-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
5011 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ в м.Одеса.
50112000-3 Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів – 1 послуга; Під час проведення процедур закупівель тендерна пропозиція та усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Додаткова закупівля на 2023 рік.
Завершена
400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 000.00 UAH
Період оскарження:
21.09.2023 10:06 - 26.09.2023 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (відхилення тенрерної пропозиції)
Номер:
4223f7d400a346869ed89ec28ee4e273
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-21-001973-a.c2
Назва:
Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (відхилення тенрерної пропозиції)
Скарга:
СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та особливості здійснення публічних закупівель, згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, визначають правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Південною філією Державного підприємства Український державний центр радіочастот (надалі – Замовник) в електронній системі публічних закупівель Prozorro було оприлюднено інформацію щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями, а саме:
- Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-09-21-001973-a
- Назва предмету закупівлі: 5011 Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ в м. Одеса.
Для участі в процедурі закупівлі було подано дві тендерні пропозиції, а саме:
1) ТОВ "БЕРЛІНА АВТО" - із ціновою пропозицією 238 560,00 грн.
2) ТОВ АВТО ГРУП + - із ціновою пропозицією 400 000,00 грн.
В ході проведення аукціону тендерну пропозицією ТОВ "БЕРЛІНА АВТО" було визначено найбільш економічно вигідною та Замовником розпочато розгляд тендерної пропозиції ТОВ "БЕРЛІНА АВТО" на відповідність вимогам тендерної документації.
04.10.23 р. Замовником опублікована вимога про усунення невідповідностей наступного змісту:
«Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника закупівлі Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту ТЗ в м. Одеса, ідентифікатор UA-2023-09-21-001973-a, за кодом ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» ЕДРПОУ: 36454084, виявлені наступні невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації: Учасник не надав у складі тендерної пропозиції інформацію: 1. Сертифікат (свідоцтво визнання) про акредитацію станції технічного обслуговування транспортних засобів, або дилерський договір від уповноваженої установи, організації, підприємства, або договір про співпрацю з авторизованою станцією технічного обслуговування; 2. Гарантійний лист, який повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі на сайті https://prozorro.gov.ua. від установи, організації, підприємства, уповноваженого встановленим порядком на здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів (марки Renault) у яких не закінчився термін гарантії Виробника (перелік №2 Технічних вимог); Вимога про надання цієї інформації, міститься у абзаці другому та третьому п.п. 2 п.1 розділу 3 Тендерної документації. По абзацу другому п.п. 2 п.1 розділу 3 Тендерної документації, надано лише чотири сторінки дилерського договору. А по абзацу третьому п.п. 2 п.1 розділу 3 Тендерної документації, всупереч вимоги, надано гарантійний лист від ТОВ «БЕРЛІНА АВТО». Ураховуючи вищенаведене, для усунення невідповідності в документах що подані Учасником у тендерній пропозиції, згідно п. 16 статті 29 Закону України Про публічні закупівлі, пропоную Учаснику закупівлі ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» надати у визначений термін наступні документи: - повний текст чинного дилерського договору від уповноваженої установи, організації, підприємства; - Гарантійний лист, який повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі на сайті https://prozorro.gov.ua. від установи, організації, підприємства, уповноваженого встановленим порядком на здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів (марки Renault) у яких не закінчився термін гарантії Виробника (перелік №2 Технічних вимог) – а саме від ТОВ «Соллі Плюс»;»
05.10.2023р. ТОВ "БЕРЛІНА АВТО" на вимогу про усунення невідповідностей було надано всі необхідні документи та пояснення, щодо відсутності певних документів із дискримінаційних причин, та таких, що не залежать від учасника ТОВ "БЕРЛІНА АВТО" (Документи, що були надані учасником ТОВ "БЕРЛІНА АВТО" на вимогу про усунення невідповідностей додаються до скарги )
Замовником надані ТОВ "БЕРЛІНА АВТО" пояснення та документи жодним чином до уваги були не прийняті внаслідок чого 06.10.2023 р. Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БЕРЛІНА АВТО" з наступних підстав:
«За результатами оцінки відповідності тендерної пропозиції ТОВ "БЕРЛІНА АВТО", ЄДРПОУ 36454084 кваліфікаційним та технічним вимогам тендерної документації встановлено, що пропозиція ТОВ "БЕРЛІНА АВТО", ЄДРПОУ 36454084 - не відповідає умовам тендерної документації, а саме Учасником не надано «Гарантійний лист, який повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі на сайті https://prozorro.gov.ua.) від установи, організації, підприємства, уповноваженого встановленим порядком на здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів (марки Renault) у яких не закінчився термін гарантії Виробника (перелік № 2 Технічних вимог);», який вимагався у абзаці третьому п.п. 2 п.1 розділу 3 Тендерної документації. Гарантійний лист у складі пропозиції, надано від ТОВ "БЕРЛІНА АВТО", яке не уповноважено «..встановленим порядком на здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів (марки Renault) у яких не закінчився термін гарантії Виробника».
