• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в Гімназії інтернаті № 13 за адресою: вул. Новопольова, 106 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»

«ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в Гімназії інтернаті № 13 за адресою: вул. Новопольова, 106 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)»

Завершена

800 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 000.00 UAH
Період оскарження: 29.03.2018 18:46 - 03.04.2018 19:00
Вимога
Вирішена

Вимога про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-29-001213-b

Номер: de5e3c0ebb0448d08ccb0af4e06d36f7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-29-001213-b.a2
Назва: Вимога про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-29-001213-b
Вимога:
Вимога про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-29-001213-b Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, замовником Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації було проведено закупівлюUA-2018-03-29-001213-b наКапітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в Гімназії інтернаті № 13 за адресою: вул. Новопольова, 106 Солом’янського району м. Києва за кодом CPV 45450000-6. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники: 1. ТОВ «Тінторетто» 2. ООО "УКРАЇНСЬКА НАЦІОНАЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГАПОЛІС" За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі електронних закупівель ProZorro, повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «Тінторетто». «Детально ознайомившись з пропозицією останнього, виявленні порушення умови закупівлі»: В вимогах до кваліфікації учасників Замовник вимагає: п. )4 Довідку про досвід виконання аналогічних договорів за 2017рр. не менше 2х за формою та п.5) для документального підтвердження інформації, викладеної в довідці (п.п.4) необхідно додати копії договорів та акти виконаних робіт ТОВ «Тінторетто» надає договори та акти виконаних робіт які не відповідають дійсності, та мають ознаки підробки ( коментар директора ПП "Справжня імперія вікон" Віталія Кратюка розміщенний на UA-2018-03-29-001213-b DOZORRO «Переможцем було визнано Учасника з найвищою ціною, крім того Учасником-переможцем в якості договору на підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт, прикріплено підроблений договір з підробленими актами виконаних робіт.» (Копії договорів надаємо в додаткових файлах.) Виходячи з цих фактів ТОВ «Тінторетто» не виконувало жодних робіт, та не мало досвіду який вимотається замовником. п.6) Замовник вимагає: скан-копію ліцензії Учасника на право виконання будівельно-монтажних робіт з додатками (у разі закінчення терміну дії відповідної ліцензії, що не потребують подовження згідно законодавства, надати скан-копію попередньої ліцензії); ТОВ «Тінторетто» не надає ліцензії, тобто умова не виконана. п.13) Замовник вимагає: інформаційна довідка про відсутність учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та проти нього не відкрито ліквідаційну процедуру, виданої (зроблено витяг з електронних реєстрів) не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозиції на електронний майданчик. ТОВ «Тінторетто» не надає довідку, умова не виконана. В Технічних вимогах до виробів: 1. Учасником TOB «Тінторетто» не були надані технічні характеристики вікон , тому не зрозуміло який профіль буде використовуватися. вих. №79 від 12.04.2018р. Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації. вул. Пітерська, 12, м. Київ, 03087 Начальнику Управління освіти Солом’янської районної в м. Києві державної адміністрації Кухарєвій Н.І. Голові тендерного комітету Хижчук С.С. 2. У кошторисній документації, у відомості ресурсів прописані віконні блоки (4lowE-10-4-10- 4lowE) де постачальник е TOB «Тінторетто», а сертифікати дійсний до 04.04. 2018р. на Open Teck . В розрахунку енергоефективності та специфікації одні характеристик вікон, а кошторисній документації, другі, що відрізняються від вимог замовником (не менше 40мм (4і-14-4-14-4і). Також у схемах коефіцієнт віконних блоків погоджену з керівником, відсутні підпис та печать виробника що не відповідає вимогам замовника. Тобто технічні вимоги не виконані , та не відповідають умовам замовника. Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Таким чином, Замовник зобов'язаний дискваліфікувати учасника ТОВ «Тінторетто». . Дії Замовника щодо акцептування учасника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому. Враховуючи вищевикладене, вважаємо рішення Замовника таким, що не відповідає його ж умовам проведення електронної закупівлі, та вимагаємо скасувати прийняте рішення про визначення переможця, як таке що не відповідає дійсності, а ТОВ «Тінторетто» дискваліфікувати.
Вирішення: вимога/скарга не задоволена
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 16.04.2018 08:11
Підтвердження вирішення: Шановний ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» (далі-Учасник) На вашу вимогу від 12.04.2018 що до неправомірного на вашу думку рішення комісії з допорогових закупівель Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації (ПРОТОКОЛ №156 від 10. 04. 2018 р) щодо закупівлі «ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 Капітальний ремонт фасаду (заміна вікон) в Гімназії інтернаті № 13 за адресою: вул. Новопольова, 106 Солом’янського району м. Києва (за кодом CPV 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)» повідомляємо наступне: Комісія управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації при проведенні закупівель товарів, робіт та послуг керується виключно чинним законодавством. Закупівлі капітального ремонту фасаду (заміна вікон) здійснювалась в порядку та з дотримання всіх вимог Наказу « Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель » від 13.04.2016 № 35. Відповідно до ст.358 КПК України кожен учасник несе відповідальність за підроблення документів. Проводити експертизу на встановлення факту підробки документів замовник неуповноважений. Офіційних звернень від директора ПП “Імперія Вікон” управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації не отримувало. Окремо зазначимо, що керівником та власником компанії даного підприємства є Кратюк Людмила Андріївна з 06.02.2018 року, а скарга як ви зазначаєте написана директором 10.04.2018 року Кратюком Віталієм, що взагалі є незрозумілим і не підтвердженим фактом. В умовах закупівель було зазначено, що якщо документи, які вимагаються у складі пропозиції не передбачені для Учасника законодавством України, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що ці документи не подаються з посиланням на відповідні норми законодавства України. Даним учасником було надано довідку у довільній формі з посиланням на відповідні норми законодавства України про те, що дана ліцензія не передбачена для учасника. Однією із основних вимог до учасника було –надати інформаційну довідку про відсутність учасника в єдиній базі даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство та проти нього не відкрито ліквідаційну процедуру, виданої (зроблено витяг з електронних реєстрів) не раніше 15 календарних днів відносно дати закінчення строку подання пропозиції на електронний майданчик. Дата закінчення строку подання пропозицій була визначена системою на дату 05.04.2018 р., тобто учасники повинні були подати витяг, який повинен бути сформований з 22.03.2018р.-05.04.2018р. ТОВ “Тінторетто” п.13 умов закупівлі був виконаний, оскільки дана довідка/витяг з електронних реєстрів був сформований 30.03.2018 р. та поданий у складі пропозиції учасника, а інформація про яку ви зазначаєте є недостовірною. У складі пропозиції ТОВ “Тінторетто” містяться технічні вимоги, які відповідають технічним вимогам замовника, а саме у п.6 зазначено ширину скління склопакета 42 мм, що є не меншою ніж 40мм, що відповідає умовам закупівель. В кошторисі учасника запропонований 70 мм, що є кращим ніж вимагалося. Окремо зазначаємо, що уважно прочитавши п.10 додатку № 2, а саме: п. 10) Надати схему коефіцієнт віконних блоків погоджену з керівником, завірену підписом керівника та розрахунок енергоефективності (затверджений виробником). Затвердження виробника вимагалося лише у розрахунку енергоефективності. Враховуючи вищевикладене, вважаємо Рішення комісії з допорогових закупівель Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації, оформлене Протоколом № 156 від 10.04.2018 року правомірним, а Вимогу такою, що не підлягає задоволенню, оскільки скаржником надано недостовірну інформацію, а постійні скарги чинять тиск на комісію, яка буде змушена звернутися у правоохоронні органи.
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Оскарження рішення замовника про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-29-001213-b

