• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Придбання офісної оргтехніки та прогромнного забезпечення

Торги відмінено

742 620.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 713.10 UAH
Період оскарження: 13.04.2018 10:46 - 18.04.2018 12:00
Вимога
Без відповіді

порушення законодавства з питань публічних закупівель

Номер: 808ab5dd06284c64bce29f1566c15e5c
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-13-000425-a.a2
Назва: порушення законодавства з питань публічних закупівель
Вимога:
Предметом закупівлі згідно тендерної документації затвердженої протоколом №3 від 03.04.2018р. рішення тендерного комітету Нікопольського районного Будинку дитячої творчості Нікопольської районної ради Донецької області (надалі Тендерна документація) визначено комп’ютерну техніку ДК 021:2015 30230000-0 а саме придбання офісної оргтехніки та програмного забезпечення 20 шт. Проте ознайомившись з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі (Додаток 3 до Тендерної документації) виявлено, що окрім закупівлі комп’ютерної техніки, додатково закуповується апаратура для запису та відтворення аудіо та відеоматеріалу (камери для відеоспостереження), що згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, відноситься до іншого класу товарів, а саме 32330000-5, та послуги з проектування мережі (71320000-7), прокладання локальної мережі та встановлення системи відеоспостереження (32330000-5) Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»(надалі Закон) предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку встановленому Уповноваженим органом. Згідно аб.2 ч.1 розділу ІІ «Порядку визначення предмету закупівлі» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуг. П.32 ч.1 ст.1 Закону визначено: товар –продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартість самих товарів. П. 17 ч.1 ст.1 Закону визначено: послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технології, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Як вбачається з вищезазначеного Вами, як Замовником об’єднано в один предмет закупівлі не лише різні класи товарів, але й послуги не пов’язаних з поставкою товарів та не можуть закуплятися як товар, що є прямим порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Окрім того, ні до послуг, ні до відеоапаратури тендерною документацією не встановлено жодних вимог та не міститься опису. Відповідно учасники не мають можливості подати свої пропозиції. Відсутність інформації про предмет закупівлі, не лише суперечить ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ч.2 якої передбачено, що Тендерна документація повинна містити: п. 3 інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. п. 4 кількість товару та місце його поставки п. 5 місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. А й порушує основні принципи закупівель встановлені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості усунути допущені порушення скасувати закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Відкликано скаржником

порушення законодавства з питань публічних закупівлеь

Номер: e8a9d63681ec4c6ab3975ad0d7d1bcda
Ідентифікатор запиту: UA-2018-04-13-000425-a.a1
Назва: порушення законодавства з питань публічних закупівлеь
Вимога:
Предметом закупівлі згідно тендерної документації затвердженої протоколом №3 від 03.04.2018р. рішення тендерного комітету Нікопольського районного Будинку дитячої творчості Нікопольської районної ради Донецької області (надалі Тендерна документація) визначено комп’ютерну техніку ДК 021:2015 30230000-0 а саме придбання офісної оргтехніки та програмного забезпечення 20 шт. Проте ознайомившись з технічними, якісними та кількісними характеристиками предмета закупівлі (Додаток 3 до Тендерної документації) виявлено, що окрім закупівлі комп’ютерної техніки, додатково закуповується апаратура для запису та відтворення аудіо та відеоматеріалу (камери для відеоспостереження), що згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, відноситься до іншого класу товарів, а саме 32330000-5, та послуги з проектування мережі (71320000-7), прокладання локальної мережі та встановлення системи відеоспостереження (32330000-5) Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»(надалі Закон) предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку встановленому Уповноваженим органом. Згідно аб.2 ч.1 розділу ІІ «Порядку визначення предмету закупівлі» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуг. П.32 ч.1 ст.1 Закону визначено: товар –продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартість самих товарів. П. 17 ч.1 ст.1 Закону визначено: послуги – будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технології, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт. Як вбачається з вищезазначеного Вами, як Замовником об’єднано в один предмет закупівлі не лише різні класи товарів, але й послуги не пов’язаних з поставкою товарів та не можуть закуплятися як товар, що є прямим порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Окрім того, ні до послуг, ні до відеоапаратури тендерною документацією не встановлено жодних вимог та не міститься опису. Відповідно учасники не мають можливості подати свої пропозиції. Відсутність інформації про предмет закупівлі, не лише суперечить ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», ч.2 якої передбачено, що Тендерна документація повинна містити: п. 3 інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. п. 4 кількість товару та місце його поставки п. 5 місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги. А й порушує основні принципи закупівель встановлені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості усунути допущені порушення відмінити торги на підставі ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Дата опублікування: 18.04.2018 08:09
Опис причини скасування: зміни в тексті
Дата скасування: 18.04.2018 08:09