Також, у наданих Учасником сканах 4 (чотирьох) сторінок Дилерського договору не міститься інформація про строк дії цього договору, тим самим не підтверджена чинність повноважень ТОВ «Соллі Плюс», як авторизованого СТО Компанії «РЕНО Україна».
Таким чином, наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ "БЕРЛІНА АВТО", ЄДРПОУ 36454084 по підпункту 1 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, а саме: «учасник процедури закупівлі:… не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;».»
Відповідно до абз. 3 п. 59 Постанови КМУ від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» категорично не погоджується із рішенням Замовника про відхилення своєї тендерної пропозиції, вважає його незаконним, протиправним та таким, що порушує права учасника ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» як потенційного переможця та містить ознаки упередженого та дискримінаційного ставлення Замовника до ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» з наступних підстав:
1. Щодо ненадання документу «Гарантійний лист, який повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі на сайті https://prozorro.gov.ua.) від установи, організації, підприємства, уповноваженого встановленим порядком на здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів (марки Renault) у яких не закінчився термін гарантії Виробника (перелік № 2 Технічних вимог):
На виконання цієї вимоги, встановленої замовником, ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» у складі тендерної пропозиції надало наступні документи:
1. В складі тендерної пропозиції надано документ «17 Гарантійний лист дилер», а саме гарантійний лист від ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» щодо можливості та гарантії виконання технічного обслуговування 1 ( ОДНОГО) автомобіля Renault, якій підлягає гарантійному обслуговуванню, тим самим підтвердив можливість та своє зобов’язання здійснити таке обслуговування у офіційного дилера марки Renault.
Також ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» надано Договір про співпрацю з надання послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів на умовах субпідряду № 29-08/2023 від 29 серпня 2023 р. який укладений між ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» та ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС», яке являється офіційним дилером марки Renault, що в свою чергу повністю підтверджує можливість учасника ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» виконати умови тендерної документації зокрема в частині надання послуг щодо гарантійного обслуговування транспортного засобу.
Також вважаємо за необхідне звернути увагу на наступне:
Іншим учасником процедури закупівлі , а саме ТОВ АВТО ГРУП +, який в свою чергу являється ЄДИНИМ дилером марки Renault в Одеській області, в складі тендерної пропозиції надано повну редакцію його дилерського договору № 080834 від 01.08.2008 р.
В договорі № 080834 від 01.08.2008 р., а саме в п. 14.1 СТАТТІ 14 – ГАРАНТІЯ, зазначено наступне:
ДИЛЕР зобов’язується від імені та за рахунок компанії «РЕНО УКРАЇНА» забезпечувати гарантійне обслуговування Автомобілів
Також в договорі № 080834 від 01.08.2008 р., а саме в пп. k п. 4.2. СТАТТІ 14 – ГАРАНТІЯ зазначено наступне:
Клієнти можуть звертатися до ДИЛЕРА або будь-якого члена мережі «Рено» в Україні із запитом провести перевірку або провести інші роботи, що входять до гарантійного обслуговування.
Дані умови договору ТОВ «АВТО ГРУП +» підтверджують можливість учасника ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» як і будь-якої іншої організації у разі потреби звернутися з вимогою надання послуг з гарантійного обслуговування транспортного засобу марки Renault до любого уповноваженого дилера, в тому числі і до ТОВ « АВТО ГРУП+», а кожен уповноважений дилер зобов’язаний надати послуги з гарантійного обслуговування НЕЗАЛЕЖНО ВІД НАЯВНОСТІ УКЛАДЕНОГО МІЖ СТОРОНАМИ ДОГОВОРУ , НАЯВНОСТІ ГАРАНТІЙНОГО ЛИСТА та т.і.
