-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
«Ремонт захисних споруд цивільного захисту (найпростіше укриття)». ( Поточний ремонт частини підвального приміщення споруди цивільного захисту (найпростіше укриття) Комунального закладу «Палац культури «Творчий» Криворізької міської ради за адресою: 50079, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Матросова, 77) (код CPV за ДК 021:2015: 45450000-6- інші завершальні будівельні роботи)
Торги не відбулися
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 120 000.00 UAH
мін. крок: 3% або 120 000.00 UAH
Період оскарження:
20.09.2023 13:21 - 27.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
ce565800759048d0820cfcfcdf490fcc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-20-007473-a.a3
Назва:
вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вимога Дод 1 п 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучені до виконання робіт (не менше 10 осіб) є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує коло потенційних учасників. Визначений замовником критерій оцінки суперечить вимогам Закону, у зв’язку з чим замовник повинен усунути наведені невідповідності шляхом внесення відповідних змін до умов тендерної документації.
Потенційний учасник бажає взяти участь у процедурі закупівлі, має необхідну кількість працівників для виконання робіт відповідно до предмета закупівлі у строк, визначений замовником, вимога щодо наявності не менше 10 працівників має відверто дискримінаційний характер. Згідно ст 16 ЗУ Про публічні закупівлі, одним із кваліфікаційних критеріїв є наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, Закон щодо даного кваліфікаційного критерію не встановлює будь-яких вимог.
Учасник самостійно розраховує необхідну кількість працівників, яких планує залучати для дотримання та забезпечення виконання умов договору Замовником жодним чином не обгрунтовано необхідність наявності не менше 10 праівників, вимога є абсолютно незаконною та такою, що порушує основні принципи здійснення публічних закупівлеь та недискримінації учасників, ця умова завищена і спрямована на штучне звуження кола учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2023 00:54
Вирішення:
Шановний учасник! Тендерна документація- це основний документ процедури закупівлі. Саме від його вимог залежить,чи зможе замовник в результаті укласти договір з надійним постачальником та отримати бажаний предмет закупівлі. Вимога замовника обумовлена необхідністю виконання послуг, заявлених в тендерній документації своєчасно та якісно,враховуючи строк виконання робіт ( до 30 листопада 2023 ), а також значною площею укриття. Замовник вважає,що наявність у штаті працівників меншою чисельністю, ніж 10, не може бути підтвердженням того,що учасник сможе гарантувати виконання всіх умов закупівлі якісно та своєчасно. Встановлені кваліфікаційні критерії, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази, технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання, досвід, надають учаснику право підтверджувати їх за допомогою субпідрядників/співвиконавців.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо працівників
Номер:
6196513fa4e64b85819c1185f9083f23
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-20-007473-a.a2
Назва:
щодо працівників
Вимога:
Шановний Замовнику!
Вимога Дод 1 п 2.2. На підтвердження наявності трудових відносин із зазначеними у Довідці працівниками надати: скановані оригінали паспортів працівників. є дискримінаційною та обмежує права працівників на захист персональних даних! Конституція України у статті 32 встановила право кожного громадянина на недо¬торканність приватного життя, на особисту і сімейну таємницю, а також заборонила збирання, зберігання, поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди. Однією з гарантій здійснення цього права громадян є стаття 182 КК України. Таке право може бути обмежене тільки відповідно до закону на підставі судового рішення
До конфіденційних належать відомості, які становлять особисту або сі¬мейну таємницю особи, наприклад, інформація про сімейний стан, стан здоров’я, майновий стан, відомості про дату народження тощо, а також будь-які інші відомості, які громадянин бажає зберегти в таємниці. Кожен працівник має право на збереження та захист свої даних та відмовитися від публікації цих даних до відкритого доступу і жоден роботодавець не має право його змушувати надавати згоду на оприлюднення цієї інформації! Замовник не має жодного права, а також законних аргументованих підстав для встановлення вимоги щодо надання сканкопій з оригіналів працівників Учасника!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.09.2023 00:20
Вирішення:
Шановний учасник! Повідомляємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону. Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Персональними даними є відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Натомість загідно з Законом України "Про захист персональних даних" у сфері електронної комерції обовʼязковою є згода на обробку персональних даних. Особи, які планують брати участь у публічних закупівлях, мають підтвердити дозвіл на обробку таких даних при реєстрації на електронному майданчику, авторизованому у системі. Документи, які містять відомості про особу, за допомогою яких вона може бути ідентифікована: дипломи про закінчення навчальних закладів, накази про призначення, трудові книжки, паспортні дані тощо. Кожний із вищезазначених документів містить певну інформацію про особу. Згідно зі статею 11 Закону України "Про інформацію" не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди. Замовник не переслідує мету збирати, зберігати, використовувати та поширювати конфіденційну інформацію, обумовлену вимогами тендерної документації. Відовідно до абз.2 ч.2 статті 28 Закону "Про публічні закупівлі" - не підлягає розкриттю інформація, що обгрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі, що містиь персональні дані. Замовник, орган оскарження та центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, мають доступ в електронній системі закупівель до інформації, яка визначена учасником конфіденційною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
дискримінаційні вимоги
Номер:
fc327c81f8c142c69e8177d10fb54ecf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-20-007473-a.b1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику!