Номер: 9fb62f0ce0df48f895c8b994d59dde2c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-29-001213-b.a1
Назва: Оскарження рішення замовника про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-29-001213-b
Вимога:
Оскарження рішення замовника про дискваліфікацію по закупівлі UA-2018-03-29-001213-b ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» не погоджується з рішенням замовника №154від 10.04.2018р. про відхилення пропозиції учасника – ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» у допороговий закупівлі UA-2018-03-29-001213-b Відповідно до протоколу розкриття №154 від 10.04.2018р. пункт 7. Обґрунтування відхилення пропозицій Кандидата : Замовник посилається : 1.Відсутній підпис на копії довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості по сплаті податків і зборів обов’язкових платежів дійсну на момент розкриття пропозицій . ТОВ«УНК «МЕГАПОЛІС» надало не копію довідки , а оригінал довідки отриманий в електронній формі за онлайн запитом з Електронно цифровим підписом ДПІ в Оболонському районі ГУ ДФС в м.Києві. Тобто умова виконана . 2. Копія договору 8\66 від 16.10.2017р. не завірена належним чином , що не відповідає умовам закупівлі. Мабуть це стосується пункту: 5) для документального підтвердження інформації, викладеної в довідці (п.п.4) необхідно додати копії договорів та акти виконаних робіт Жодного слова що повинно бути завірено !!! ТОВ«УНК «МЕГАПОЛІС» надало в п.5 копії договорів та акти виконаних робіт. Тобто умова виконана. 3. Копія схема коефіцієнт віконних блоків , не завірена належним чином. ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» надало схему коефіцієнт віконних блоків на фірм енному бланку ТОВ «Вікра» , з печаткою виробника , та печаткою учасника ТОВ«УНК «МЕГАПОЛІС» та погоджену з замовником. Тобто умова виконана. НАГАДУЕМО: 19 липня в Україні набрав чинності закон № 1982 VIII про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями Таким чином, для бізнесу скасовується обов'язкове використання печаток на документах. Зокрема, в Господарському кодексі прописується, що печатка не може бути обов'язковим реквізитом документа, який подається від імені суб'єкта господарювання органу державної влади. Державним органам забороняється вимагати наявність печатки на документах. Крім того, вводиться адміністративна відповідальність за вимагання проставлення печатки на документі. Така дія передбачає штраф від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 гривень). Пунктом 9.2 Наказу №35 ДП «Зовнішторгвидав» передбачено виключний перелік підстав для дискваліфікації учасника. Дискваліфікація учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в наказі, є незаконною. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція. Враховуючи викладене, вважаємо, що ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС» виконала усі умови закупівлі, а рішення Замовника є не законним, а дії тендерного комітету як упереджене, не об'єктивне, тому вимагаємо скасувати рішення замовника про безпідставне відхилення пропозиції ТОВ «УНК «МЕГАПОЛІС», перегляду пропозиції та прийняття законного рішення.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вимога/скарга не задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 13.04.2018 19:06
Підтвердження вирішення: Відповідно до умов закупівель зазначено, що всі довідки, повинні бути складені на бланку підприємства-Учасника з обов’язковим зазначенням вихідного номера та дати, з підписом керівника підприємства та печаткою (у разі наявності), копії документів - належним чином завірені, відскановані (в кольоровому форматі) та в повному обсязі розміщенні на майданчику електронних торгів. Звертаємо увагу особливу учасника на умову, що до застосування печатки, адже чітко зазначено печаткою (у разі наявності). Вашим підприємством по перше не надано кольорової копії, а взагалі надана чорно-біла копія, яка взагалі не завірена.
Задовільнена: Ні