельних інфекцій бактеріальної етіології, особливо-небезпечні інфекції, не має спорицидних можливостей та ін. 2. «ЕКОНОРМ АКТИВ» замість «БЛАНІДАС АКТИВ»: відсутня чи не знайдено запис в метод. Вказівниках можливість використання для дезінфекції наркозно – дихальної апаратури. Антимікробні можливості обмежені: не знайдено вплив на заявлені MRSA, , ешерихії, не має спорицидних можливостей, Хеліобактерії та ін. Відсутні у складі інгібітори корозії. 3. «ВЕРНЕДОР» замість «ДЕЗЕФЕКТ»: діюча речовина – не відповідає заявленій 4,5%. Антимікробні можливості обмежені: не вказана дія на MRSA, ешерихії, кишкових і крапельних інфекцій та ін. 4. Нор-експрес (заявлений Мікросепт) Вміст спирту: заявлений - 70%; в наявності - 55%.» Виходячи з вимог які наведені в Технічному завданні, пропозиція Учасника не відповідає зазначеним технічним вимогам. На підставі п. 6.9 та п. 9.1. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35., Ваша пропозиція підлягає відхиленою, тому і була відхилена.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 0d2ca23af5fa48f0aefdaa1d00e4de70
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-001002-b.a5
Назва: Вимога!
Вимога:
Ми так розуміємо, що жага посадових осіб Замовника, щоб не трапилось, заробити собі на бюджетному фінансуванні понад усе! Яким вимогам не відповідає наша пропозиція? Тим дискримінаційним, що прописані в документації? Ви розумієте, що тим вимогам, що вказані в документації відповідає лише торгові марки засобів, які вказані в документації, а подання еквівалентів згідно мтз є неможливим???!!!! Ми вимагаємо пояснень, яким саме ЗАКОННИМ вимогам не відповідають наші засоби? Не запропонували хабар, який ви вимагаєте від постачальників? Стосовно гарантійних листів. Не треба чіплятися за листи, як за рятувальну соломинку! Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника та СБУ!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1. Основньїм действующим документом для стационара с хирургическими, реанимационньїми, а также детскими койками является приказ МОЗ Украиньї от 04.04.2013 г. №236, где в п.9.11 говорится об использовании различньїх спиртовьіх (более 65,0%) антисептиков для хирургической и гигиенической обработки рук мед. персонала. Другие бьістродействующие антисептики должньї бьіть не ниже 65,0% зарегистрированньїе в Украине в установленном законном порядке. 2. В медикотехнической документации для средств дезинфекции (додаток №1 стр. 3) четко прописан спектр антимикробного действия. Из предложенньїх 35 позиций, «Госписепт» действует на 9 видов и подвидов бактерий, 10 видов вирусов, в З случаях имеет фунгицидное действие а также действует на 3 вида спор. Предлагаемьій аналог «Санилит» (методические указания, утвержденньїе и. о. главного государственного санитарного врача Украиньї Протас С.В. 17.10.2014 г. п. 1.16) спектр антимикробного действия распределен следующим образом: антимикробньїе возможности относительно бактерий девствуют на два вида, вирусьі на 5 видов, фунгицидньїе способности 1 вид, спороцидньїе возможности не действует. 3. «Зконорм Актив» вместо «Бланидас Актив» имеея операционную дорогостоящим лапороскопическим оборудованием мьі заказьіваем «Бланидас Актив». Для глубокой дезинфекции и стерилизации инструментария для лапороскопических операций, наркозно дьіхательной аппаратурьі. В предлагаемом нам аналоге «Зконорм Актив» в методических рекомендациях п. 3,17 говорится о дезинфекции шлангов и масок для наркозно - дьіхательньїх аппаратов.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Відповідь

Номер: 2f739769b31648ada3c79bad83b84dc0
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-001002-b.a4
Назва: Відповідь
Вимога:
Останній раз наголошуємо, в методичних вказівках не переліковуються всі назви мікроорганізмів, до яких активний засіб. переліковуються групи (бактерицидна, віруліцидна, спороцидна, фунгіцидна) з зазначенням деяких назв мікроорганізмів на розсуд реєстранта. Якщо зазначена група, то мається наувазі, що засіб активний до всіх типів мікроорганізмів, які входять в групу. В природі існує 4 групи - бактерії, віруси, грибки, спори. Все, більше нічого не існує. Запропнований нами засіб активний до всіх мікроорганізмів відомих людині. Не вигадуйте велосипед!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 10.04.2018 18:02
Вимога
Вирішена

Щодо намагань корупціонера виправдати свої протизаконні дії

Номер: 7749cd5b59134cbc91f130df71266ba2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-001002-b.a3
Назва: Щодо намагань корупціонера виправдати свої протизаконні дії
Вимога:
Жоден з аргументів не є законним, бо еквівалентність по масовій долі активно-діючих речовин ніхто в Україні не проводить. Не буває двох однакових засобів по складу. Госпісепт і Саніліт - це засоби , діючою речовиною є активний хлор в масовій долі 50%!!! Засіб Еконорм актив має режим обробки наркозно-дихальної апаратури - читайте уважніше ( п3.17 методичних вказівок.). Також засіб має спороцидну активність (п.1.6 методичних вказівок). Всі типи мікроорганізмів неможливо перелікувати в методичних вказівках,бо не вистачить місця, а цього і не потрібно. Зазначено, що засоби мають бактерицидну, віруліцидну, фунгіцидну, спороцидну активність, в які входять всі типи мікроорганізмів. Жоден Наказ МОЗ не вимагає, що засіб повинен мати певний склад ( чи то ЧАС, аміни і т.д.), тому засіб Вернедор є повним еквіваленом засобу Дезефект по призначенню, режимам використання, антимікробній активності, класу безпеки, в який теж входить ЧАС!!! І в рази економічніший! Жоден наказ МОЗ не регламентує мінімальний вміст спирту в антисептику, якщо він є полікомпонентний. Не треба тут поспішати та вигадувати нові і нові з пальця висмоктані аргументи. Ми ці матеріали вашої нервової писанини додаємо до листів в контролюючі органи.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тобто, "Довідку-відповідність", з посиланням на сторінки методичних вказівок, ви вирішили додати до своєї Пропозиції таким чином. Гаразд. Вкажіть тоді, будь ласка, відповідність Антимікробної дії за кожним еквівалентом з таким же посиланням на пункти чи сторінки методичних вказівок.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо відповіді Хабарника

