• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ноутбуки

Завершена

496 896.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 484.48 UAH
Період оскарження: 20.09.2023 12:38 - 25.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога

Номер: 224cba68112240cfb6c0051c2d9dec5d
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-20-006481-a.b2
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовник, з метою дотримання основних принців публічних закупівель: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, та найголовніше з метою відкритості та прозорості на всіх стадіях, звертаємо Вашу увагу та просимо розглянути можливість щодо внесення наступної актуальної вимоги до Тендерної документації: «Учасник обов’язково повинен зазначити торгову марку, модель та артикул, в тому числі інформацію про виробника та країну походження запропонованого товару та надати посилання най сайт виробника. Ця вимога встановлена з метою можливості Замовником та/або Учасником процедури закупівлі перевірити та впевнитись, що запропонований товар повністю відповідає вимог Замовника.» Звертаємо Вашу увагу та наголошуємо, що без цієї вимоги в багатьох випадках Замовник не має можливості перевірити товар та впевнитись, що він відповідає вимогам ТД, оскільки всі потенційні Учасники зазвичай просто копіюють технічні вимоги Замовника та вставляють скопійовані вимоги Замовника у свою пропозицію, без вказання моделі та артикулу запропонованого товару. Сподіваємось що Ви, як Замовник, в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі», маєте на меті провести конкурентну процедуру, за результатами якої Ви отримаєте якісний товар.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу UA-2023-09-20-006481-a.b2 За результатом розгляду звернення до замовника з вимогою № UA-2023-09-20-006481-a.b2 щодо усунення порушення під час проведення тендеру, отримане через електронну систему закупівель 20 вересня 2023 року о 13:29 год (без ідентифікації особи, яка звернулася), стосовно внесення змін до тендерної документації на закупівлю товару з метою дотримання основних принців публічних закупівель, зокрема щодо встановлення додаткових вимог до учасників процедури закупівлі про обов’язкове визначення торгової марки, моделі та артикулу запропонованого товару, в тому числі інформації про його виробника та країну походження під час подання тендерної пропозиції, повідомляємо. Тендерна документація сформована відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), Відповідно до пунктів 3, 4 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а також, у разі потреби, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. При цьому технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, згідно з якою встановлена заборона на встановлення дискримінаційних вимог до учасників. Разом з тим, положеннями абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 14 Особливостей здійснення публічних закупівель, закупівля здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Порядок складання та вимоги до змісту технічних специфікацій визначений статтею 23 Закону. Відповідно до положень частини першої, абзацу 2 частини третьої, частини четвертої статті 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, у разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент". Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Разом з тим, відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням порядку виправлення виявлених невідповідностей (у разі якщо вони підлягають виправленню відповідно до законодавства) в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією згідно з положеннями пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель. Таким чином, Замовник самостійно визначає відповідно до Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель предмет закупівлі, у тому числі технічні, якісні та кількісні його характеристики, на підставі наявної потреби у відповідних товарах (роботах чи послугах) з дотриманням принципу недискримінації учасників. В свою чергу, додатком 2 до тендерної документації визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема відповідна технічна специфікація на товар, що закуповується. Відповідно до частини шостої розділу 3 тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації, викладеної в додатку 2 до тендерної документації, в тому числі зазначити інформацію про найменування товару, його марку (модель), та виробника товару, що пропонується. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги № UA-2023-09-20-006481-a.b2 від 20 вересня 2023 року, оскільки така вимога є безпідставною та не обґрунтованою. Зважаючи на викладене, Замовник прийняв рішення залишити вимогу № UA-2023-09-20-006481-a.b2 від 20 вересня 2023 року без задоволення, та рекомендує учасникам процедури закупівлі уважно ознайомитись із положеннями тендерної документації, оприлюдненої в електронній системі закупівель відповідно до вимог законодавства. Відповідь на звернення до замовника з вимогою № UA-2023-09-20-006481-a.b2 від 20 вересня 2023 року надана уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Олегом ПРИХОДЬКО.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: e721691069a249c5b23226257b61b127
