-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту службових автомобілів у місті Києві
Завершена
411 989.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 200.00 UAH
мін. крок: 1% або 4 200.00 UAH
Період оскарження:
20.09.2023 15:47 - 26.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:
43a9b0a6e46548929ee3c55b5d61040d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-20-011560-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
"Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації( (СТО), яка розміщується у межах правого берега міста Київ як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо СТО розміщується у межах лівого берега міста Київ.
Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2023 11:13
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля; місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
Таким чином, відповідно до п.5 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги.
З огляду на викладене, встановивши вимогу до місця надання послуг: у межах правого берега міста Києва, Замовник виконав вимоги Закону.
У ході вибору місця розташування СТО, при складанні тендерної документації, було також враховано завантаженість транспортних магістралей при під’їздах у м. Київ, особливо у «час пік», коли спостерігається велике навантаження та значна кількість транспорту, а також місцезнаходження Замовника на правому березі міста Києва, а саме у Святошинському районі.
Для того, щоб дістатися до місця надання послуг, яке розташоване на лівому березі міста Києва, службовому автомобілю необхідно буде подолати значну відстань, і як наслідок необхідно витрачати більше палива, а, найважливіше, набагато більше часу у порівнянні із тим, якщо б місце надання послуг розміщувалось би на правому березі, а це призводить до нераціональної витрати державних коштів.
Ще один важливий фактор - це те, що, під час повітряної тривоги, рух по мостах через річку Дніпро повністю або частково перекривається, тим самим змушуючи екіпаж транспортного засобу, який направляється на ремонт, або на місце базування з ремонту, витрачати ще більше часу на рух до місця призначення, тим самим зменшуючи час на виконання покладених на службовий автомобіль завдань. Навіть якщо поставити вимогу до Виконавця щодо доставки автомобіля до місця надання послуг за його рахунок (евакуатор та транспорт для водія службового транспортного засобу), то проблема з величезними перевитратами часу на транспортування нажаль не вирішує проблему.
Тим самим, Замовник скористувався своїм правом, у відповідності до діючого законодавства, встановити вказані вимоги до місця, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги.
Статус вимоги:
Відхилено