Тому в своїх поясненнях до вимоги про усунення невідповідностей Учасником ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» зазначено, зокрема, наступне:
«ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» має намір звернутися за гарантійним обслуговуванням автомобіля Renault до офіційного та єдиного дилера Renault в Одеській області, а саме ТОВ АВТО ГРУП +, яке в свою чергу ЗОБОВ’ЯЗАНЕ здійснити таке обслуговування, отже послуги будуть надані в м. Одеса, що повністю відповідає умовам тендерної документації.»
В доповнення до цього ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» повторно наголошує, що має і укладений діючий договір з офіційним дилером марки Renault, а саме ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС», що територіально знаходиться в м. Харків, але саме з метою економії бюджетних коштів та часу надання послуг, ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» має намір звернутися до офіційного дилера марки Renault в Одеській області, а саме до ТОВ « АВТО ГРУП +», яке є єдиним дилером марки Renault в Одеській області саме для обслуговування одного гарантійного автомобіля замовника.
Отже учасник ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» повідомило Замовника про наявність укладеного договору із офіційним дилером марки Renault, та намір учасника ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» звернутися до іншого ЄДИНОГО дилера Renault в Одеській області, а саме ТОВ «АВТО ГРУП +» в частині надання гарантійного обслуговування автомобіля марки Renaul, яке в свою чергу ЗОБОВ’ЯЗАНЕ здійснити таке обслуговування.
Варто зазначити, що ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» являється прямим конкурентом ТОВ «АВТО ГРУП +» , яке користуючись монопольним становищем в м. Одеса та Одеській області не надає нікому жодних документів та підтверджень щодо можливого співробітництва з гарантійного обслуговування задля повного унеможливлення конкуренції в м. Одеса та Одеській області в частині гарантійного обслуговування автомобілів марки Renault.
Саме з цих причин, учасником ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» не надано гарантійний лист, який повинен містити посилання на ідентифікатор цієї закупівлі на сайті https://prozorro.gov.ua.) від установи, організації, підприємства, уповноваженого встановленим порядком на здійснення технічного обслуговування і ремонту (ТОіР) автомобілів (марки Renault) у яких не закінчився термін гарантії Виробника (перелік № 2 Технічних вимог), оскільки територіально послуги з гарантійного обслуговування будуть надаватися не в місті Харкові, де розташовано ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС», а в місті Одеса, де розташовано ТОВ « АВТО ГРУП +» , яке в свою чергу користуючись своїм становищем, жодні довідки та гарантійні листи видавати відмовляється для унеможливлення будь якої конкуренції в Одесі та Одеській області.
Незважаючи на це, ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» в змозі виконати всі умови договору, відповідно до вимог тендерної документації, про що було наголошено неодноразово , а економія бюджетних коштів для Замовника у разі визнання переможцем ТОВ «Берліна АВТО» перевищує 161000 ( сто шістдесят одну тисячу) гривень.
2. Щодо наданих ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» копій 4 (чотирьох) сторінок Дилерського договору, ТОВ «Соллі Плюс» в яких згідно зауважень Замовника не міститься інформація про строк дії цього договору, тим самим не підтверджена чинність повноважень ТОВ «Соллі Плюс», як авторизованого СТО Компанії «РЕНО Україна», вважаємо за необхідне повідомити наступне:
На виконання вимог Замовника ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» у складі тендерної пропозиції надало документ «ДОГОВІР ПРО СПІВПРАЦЮ З НАДАННЯ ПОСЛУГ», а саме Договір про співпрацю з надання послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів на умовах субпідряду № 29-08/2023 від 29 серпня 2023 р. який укладений між ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» та ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС», яке в свою чергу являється офіційним дилером RENAULT та документ «Дилерська Угода РЕНО-сторінки-51,3-5», а саме окремі сторінки Дилерського договору № 121053 від 31.12.2010 року, що укладений між ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» та ПАТ «РЕНО УКРАЇНА», що підтверджує дилерські повноваження ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС».
Зазначаємо, що дилер ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» не надає повну редакцію договору № 121053 від 31.12.2010 року оскільки визначив умови такого договору як конфіденційні, та не вправі їх публікувати у відкритому доступі.