Звертаємося до Вас з вимогою щодо усунення порушень під час проведення процедури закупівлі у відповідності до вимог чинного законодавства, дотримання Замовником принципів здійснення закупівель в тому числі принципу щодо недискримінації Учасників та вимог частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення Замовником умови в дод 1 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 2 копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, акти виконаних робіт КБ-2в, довідка про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3);
- копії/ю документів/у на підтвердження виконання вищевказаних договорів;
- оригінал листа - відгуку, відповідно до копії аналогічного договору, наданого як аналогічний про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: посилання на замовника, що проводить дану закупівлю, номер закупівлі, що буде автоматично присвоєно у момент оголошення даної закупівлі, інформація щодо якого договору надається відгук з вихідним номером, інформація про наявність/відсутність претензій до учасника, дату реєстрації та печаткою(у випадку її наявності) Замовника.
Аналогічним вважається договір, із предметом закупівлі «Поточний ремонт захисних(ої) споруд(и)» або «Поточний ремонт укриття(ів)» призводить до дискримінації Учасників та порушення прав і законних інтересів Учасників передбачених чинним законодавством.
Законодавством передбачено кваліфікаційний критерій, що може встановлюватися Замовником, – досвід виконання аналогічного договору. П.3 ст 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» містить лише загальну норму стосовно того, що замовник може встановити і кваліфікаційний критерій щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. П. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 говорить про те, що у тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Встановивши вимогу щодо надання не менше 2 копій договорів, зазначених у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору, акти виконаних робіт КБ-2в, довідка про вартість виконаних робіт та витрат за формою КБ-3) та оригінал листа - відгуку, відповідно до копії аналогічного договору, наданого як аналогічний про співпрацю з учасником від замовника. У листі має бути чітко зазначено: посилання на замовника, що проводить дану закупівлю, номер закупівлі, що буде автоматично присвоєно у момент оголошення даної закупівлі, інформація щодо якого договору надається відгук з вихідним номером, інформація про наявність/відсутність претензій до учасника, дату реєстрації та печаткою(у випадку її наявності) Замовника. Аналогічним вважається договір, із предметом закупівлі «Поточний ремонт захисних(ої) споруд(и)» або «Поточний ремонт укриття(ів)» Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори, укладені з іншими суб’єктами господарювання. Така вимога суттєво обмежуює коло учасником, її встановлення зменшує ефективність закупівлі та несе ризик затягування термінів проведення закупівель за рахунок оскарження. Встановлення вищезазначених вимог у тендерній документації суттєво обмежує участь у процедурі закупівлі суб’єктів господарювання, які мають аналогічні предмету закупівлі договори, укладені не за результатами процедур закупівлі.
Такі дії Замовника порушують вимоги п.4 ст 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» та принципи здійснення закупівель , визначені ст 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема недискримінація учасників. Вимагаємо внести відповідні зміни до документації
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД поточний2 (1).docx 22.09.2023 13:26
Дата подачі:
22.09.2023 13:26
Вирішення:
Шановний Учасник!
Відносини у сфері публічних закупівель регулюються Законом України “Про публічні закупівлі ” (далі – Закон), який визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
З 19.10.2022 на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), яка прийнята Урядом на виконання вимог Закону.
Пунктом 45 Особливостей передбачено, що під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону.
У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону.
Водночас вимоги, що зазначаються в тендерній документації, встановлюються замовником самостійно з дотриманням чинного законодавства. Ураховуючи викладене, замовники самостійно встановлюють вимоги в тендерній документації не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола потенційних учасників.
Стаття 16 Закону України Про публічні закупівлі. Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
Пунктом 29 Особливостей установлено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Отже, у наведеному випадку замовник не встановлює та не вимагає від учасників процедури закупівлі наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а також працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід як кваліфікаційних критеріїв. Інші кваліфікаційні критерії, такі як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, що визначені пунктами 3 і 4 частини другої статті 16 Закону, можуть застосовуватись за рішенням замовника.
Водночас пунктом 45 Особливостей передбачено, що під час здійснення закупівлі товарів замовник може не застосовувати до учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені статтею 16 Закону. У разі закупівлі послуг або робіт замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційному критерію (кваліфікаційним критеріям) відповідно до статті 16 Закону. Отже, постановою № 1178 визначено особливий підхід до встановлення кваліфікаційних критеріїв до учасника та надано право замовнику самостійно визначати потребу в необхідності їх застосування у випадку придбання товару (крім передбачених пунктом 29 Особливостей).
З 1 квітня 2016 року система Prozorro стала обов'язковою для центральних органів влади та монополістів, а з 1 серпня 2016 року — для решти публічних замовників. Сфера публічних закупівель регулюється Законом України “Про публічні закупівлі”, а головним полісімейкером у цій сфері є Департамент сфери публічних закупівель, який входить до Мінекономіки. ДП “Прозорро” разом з електронною системою Prozorro на 100% належать державі Україна та підпорядковуються Кабміну. Електронна система публічних закупівель Prozorro це онлайн-платформа, де державні та комунальні замовники оголошують тендери на закупівлю товарів, робіт і послуг, а представники бізнесу змагаються на торгах за можливість поставити це державі. На порталі Prozorro видно весь процес закупівель: від оголошення до переможців, виконання договору та оплат за ним. Публічні закупівлі вперше стали конкурентним ринком саме завдяки системі Prozorro. Що більше учасників на торгах, то більша конкуренція і відтак — економія коштів платників податків.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
30.09.2023 00:00