• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Електричні інструменти ( Електричні інструменти)

Торги не відбулися

292 010.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 920.10 UAH
Період оскарження: 21.09.2023 10:13 - 26.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо діапазонів

Номер: 4405ce9d9dec480d9a9db7f646207495
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-21-002173-a.a2
Назва: Вимога щодо діапазонів
Вимога:
Замовником прописані технічні параметри під єдиний артикул однієї торгової марки по товарам: 5. Мотор STIHL TS500i : Діаметр відрізного диску: 350мм 10. Кущоріз Stihl HS 45: Частота руху ножів: 4.030 рух/хв. Відстань між лезами ножа: 30 мм 19. Заточний станок Stihl USG для всіх типів ланцюгів: Споживаний струм: 1.1 А. Число обертів холостого ходу: 2800 об/хв. Діаметр посадкового отвору: 12 мм Оскільки дана закупівля передбачає надання еквівалентів, вимагаємо прописати діпазазони технічних параметрів (не більше, не менше, від і до) до вищевказаних технічних характеристик.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа розглянула вимоги про усунення порушення до процедури відкритих торгів на закупівлю: «Електричні інструменти ( Електричні інструменти)», код ДК 021:2015: 43830000-0 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-21-002173-a) (далі – Закупівля), зареєстровані 22.09.2023 о 15:48год та о 16:57год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне. Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Постанова). Відповідно до норм Закону та Постанови Замовником самостійно визначається предмет закупівлі та, з окрема, його технічні характеристики, а в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Згідно із нормами ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Таким чином, предмет закупівлі визначається уповноваженою особою самостійно із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Враховуючи вищевикладене, потреба у внесенні змін до тендерної документації відсутня.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога видалити вимогу щодо року виготовлення товару

Номер: 6b5d53044c354db99f3ecf67ae644127
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-21-002173-a.b1
Назва: Вимога видалити вимогу щодо року виготовлення товару
Вимога:
Вимагаємо видалити з тендерної документації Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимогу: «Товар повинен бути придатним для використання (рік виготовлення не раніше 2023 року).». Інструмент - це не товар швидкого псування та не продукт харчування . Металеві та пластмасові частини експлуатуються по 20 років без ніякої шкоди. Це - дискримінаційна вимога , яка обмежує коло учасників, в яких інструмент був закупелений завчасно великими партіями та зберіається на складі . У випадку, коли рік виготовлення товару є невід’ємною частиною на думку замовника, вимагаємо розширити діапазон терміну виготовлення товару з 2020 по 2023року.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Уповноважена особа розглянула вимоги про усунення порушення до процедури відкритих торгів на закупівлю: «Електричні інструменти ( Електричні інструменти)», код ДК 021:2015: 43830000-0 (ідентифікатор закупівлі UA-2023-09-21-002173-a) (далі – Закупівля), зареєстровані 22.09.2023 о 15:48год та о 16:57год в електронній системі закупівель та повідомляє наступне. Закупівля проводиться у відповідності до норм Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон), з урахуванням особливостей визначених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами та доповненнями) (далі – Постанова). Відповідно до норм Закону та Постанови Замовником самостійно визначається предмет закупівлі та, з окрема, його технічні характеристики, а в тендерній документації зазначаються відомості про, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Згідно із нормами ст. 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Таким чином, предмет закупівлі визначається уповноваженою особою самостійно із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Враховуючи вищевикладене, потреба у внесенні змін до тендерної документації відсутня.
Статус вимоги: Відхилено