В наданих у складі тендерної пропозиції сторінках Дилерського договору № 121053 від 31.12.2010 року, що укладений між ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС» та ПАТ «РЕНО УКРАЇНА» є вся необхідна інформації для ідентифікації змісту та характеру такого договору.
Замовником не може вимагатися повна редакція будь-якого договору, що визначена однією або обома сторонами договору як КОНФІДЕНЦІЙНА.
Окремо звертаємо увагу на той факт, що всі офіційні дилери марки Renault, що наявні на території України, вичерпно визначені, зокрема, на офіційному веб-сайті «Рено Україна» (https://www.renault.ua), а саме у вкладці веб-сайту «знайти дилера», де зазначено, що Соллі Плюс (ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС») являється офіційним дилером марки Renault.
Також Замовник мав можливість здійснити телефонний дзвінок на підприємство «Рено Україна» для підтвердження інформації про актуальність дилерських повноважень ТОВ «СОЛЛІ ПЛЮС», проте Замовником жодних дій для перевірки інформації здійснено не було.
Враховуючи вищевикладене, учасником ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» повністю підтверджено відповідність вимогам тендерної документації, зокрема, в частині вимоги надання дилерського договору.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо,що Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Берліна Авто», яка є економічно вигіднішою на 161 440,00 грн., задля упередженого визначення переможця закупівлі в особі ТОВ АВТО ГРУП +, яке є єдиним дилером марки Renault в Одеській області.
Підсумовуючи, учасник ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» категорично не погоджується з тим, що учасник процедури закупівлі: ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, отже відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» було таким, що порушує законодавство України про публічні закупівлі.
Відповідно до п. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийнявши рішення про відхилення учасника ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» Замовником порушено майже всі принципи здійснення публічних закупівель.
Згідно п. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Зважаючи на наведене, вважаємо, що відхилення Замовником тендерної пропозиції ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» здійснено на формальних підставах, та з грубими порушеннями чинного законодавства України з публічних закупівель, що суперечить законодавчо встановленим нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178.
Дії Замовника щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» свідчать про порушення Замовником основних принципів здійснення публічних закупівель, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Частиною четвертою статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
На підставі вищенаведеного, у відповідності до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Скасувати Рішення Замовника – Південна філія Державного підприємства Український державний центр радіочастот, яким пропозицію ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» в процедурі закупівлі UA-2023-09-21-001973-a - БУЛО ВІДХИЛЕНО.
3. Зобов’язати Замовника – Південна філія Державного підприємства Український державний центр радіочастот прийняти до уваги документи та пояснення ТОВ «БЕРЛІНА АВТО», що були надані ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» на вимогу про усунення невідповідностей та визначити тендерну пропозицію ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
4. Зобов’язати Замовника – Південна філія Державного підприємства Український державний центр радіочастот прийняти рішення про визначення ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» переможцем процедури закупівель.
Документи, які надані як докази порушених прав учасника ТОВ «БЕРЛІНА АВТО»:
1) Тендерна пропозиція з додатками
2) 17 Гарантійний лист дилер
3) Дилерська Угода РЕНО-сторінки-51,3-5
4) Дилерський договір АВТО ГРУП +
5) ДОГОВІР ПРО СПІВПРАЦЮ З НАДАННЯ ПОСЛУГ
6) Лист-роз`яснення
Директор ТОВ «БЕРЛІНА АВТО» Мазов М.О.
