-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з фізичної охорони об’єктів
Завершена
142 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 420.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 420.00 UAH
Період оскарження:
20.09.2023 18:27 - 25.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
2b3f705cfdb441048d6bb1f418ed935f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-20-014811-a.c3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга на рішення щодо переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на рішення щодо переможця.docx 06.10.2023 16:22
- Документи фахівця з організації заходів з охорони.pdf 08.10.2023 21:19
- Постанова КМУ № 979.docx 08.10.2023 21:19
- Скарга на рішення щодо переможця.pdf 08.10.2023 21:19
- Закон України Про професійну освіту.docx 08.10.2023 21:19
- Копія Постанова КМУ № 960 Ліцензійні умови.pdf 08.10.2023 21:19
- Протокол про визначення переможця _ 56 від 04.10.2023.pdf 08.10.2023 21:19
- Скарга на рішення щодо переможця.docx 08.10.2023 21:19
- Лист МОН України.docx 08.10.2023 21:19
- НАКАЗ МОЗ № 651.docx 08.10.2023 21:19
- Спецзасоб_одяг_інше_Видаткові накладні_МТБ_Фото.pdf 08.10.2023 21:19
- Видаткова накл.№4698 від 10 липня 2023 GPS трекери-10.pdf 08.10.2023 21:19
- ЗУ Про охоронну діяльність.docx 08.10.2023 21:19
- 2. Кваліфікаційні документи.pdf 08.10.2023 21:20
- Документи працівників.pdf 08.10.2023 21:20
- Рішення від 10.10.2023 № 16120.pdf 11.10.2023 20:57
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.10.2023 № 16596.pdf 18.10.2023 11:41
- Рішення від 17.10.2023 № 16596.pdf 20.10.2023 13:20
- Пояснення по суті скарги 13.10.2023 17:59
- Пояснення по суті скарги 16.10.2023 14:56
- Протокол 26.10.2023 11:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2023 16:53
Дата розгляду скарги:
17.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.10.2023 20:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.10.2023 13:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії АМКУ від 17.10.2023 року за № 16596-р/пк-пз виконано рішенням уповноваженої особи (Протокол № 71 від 26.10.2023 року).
Вимога
Відкликано скаржником
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
7c80576dcfe14bb291815ef1790e7e45
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-20-014811-a.a2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Тендерна документація, розділ 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункт 5 містить вимоги до охоронної організації на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям: Учасник повинен надати довідку у довільній формі про наявність транспорту реагування у кількості не менше ніж двох одиниць, що відповідає ЗУ «Про охоронну діяльність», підтверджується шляхом надання у складі пропозиції свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів, а також видатковими накладними на встановлене обладнання, відповідно до вимог Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності.
У відповідності до умов публічної закупівлі Замовник замовляє послуги фізичної охорони (охоронників) а не охорони об’єкту з використанням пункту централізованого спостереження (п. 19. Ліцензійних умов - У разі використання суб’єктом охоронної діяльності пункту централізованого спостереження він забезпечує: наявність транспорту реагування). Тому вимоги щодо наявності транспорту реагування і його обладнання (п. 12 Ліцензійних умов) не можуть вноситись до вимого даної публічної закупівлі. Їх наявність свідчить про написання даних вимог під конкретного замовника і має ознаки дискримінації до учасників.
Нагадаємо, що пункт 4 Статті 5. (Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників) зазначає – «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.».
Просимо привести тендерну документацію у відповідність до норми Закону та виключити дані вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2023 14:12
Опис причини скасування:
Замовником надано відповідь на запитання
Дата скасування:
21.09.2023 20:09
Вимога
Відкликано скаржником
Очікувальна вартість
Номер:
1e7a8db907ba4c91bc378e00cf3edf0b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-20-014811-a.a1
Назва:
Очікувальна вартість
Вимога:
Доброго дня!
Визначена Вами очікувальна вартість закупівлі не відповідає вимогам чинного Законодавства України.
Очікувальна вартість послуг становить 142 000,00 грн.
У додатку 3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – Послуги з фізичної охорони об’єктів» встановлено 2 пости охорони з режимом роботи з пн – чт 09год 00 хв до 18 год 00 хв та у пт з 09год 00 хв до 17год 00 хв.
У додатку 5 «Договір про надання послуг з фізичної охорони об’єктів» визначено обов’язки сторін, відповідно до яких Виконавець зобов'язується: «Пункт 3.2.1. забезпечити охорону Об’єктів Замовника (п. 1.1. Договору), призначивши для чергування із здійсненням пропускного режиму 1 (одного) співробітника на 1 (один) пост відповідно до Додатку № 1 даного договору».
Кількість робочих днів за період жовтень- грудень 2023р становить 64 дні, відповідно до вимог Тендерної документації кількість робочих днів на двох об'єктах становить 128 днів.
Загальна кількість годин охорони визначається: 17 годин * 128 днів = 2176 годин.
Вартість однієї години охорони визначається наступним чином: очікувальна вартість послуг 142000,00 грн : 2176 годин (кількість годин охорони): 2 поста=32,62 грн без ПДВ та є менше мінімально можливої погодинної вартості послуг, та не включає в себе сплату єдиного соціального внеску, єдиного податку, ПДВ та витрат на виплату заробітної плати апарату управління.
Законом України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» мінімальна заробітна плата встановлена:
- у місячному розмірі: 6700 гривень;
- у погодинному розмірі це становить: 40,46 грн.
Порівнявши вартість 1 години охорони, що запропонована Замовником та вартість 1 години мінімальної заробітної плати (з 1 січня - 40,46 гривні) спостерігаємо невідповідність вимог чинного законодавства України.
Згідно статті 42 Конституції України, встановлено,
«…. Держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Види і межі монополії визначаються законом.
Держава захищає права споживачів, здійснює контроль за якістю і безпечністю продукції та усіх видів послуг і робіт, сприяє діяльності громадських організацій споживачів».
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель
«Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.
Забороняється зловживання правами, у тому числі правом на оскарження рішень, дії чи бездіяльності замовника».
Просимо перерахувати очікувану вартість закупівлі виходячи з чинного законодавства України, не в супереч діючого законодавства (КзпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2023 рік"), з метою уникнення порушення податкового та трудового законодавства у 2023році.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.09.2023 12:10
Опис причини скасування:
Допущено помилку
Дата скасування:
21.09.2023 17:08