Номер: 98b2617aa71d4b75a034138ecae593f5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-001002-b.a2
Назва: Щодо відповіді Хабарника
Вимога:
Хабарнику! Замість того, ,щоб концентруватися на тому, як "розпилити" бюджетні кошти, вивчили б Наказ№236 МОЗ. Це вам так свій постачальник рекомендує писати?Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12): “Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.” Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html): “Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”. Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи: Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук); Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук. Засоби, що зазначені в тендерної документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні. Крім того, вищезазначені засоби, зареєстровані у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропоновані нами засоби не відповідали Наказу №236 МОЗ України, вони не пройшли б реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на ці засоби видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Все це вказує на корупційний зговір Замовника та заздалегідь запланованого в переможці учасника . Ми більше не гаємо час на спілкування з хабарником, а направляємо листи до вказаних у вимозі контролюючих органів, включаючи СБУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ще раз, 1) ВАША ПРОПОЗИЦІЯ НЕ ВІДПОВІДАЄ УМОВАМ ЗАКУПІВЛІ. 2) ПРОПОНОВАНИЙ ТОВАР НЕ Є ЕКВІВАЛЕНТОМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ: ПОРІВНЯННЯ показників. 1. «САНІЛІТ» замість «ГОСПІСЕПТ»: діюча речовина - 81% замість 85,5%. Антимікробні можливості обмежені: не знайдено вплив на заявлені MRSA, ешерихії, кишкових і крапельних інфекцій бактеріальної етіології, особливо-небезпечні інфекції, не має спорицидних можливостей та ін. 2. «ЕКОНОРМ АКТИВ» замість «БЛАНІДАС АКТИВ»: відсутня чи не знайдено запис в метод. Вказівниках можливість використання для дезінфекції наркозно – дихальної апаратури. Антимікробні можливості обмежені: не знайдено вплив на заявлені MRSA, , ешерихії, не має спорицидних можливостей, Хеліобактерії та ін. Відсутні у складі інгібітори корозії. 3. «ВЕРНЕДОР» замість «ДЕЗЕФЕКТ»: діюча речовина – не відповідає заявленій 4,5%. Антимікробні можливості обмежені: не вказана дія на MRSA, ешерихії, кишкових і крапельних інфекцій та ін. 4. Нор-експрес (заявлений Мікросепт) Вміст спирту: заявлений - 70%; в наявності - 55%.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: 668a709b2d94415ebd0c9e20027a9989
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-001002-b.a1
Назва: Вимога!
Вимога:
Хабарнику! Ми впевнені, що єдиною вашою метою є в котрий раз роздерібанити бюджетні кошти країни зі своїм постачальником та плювати ви хотіли на закупівлю високоефективних дезінфікуючих засобів за розумною ціною. Вас цікавить лише хабар. Завдяки таким персонам процвітає корупція в нашій країні. Стосовно ваших "потуг " виправдати свої корупційні дії. Ми виконали всі вимоги документації, заповнили всі форми документації, надали всі документи для вивчення запропонованої продукції включаючи методичні вказівки. Саме Замовник повинен робити аналіз та визначати характеристики запропонованої продукції Учасника, а не Учасник за Замовника. Не треба перекладати свої обов"язки на іншого. Далі, стосовно листа від грудня місяця 2017 року. Поясніть, яким чином, лист датований груднем місяцем 2017 року може бути віднесений до закупівлі, яка проходила в квітні 2018 року. Що це за протизаконні витівки? Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника. Також, враховуючи територіальне розташування Замовника та близькість АТО, ми направляємо лист до СБУ, бо є всі ознаки того,що отримані кошти від цієї закупівлі (хабар від постачальника) буде використаний для фінансування терористичної діяльності та спонсорування тероризму!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, наклепник. Ваш хамський, нахабний тон, котрий ви завжди використовуєте за відсутності аргументів, змушує нас нагадати вам про порушення НАШИХ ПРАВ: Ви своїми безпідставними обвинуваченнями, наклепом на нашу установу порушуєте наші права, принижуєте честь, гідність, ділову репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо!!!! Протокол розгляду містить все необхідне для розуміння, при бажанні зрозуміти. ДО ТОГО Ж, Замість "МІКРАСЕПТ" (спирт від 70%) ви пропонуєте "НОР - експрес" (стор. 50 файлу "методичні вказівки") де Вміст спирту – 55%, це суперечить Наказ МОЗУ №236 від 04.04.2012 - Про організацію контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів (понад 65%). Цього вже достатньо, для дискваліфікації вашої пропозиції начебто еквівалентів. і все це ви самі добре розумієте! саме тому ваші звернення-скарги на 80% складаються з нахабних погроз та образ. Ще раз звертаємо вашу увагу на порядок і умови проведення Допорогової Закупівлі, та застерігаємо від протиправних дій, а саме порушення наших прав на повагу до гідності та честі та на недоторканність ділової репутації!!!!
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні