-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33600000-6 - Фармацевтична продукція. ЛОТ 1 Фармацевтична продукція: лікарські засоби різні для надання невідкладної допомоги. Не національний перелік: Димедрол 1,0 №10 (Diphenhydramine);Аспаркам, розчин для ін'єкцій по 5 мл №10 (Potassium aspartate); Кімацеф 1,5 гр. (Cefuroxime); Кейвер №10 (Dexketoprofen); Де-спан 2,0 №5 (Dexketoprofen); Вітаксон №5 (Vitamin B1 in combination with vitamin B6 and/or vitamin B12); Вікасол №10 (Menadione); Глутаргін 40 % 5 мл. №10 (Arginine glutamate); Амбіт 1,0 №10 (Ketorolac); Супрастин №5 (Chloropyramine); Бензогексоній 1 мл №10 (Hexamethonium bromide); Лазолекс 2 мл №5 (Ambroxol); Вазитрен 5 мл №5 (Pentoxifylline); Папаверин 2 мл №10 (Papaverine); Глікостерил Ф 10 500 мл. (Electrolytes with carbohydrates); Пентоксифілін 5мл №10 (Pentoxifylline); Гепаметіон №5 (Ademetionine); Платифілін 1 мл №10 (Platyphylline); Контривен 10 тис №10 (Aprotinin); Торсид 4 мл №5 (Torasemide); Кокарбоксилаза №10 (Cocarboxylase); Деспазол 40 мг (Esomeprazole); Діоксизоль 100 мл (dioxydine); Аскорбінова к-та 5% 2 мл №10 (Ascorbic acid (vit C)); Кетодекса 2 мл №10 (Dexketoprofen); Канаміцин пор. 1.0г фл. №1 (Kanamycin); Метилергобревін 1 мл №50 (Methylergometrine); Дексаром 2 мл №10 (Dexketoprofen). ЛОТ 2 Фармацевтична продукція: лікарські розчини для надання невідкладної допомоги. Не національний перелік: Кванадекс №5 (Dexmedetomidine); Реосорбілакт 400 мл (Comb drug); Сорбілакт 200 мл.(Comb drug); Ксилат 200 мл (Comb drug); Гекотон 400 мл (Comb drug); Суфер 5 мл №5 (Saccharated iron oxide).
Торги відмінено
987 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 4 370.00 UAH
мін. крок: 0.4% або 4 370.00 UAH
Період оскарження:
20.09.2023 16:47 - 25.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Усунення дискримінаційних умов
Номер:
3d13f31d36ee4e56a7b1779d537ce420
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-20-013736-a.c1
Назва:
Усунення дискримінаційних умов
Вимога:
Шановний замовнику, прошу внести зміни до тендерної документації, а саме в Додаток №2.
Прошу викласти дані зміни в новій редакції. (Зміни додаються до вимоги у файлі "зміни до документації.doc").
Пункт №2 з ВИМОГИ ДО КВАЛІФІКАЦІЇ УЧАСНИКІВ ТА СПОСІБ ЇХ ПІДТВЕРДЖЕННЯ має бути прибраний.
Згідно з вимогами МЕРТ та АМКУ під час складання документації Замовникам необхідно вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції на торгах та недопущення дискримінації учасників, у тому числі шляхом встановлення дискримінаційних умов закупівлі.
Ознайомившись з умовами ТД, вважаємо, що вимога про надання учасниками процедури закупівлі листів авторизації від виробника, з посиланням на умови даної процедури закупівлі, зобов’язує учасників процедури до договірних відносин із безпосереднім виробником товару або його представництвами, що дискримінує тих, які співпрацюють не із виробниками, а з офіційними дистриб’юторами, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Це позбавляє суб’єктів господарювання, що на підставі укладених з офіційними дистриб’юторами договорів можуть запропонувати Замовнику товар за більш конкурентними цінами, можливості взяти участь у процедурі закупівлі.
Якість запропонованих до поставки ЛС визначається та підтверджується під час поставки товару супровідними документами, зокрема сертифікатами якості, а у випадку поставки неякісного товару, постачальник сплачує Замовнику штрафні санкції (неустойка, штраф, пеня), внаслідок чого Замовник повністю захищений від постачання неякісного товару.
Навіть виконавши авторизаційні вимоги Замовника, укладення договорів та подальше надання авторизаційних листів є правом виробника, а отже залежить виключного від волі та суб’єктивного бажання такого виробника, що є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісної конкуренції та недискримінації учасників, і як наслідок, зазначені дії Замовника обмежують право потенційних учасників на участь у процедурі закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- зміни до документації.docx 21.09.2023 17:28
Дата подачі:
21.09.2023 17:28
Вирішення:
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо про наступне.
Тендерна документація була підготовлена виходячи з норм статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у якій п. 3 ст. 22 Закону визначено: «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Гарантійний лист може бути виданий не лише виробником лікарських засобів але й уповноваженим представником, яких достатньо на ринку України, що здійснюють реалізацію своєї продукції, в тому числі тієї, що є предметом закупівлі цих торгів, через систему дистриб’юторів, дилерів чи партнерів. Будь-яка юридична особа чи фізична особа-підприємець, яка виконує умови дистриб’юторського договору та має високу ділову репутацію, взмозі отримати гарантійний лист від будь-якого з них. Гарантійні листи виробників або їх офіційних представників гарантують в подальшому виконання Учасником умов договору взятих на себе зобов’язань на 100%, особливо в період дії воєнного стану, є гарантією, що учасник є надійним постачальником, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику, а також, забезпечує високу якість препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання термінів придатності та якості підтверджується гарантійним листом виданого відповідним виробником лікарських засобів чи уповноваженим представником .Найголовніше, надання гарантійного листа мінімізує ризик того, що лікарські засоби які постачатимуться учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, незаконний бартер тощо (принцип законності) та не є фальсифікатом. Адже лист від виробника чи уповноваженого представника підтверджує офіційне походження товару –його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
Про необхідність вимоги надання гарантійного листа виробника свідчать також негативні прецеденти, коли Учасник переможець не виконував свої обов’язки у повному обсязі, посилаючись на нестабільну роботу виробників. Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи уповноважених представників, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Уповноважена особа вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів. Таким чином не вважаємо положення тендерної документації дискримінаційними та такими, що порушують основні принципи та засади здійснення публічних закупівель. Неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів призводить до негативних наслідків щодо повноти медикаментозного забезпечення пацієнтів. В разі виникнення такої , замовник на виконання гарантійного листа виданого виробником має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання. Враховуючи зазначене вище, уповноважена особа вирішила відмовити у задоволенні Вашої вимоги, адже вимога надання учасниками гарантійного листа жодним чином не звужує коло потенційних учасників та не створює дискримінаційні умови для участі у закупівлі, а лише забезпечує впевненість Замовника у якості та наявності відповідних лікарських засобів.
Статус вимоги:
Відхилено