-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Направляюче пішохідне огородження, стійки направляючого пішохідного огородження
Завершена
3 270 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
мін. крок: 0% або 1.00 UAH
Період оскарження:
03.03.2018 09:07 - 18.03.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
СКАРГА На дії Замовника
Номер:
aeca656b18a9489689c7f39b7dedcf72
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-03-000044-a.a1
Назва:
СКАРГА На дії Замовника
Скарга:
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі:UA-2018-03-03-000044-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АБІТЕК-ІНЖИНІРИНГ» (Код за ЄДРПОУ 35215543) (надалі – Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було – Дорожнє обладнання ДК 021:2015 – 34920000-2 (Направляюче пішохідне огородження, стійки направляючого пішохідного огородження), що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
Аукціон за цією закупівлею відбувся 23 березня о 15:09 год.
За результатами розгляду пропозиції Товариства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства (протокол засідання тендерного комітету від 28.03.2018р). Підставою для відхилення Замовником зазначено наступне – «підлягає відхиленню за не відповідність вимогам тендерної документації, а саме учасник своєчасно не надав остаточну форму «ПРОПОЗИЦІЯ» за результатами проведеного Аукціону (в день проведення аукціону)».
03 квітня 2018 року Замовником торгів було прийнято рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АСТРО-Л» (код за ЄДРПОУ 39881694) переможцем процедури закупівлі та розміщено на порталі Prozorro (https://prozorro.gov.ua/) відповідного повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «АСТРО-Л» (код за ЄДРПОУ 39881694).
Із вище зазначеним рішенням Замовника не погоджуємося виходячи з наступного.
1. Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника від 19.02.2018 (далі – ТД) встановлено, що «Форма «ПРОПОЗИЦІЯ» подається Учасником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій визначеного процедурою закупівлі та подається з ціною за результатами Аукціону в день проведення Аукціону (остаточна Форма «ПРОПОЗИЦІЯ» за результатами Аукціону)».
Учасником ТОВ "АСТРО-Л" (переможцем закупівлі) не дотримано вимог п. 1 Розділу 3 ТД, остаточну Форму «ПРОПОЗИЦІЯ» за результатами Аукціону подано 30 березня 2018 р. о 16:13.
2. Відповідно до п. 7 Розділу 1 ТД передбачено, що «Тендерні пропозиції та документи, надані у їх складі, повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад цих документів має бути засвідченим у встановленому законодавством порядку».
Переможцем закупівлі не дотримано вимог п. 7 Розділу 1 ТД – сертифікат відповідності поданий в складі тендерної пропозиції на російській мові без надання автентичного перекладу на українську мову, засвідченого у встановленому законодавством порядку (файл додається – «38 ОЦ Сертифікат відповідності.pdf» ).
3. Відповідно до п. 1 Розділу 3 ТД «Учасник самостійно несе відповідальність за отримання згоди про доступ до персональних даних осіб, інформація про яких надана у складі тендерної пропозиції, про що повідомляє Замовника довідкою у довільній формі».
У складі своєї тендерної пропозиції Переможцем закупівлі надані персональні дані 10 (десяти) працівників (файл додається – «26 Довідка про працівників.pdf»), в тому числі 3 (трьох зварювальників (файл додається – «33 Посвідчення зварювальників.pdf»), проте надано лист-згода (файл додається – «12 Лист про персональні дані.pdf») стосовно обробки персональних даних тільки відносно директора ТОВ "АСТРО-Л", чим порушено вимоги п. 1 Розділу 3 ТД.
4. Відповідно до Розділу 1 Додатку 1 ТД «Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника, в якій зазначається наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва Товару(наявність стрічкопильного верстату, зварювального апарату, лазерного верстату для розкрою металу та виробничих приміщень, тощо)/складського приміщення згідно з технічними вимогами, з копіями документів, що підтверджують право власності. У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально–технічної бази і використання їх на договірних або інших умовах – вказується найменування власника (ПІБ для фізичних осіб) та ідентифікаційний код (номер)/реєстраційний номер облікової картки платника податків, номер та дата укладання відповідного договору (іншого документу, передбаченого діючим законодавством), та надається копія такого договору (іншого документу, передбаченого діючим законодавством), а також копії усіх додатків, актів, тощо, якщо їх наявність передбачаються умовами цього договору, строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк поставки товару, який є предметом оголошених торгів».
Переможцем закупівлі на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази наданий договір оренди обладнання № 16/1 від 16 січня 2018 р. (файл додається – «24 Договір оренди обладнання.PDF»). Термін дії зазначеного договору оренди складає до 31.12.2017 р. ( п. 15.1. Договору), що суперечить вимогам Розділу 1 Додатку 1 ТД.
Окрім того, Акт прийому-передачі обладнання по договору, що наданий Переможцем не підтверджує інформацію, що зазначена в договорі оренди обладнання № 16/1 від 16 січня 2018 р., тому як містить суперечливу інформацію, а саме: не зрозуміло відповідно до якого договору укладений зазначений акт та яким є строк оренди обладнання (в акті є посилання на договір оренди №16/1 від 18 січня 2017р., а не на договір оренди 16/1 від 16 січня 2018 р.). Тобто інформація, що зазначена в Акті не співпадає з інформацією, що зазначена в договорі, тому, вважаємо, Переможцем не підтверджена належним чином інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до Розділу 1 Додатку 1 ТД.
Таким чином, вважаємо що Замовником порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з принципів здійснення закупівель, зокрема принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та максимальної економії та ефективності, тому що незаконне рішення Замовника може призвести до необґрунтованого перевитрачання бюджетних коштів.
Незаконні дії Замовника призвели до незаконного визначення переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "АСТРО-Л" (код за ЄДРПОУ 39881694).
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
• Прийняти скаргу до розгляду.
• Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі – Дорожнє обладнання (Направляюче пішохідне огородження, стійки направляючого пішохідного огородження), ідентифікатор закупівлі:UA-2018-03-03-000044-a.
• Зобов’язати замовника скасувати своє рішення від 03 квітня 2018 року про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "АСТРО-Л" (код за ЄДРПОУ 39881694).
Додатки:
1. Платіжне доручення №1152 від 10 квітня 2018р. з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. 12 Лист про персональні дані.pdf.
3. 24 Договір оренди обладнання.pdf.
4. 26 Довідка про працівників.pdf.
5. 33 Посвідчення зварювальників.pdf.
6. 38 ОЦ Сертифікат відповідності.pdf.
Пов'язані документи:
Учасник
- 12 Лист про персональні дані.pdf 11.04.2018 15:01
- 24 Договір оренди обладнання.PDF 11.04.2018 15:01
- 26 Довідка про працівників.pdf 11.04.2018 15:01
- 33 Посвідчення зварювальників.pdf 11.04.2018 15:01
- 38 ОЦ Сертифікат відповідності.pdf 11.04.2018 15:01
- Скарга на дії Замовника 11.04.2018р.PDF 11.04.2018 15:01
- Платіжне доручення №1152 від 10 квітня 2018р.PDF 11.04.2018 15:01
- Рішення від 16.04.2018 № 3511.pdf 16.04.2018 20:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.04.2018 15:01
Опис причини скасування:
Вважаємо що наведені аргументи безперспективні.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
12.04.2018 13:37
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
16.04.2018 20:44