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-20-006481-a.b1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо увагу на те, що нажаль дуже багато недобросовісних учасників-постачальників, свідомо виконують закупівлю техніки, використовуючи нелегальні джерела, тоб-то закуповують нелегально ввезену техніку на територію України з метою продажу у тендерних закупівлях, відповідно ввезення такої техніки виконується «контрабандними схемами» та без сплати усіх митних платежів. Крім того, такі дії постачальників щодо закупівлі не офіційно ввезеного товару, який є значно дешевшим, ніж офіційно ввезений (імпортований зі сплатою усіх митних платежів), порушує принцип добросовісної конкуренції, який встановлений статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Тобто, постачальники, які пропонують нелегально ввезену продукцію отримують перевагу під час формування цінової пропозиції, оскільки вартість такого товару є значно нижчою. Також, звертаємо Вашу увагу, що нелегально ввезений товар не обслуговується у авторизованих виробником сервісних центрах на безоплатній основі. Таку техніку сервісні центри приймають лише на платний ремонт! Отже в разі закупівлі нелегально ввезеного товару, Замовник залишиться без гарантійної підтримки на таку техніку! Замовника влаштовує така перспектива?! Отже, з метою запобігання порушення принципів добросовісної конкуренції та для забезпечення 100%-вої гарантії, що товар буде офіційно ввезеним з відповідною гарантійною підтримкою від виробника в будь якому офіційному сервісному центрі, наполягаємо на внесення змін до тендерної документації «ДОДАТОК № 3» та просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформація про технічні характеристики предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Для підтвердження легального походження (легального ввезення в Україну) запропонованого товару, Учасник повинен надати Лист-авторизацію на участь в торгах від виробника та/або офіційного дистриб’ютора, наданий Учаснику закупівлі. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі.» Доповнення тендерної документації даними вимогами допоможе Замовнику закупити якісний та легально ввезений товар. Дякуємо!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь на вимогу UA-2023-09-20-006481-a.b1 За результатом розгляду звернення до замовника з вимогою № UA-2023-09-20-006481-a.b1 щодо усунення порушення під час проведення тендеру, отримане через електронну систему закупівель 20 вересня 2023 року о 13:28 год (без ідентифікації особи, яка звернулася), стосовно внесення змін до тендерної документації на закупівлю товару з метою дотримання основних принців публічних закупівель, зокрема щодо встановлення додаткових вимог до учасників процедури закупівлі про підтвердження офіційного ввезення товару на митну територію України та надання інформації про його походження під час подання тендерної пропозиції, повідомляємо. Тендерна документація сформована відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – «Закон») з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»). Відповідно до пунктів 3, 4 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), а також, у разі потреби, інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. При цьому технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, згідно з якою встановлена заборона на встановлення дискримінаційних вимог до учасників. Разом з тим, положеннями абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. При цьому, замовник зобов’язаний дотримати усіх принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, як то добросовісна конкуренція, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них тощо. Слід зазначити, що метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Саме тому, придбання товару за найбільш економічно вигідною вартість відповідає духу та меті Закону. До того ж, питання дотримання і контролю митного законодавства, та встановлення правових підстав володіння запропонованим товаром, правильності оформлення супроводжувальної документації на товар, ввезений на митну територію України, не належить до компетенції та повноважень Замовника. Отже, Замовник самостійно визначає відповідно до Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель технічні, якісні та кількісні його характеристики предмета закупівлі, на підставі наявної потреби у відповідних товарах (роботах чи послугах) з дотриманням принципу недискримінації учасників. В свою чергу, додатком 2 до тендерної документації визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зокрема відповідна технічна специфікація на товар, що закуповується. Відповідно до частини шостої розділу 3 тендерної документації, учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію та документи, що підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам технічної специфікації, викладеної в додатку 2 до тендерної документації, в тому числі зазначити інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики товару, що пропонується. Таким чином, у Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги № UA-2023-09-20-006481-a.b1 від 20 вересня 2023 року, оскільки така вимога є безпідставною та не обґрунтованою. Зважаючи на викладене, Замовник прийняв рішення залишити вимогу № UA-2023-09-20-006481-a.b1 від 20 вересня 2023 року без задоволення. Відповідь на звернення до замовника з вимогою № UA-2023-09-20-006481-a.b1 від 20 вересня 2023 року надана уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель Олегом ПРИХОДЬКО.
Статус вимоги: Відхилено