• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення системи пасивного блискавкозахисту в Русанівській гімназії Великодимерської селищної ради Броварського району Київської області

Торги відмінено

727 106.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 635.53 UAH
Період оскарження: 20.09.2023 17:00 - 25.09.2023 00:00
Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога

Номер: aaf214fbf797438b957b03a46e95d8a7
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-20-009040-a.c1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимога щодо "До початку підготовки тендерної пропозиції кожен Учасник торгів повинен здійснити огляд об’єкту та оцінити для себе весь обсяг робіт, про що складається відповідний акт огляду (датований не раніше дати опублікування оголошення про проведення процедури закупівлі) з посиланням на номер оголошення про проведення процедури закупівлі, який присвоюється електронною системою закупівель, підписаний представником учасника та керівником замовника, та подається серед документів тендерної пропозиції учасника" є дискримінаційною. замовник не обґрунтував необхідність встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги тендерної документації у вказаній редакції. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, що зможуть надати акт огляду об'єкта, підписаний саме представником замовника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, у тому числі, скаржника. З незалежних від учасника підстав представник замовника може не допустити учасника до відвідування об'єкта та не підписати акт огляду об'єкта, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерних пропозицій таких учасників. Згідно з частиною 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушують вимоги статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Аналогічну позицію Колегія займала в наступних рішеннях: №1307 від 06.02.2023, оголошення № UA-2023-01-23-015989-a; №1089 від 31.01.2023, оголошення № UA-2023-01-17-015273-a. Просимо внести зміни в тендерну документацію та додатки та вилучити зазначену вище вимогу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.