• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Пароконвектомат в комлекті з гатроємностями

Завершена

189 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 945.00 UAH
Період оскарження: 20.09.2023 16:56 - 25.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога до Замовника щодо дискваліфікації учасника відкритих торгів СП Контакт

Номер: 98af80997ceb4135a96e54788d065d07
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-20-013933-a.b2
Назва: Вимога до Замовника щодо дискваліфікації учасника відкритих торгів СП Контакт
Вимога:
05.10.2023р. Протоколом засідання Уповноваженої особи №19/ВТ/23 було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "СП КОНТАКТ" в закупівлі «Пароконвектомат в комлекті з гатроємностями» за кодом ДК 021:2015 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (код закупівлі UA-2023-09-20-013933-a) на підставі абз.2 пп.2 п.44 Особливостей. З Протоколом засідання не погоджуємось на підставі наступного: Відповідно до п. 5 Технічної специфікації (додаток 2 до Тендерної документації) встановлено наступну вимогу: «Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірену належним чином копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачається, вимогам діючого санітарного законодавства та копію додатку до цього висновку (в разі наявності додатку до висновку) та/ або сертифікати відповідності на товар та/ або паспорт якості.» Відповідно до пп.1 п.1 Технічної специфікації (додаток 2 до Тендерної документації) встановлено наступну вимогу щодо комплектації пароконвектомату «Комплектація: В комплекті з пароконвектоматом Учасник має поставити додаткове обладнання для запобігання негативних наслідків використання водопровідної води під час експлуатації пароконвектомату (наприклад, спеціальні фільтра чи пом’якшувач води, які забезпечать очищення та пом’якшення води з системи центрального водопостачання). В складі тендерної пропозиції Учасник зазначає вид, марку та виробника такого додаткового обладнання та надає документи, що підтверджують якість.» На виконання вказаної вимоги, а саме, на підтвердження якості товару, Учасник надав в складі тендерної пропозиції, «Паспорт гасроємності» (Технічний паспорт). Даний документ містить відомості щодо якості товару, так як в тексті документу вказано, що: «..Товар відповідає вимогам ДСТУ EN 12983-1:2003 nn. 7.2, 7.3, 7.6, 7.7, 9.1, 92; ГОСТ 27002-86 nn.3.2, 3.12, 3.23, 3.24; Сані ПІН 42-123-4240-86», тобто даним документом Учасник підтверджує якість Товару.. Щодо зазначення Замовником, що такий документі не відповідають вимогам тендерної документації з причин того, що такий документ не може вважатися паспортом якості товару та що Паспорт якості товару видається виробником товару, а наданий Учасником документ складено і підписано самим Учасником, який не є виробником товару (країна-виробник гастроємностей – Китай, що вказано самим Учасником) та зазначення Замовником, що Паспорт якості товару – це технічний документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Паспорт якості видається виробником. Також паспорт якості містить відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, тощо) є необгрунотованим, так як у Тендерній документації, Замовником не були встановлені вимоги щодо паспорту якості, а саме, що такий документ повинен містити дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів та вимог щодо того, що Паспорт якості видається виробником. Також, не були встановлені вимоги, що паспорт якості повинен місти відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, тощо). Отже, розкриття Замовником поняття Паспорту якості є необґрунтованим, з причин того, що по-перше: не містить посилання на нормативно-правовий документ який регулює таке поняття, по-друге: не містить вимог у Тендерній документації щодо форми та змісту Паспорту якості. Щодо не відповідності назви документу, а саме, замість Паспорта якості Учасником надано «Паспорт гасроємності» (Технічний паспорт) це є формальною (несуттєвою) помилкою яка допускається в Тендерній пропозиції Учасника. Відповідно до п.5, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що принципом здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі.Відповідно до п.п..32, ч.1, ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; Відповідно до п.п.19, ч.2, ст. 22 «Про публічні закупівлі», опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до ч.1 та 3 Переліку формальних помилок що наведено в Наказі МЕРТ №710 від 15.04.2020 р. Зареєстрований в Міністерстві Юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998, інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Отже, Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "СП КОНТАКТ" повністю відповідаю вимогам Тендерної документації.Нагадуємо, що відповідно до абз.5, ст. 164 ¹⁴ Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій на підставах не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, це сума розмір якої становить від 1 720 500 до 3 441 000 гривень.З урахуванням цього, вимагаємо, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СП КОНТАКТ". В іншому випадку, будемо вимушені за захистом своїх прав звернутись до Антимонопольного комітету України, до Державної аудиторської служби України, з приводу проведення перевірки дотримання Замовником Закону, Національного антикорупційного бюро України!
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Замовник не погоджується з доводами, вкзаними у вимозі Учасника. Рішення про відхилення Учасника прийнято на підставі норм чинного законодавства та з дотриманням вимог закупівельного законодавства. У разі, якщо Учасник вважає, що його права порушені прийнятим рішенням він має право на звернення до органу оскарження у встановленний законодавством строк.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

Cкасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СП КОНТАКТ"

Номер: 43b7e43183ae4966920f1fa5d755c409
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-20-013933-a.b1
Назва: Cкасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СП КОНТАКТ"
Скарга:
05.10.2023р. Протоколом засідання Уповноваженої особи №19/ВТ/23 було відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ "СП КОНТАКТ" в закупівлі «Пароконвектомат в комлекті з гатроємностями» за кодом ДК 021:2015 39310000-8 «Обладнання для закладів громадського харчування» (код закупівлі UA-2023-09-20-013933-a) на підставі абз.2 пп.2 п.44 Особливостей. З Протоколом засідання не погоджуємось на підставі наступного: Відповідно до п. 5 Технічної специфікації (додаток 2 до Тендерної документації) встановлено наступну вимогу: «Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірену належним чином копію чинного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність товару, що постачається, вимогам діючого санітарного законодавства та копію додатку до цього висновку (в разі наявності додатку до висновку) та/ або сертифікати відповідності на товар та/ або паспорт якості.» Відповідно до пп.1 п.1 Технічної специфікації (додаток 2 до Тендерної документації) встановлено наступну вимогу щодо комплектації пароконвектомату «Комплектація: В комплекті з пароконвектоматом Учасник має поставити додаткове обладнання для запобігання негативних наслідків використання водопровідної води під час експлуатації пароконвектомату (наприклад, спеціальні фільтра чи пом’якшувач води, які забезпечать очищення та пом’якшення води з системи центрального водопостачання). В складі тендерної пропозиції Учасник зазначає вид, марку та виробника такого додаткового обладнання та надає документи, що підтверджують якість.» На виконання вказаної вимоги, а саме, на підтвердження якості товару, Учасник надав в складі тендерної пропозиції, «Паспорт гасроємності» (Технічний паспорт). Даний документ містить відомості щодо якості товару, так як в тексті документу вказано, що: «..Товар відповідає вимогам ДСТУ EN 12983-1:2003 nn. 7.2, 7.3, 7.6, 7.7, 9.1, 92; ГОСТ 27002-86 nn.3.2, 3.12, 3.23, 3.24; Сані ПІН 42-123-4240-86», тобто даним документом Учасник підтверджує якість Товару. Щодо зазначення Замовником, що такий документі не відповідають вимогам тендерної документації з причин того, що такий документ не може вважатися паспортом якості товару та що Паспорт якості товару видається виробником товару, а наданий Учасником документ складено і підписано самим Учасником, який не є виробником товару (країна-виробник гастроємностей – Китай, що вказано самим Учасником) та зазначення Замовником, що Паспорт якості товару – це технічний документ, що містить дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів. Паспорт якості видається виробником. Також паспорт якості містить відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, тощо) є необгрунотованим, так як у Тендерній документації, Замовником не були встановлені вимоги щодо паспорту якості, а саме, що такий документ повинен містити дані для ідентифікації та фактичні значення показників якості продукції виробника, отримані в результаті випробувань, та інформацію про їх відповідність вимогам нормативних документів та вимог щодо того, що Паспорт якості видається виробником. Також, не були встановлені вимоги, що паспорт якості повинен місти відмітку проходження перевірки відділом з контролю якості (ВТК) підприємства виробника на відповідність фактичних параметрів отриманих в результаті лабораторних випробувань нормативним документам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ, тощо). Отже, розкриття Замовником поняття Паспорту якості є необґрунтованим, з причин того, що по-перше: не містить посилання на нормативно-правовий документ який регулює таке поняття, по-друге: не містить вимог у Тендерній документації щодо форми та змісту Паспорту якості. Щодо не відповідності назви документу, а саме, замість Паспорта якості Учасником надано «Паспорт гасроємності» (Технічний паспорт) це є формальною (несуттєвою) помилкою яка допускається в Тендерній пропозиції Учасника. Відповідно до п.5, ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що принципом здійснення публічних закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури спрощеної закупівлі. Відповідно до п.п..32, ч.1, ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації; Відповідно до п.п.19, ч.2, ст. 22 «Про публічні закупівлі», опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Відповідно до ч.1 та 3 Переліку формальних помилок що наведено в Наказі МЕРТ №710 від 15.04.2020 р. Зареєстрований в Міністерстві Юстиції України 29 липня 2020 р. за N 715/34998, інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині: Невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Отже, Тендерна пропозиція Учасника ТОВ "СП КОНТАКТ" повністю відповідаю вимогам Тендерної документації. Нагадуємо, що відповідно до абз.5, ст. 164 ¹⁴ Закону України «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій на підставах не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, це сума розмір якої становить від 1 720 500 до 3 441 000 гривень. З урахуванням цього, вимагаємо, скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СП КОНТАКТ".
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 12.10.2023 13:45
Автор: ТОВ "СП КОНТАКТ", Ольга Леонова +380679442027 tender@jv-kontakt.com https://jv-kontakt.com