Пов'язані документи:
Учасник
- ДОГОВІР ПРО СПІВПРАЦЮ З НАДАННЯ ПОСЛУГ.pdf 10.10.2023 14:29
- Дилерський договір АВТО ГРУП _.pdf 10.10.2023 14:29
- 17 Гарантійний лист дилер.pdf 10.10.2023 14:29
- Скарга.pdf 10.10.2023 14:29
- Скарга.docx 10.10.2023 14:29
- Проект_договору_2023_рем.авто.doc 10.10.2023 14:29
- Дилерська Угода РЕНО-сторінки-51_3-5.pdf 10.10.2023 14:29
- Лист-роз_яснення.pdf 10.10.2023 14:29
- ТД_ТО_рем_КТЗ_Од2_21_09_2023.docx 10.10.2023 14:29
- рішення від 12.10.2023 № 16310.pdf 12.10.2023 13:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.10.2023 № 16840.pdf 23.10.2023 11:57
- рішення від 20.10.2023 № 16840.pdf 25.10.2023 17:51
- ТД_ТО_рем_КТЗ_Од2_21_09_2023.docx 13.10.2023 12:28
- Пояснення АМКУ по скарзі Берліна Авто_13_10_2023.pdf 13.10.2023 12:29
- пояснення АМКУ по скарзі Берліна Авто_13_10_2023.doc 13.10.2023 12:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.10.2023 15:25
Дата розгляду скарги:
20.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.10.2023 13:26
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
25.10.2023 17:52
Вимога
Відхилено
усунути дискримінаційну вимогу
Номер:
8210441360234765b5d1a9547640b07f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-21-001973-a.c1
Назва:
усунути дискримінаційну вимогу
Вимога:
Технічним завданням Замовника (Додаток № 1 До тендерної документації, а саме пунктом 2.1. передбачено:
«2. Місце розташування СТО:
2.1. В м. Одеса, на відстані не більш (п’яти) км від місця збереження автомобілів за адресою: пров. Олександра Юрженко 20».
Вважаємо таки вимоги Замовника є дискримінаційним до інших суб'єктів господарювання.
Ми, як сумлінний учасник ринку послуг з технічного обслуговування автомобілів маємо абсолютно повний спектр обладнання та відповідаємо вимогам Замовника, які визначені у тендерній документації у повному обсязі, в тому числі щодо гарантійного технічного обслуговування автомобілів (марки Renault), оскільки маємо укладені договори на надання послуг/ про співпрацю з авторизованою станцією технічного обслуговування цієї марки авто.
Н
Але вимога, що місце надання послуг повинне знаходитися саме на відстані не більше 5-ти км від місця збереження автомобілів за адресою: пров. Олександра Юрженко 20 унеможливлює нашу участь, оскільки пропозиція учасника буде відхилена, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Наша компанія, як потенційний учасник, має великий, виключно позитивний досвід роботи у галузі технічного обслуговування авто, наша станція СТО знаходиться на відстані до 7-ми км. від місця збереження автомобілів за адресою: пров. Олександра Юрженко 20.
Зазначена вимога Замовника дискримінує безпосередньо нас, як потенційного учасника, що прямо заборонено Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону - закупівлі здійснюються за принципами: недискримінації учасників та рівне ставлення до них; згідно ч. 4 ст. 5 Закону - Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників; відповідно до ч. 4 ст.22 Закону - тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до зазначеного, за для збільшення конкуренції та розширення кола потенційних учасників закупівлі, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт «2.1. В м. Одеса, на відстані не більш (десяти) км від місця збереження автомобілів за адресою: пров. Олександра Юрженко 20».
аша компанія, при внесені відповідних змін до Тендерної документації, готова здійснювати доставку службового автотранспорту до СТО ( в межах різниці відстані від визначеної у технічних вимог та фактичної відстані до нашого СТО) за рахунок учасника, що буде входить до загальної вартості закупівлі , про що учасник надає гарантійний лист.
Крім того, хочемо зазначити, що відповідно до даних офіційного сайту Приватне акціонерне товариство «Рено Україна» (офіційний імпортер та дистриб’ютор автомобілів марки Renault на території України), за адресою у мережі інтернет https://www.renault.ua/find-a-dealer.html, офіційним дилером, який може виконувати роботи та надавати послуги з гарантійного сервісного обслуговування авто марки Renault на території міста Одеса є одна компанія, яка і знаходиться у межах вимог, встановлених пунктом 2.1. Технічного завдання.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол_відповіді_вимога_УО_26_09_2023_п15_1.doc 26.09.2023 13:54
Дата подачі:
25.09.2023 10:33
Вирішення:
Щодо вимоги по суті: у п.п.3 п.2 Статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що «Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію: … кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;».
Статтею 22 Закону, а саме у п.п.6 п.2, передбачено наявність у тендерній документації відомістей про «місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;».
Визначення в Технічному завданні тендерної документації закупівлі з ідентифікатором UА-2023-09-21-001973-а:
«2. Місце розташування СТО:
2.1. В м. Одеса, на відстані не більш (п’яти) км від місця збереження автомобілів за адресою: пров. Олександра Юрженко 20.»
Ніяким чином не порушує цих вимог. Замовник має право у відповідності до діючого законодавства передбачати вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Статус вимоги:
Відхилено