• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з технiчного обслуговування вогнегасників

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного обслуговування вогнегасників за кодом ДК 021:2015 - 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за місцезнаходженням замовника (65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний)); та / або за місцезнаходженням виконавця (за адресою виконавця). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня отримання заявки від замовника, протягом 2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 40 909,63 грн. без ПДВ/ 49 091,56 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.10.2023 о 12-30 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює розрахунки за фактично надані Послуги, на підставі підписаних сторонами відповідних Актів здавання – приймання наданих послуг, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Актів здавання–приймання наданих послуг на підставі виставленого Виконавцем рахунку. (Зазначається, якщо Виконавець не є платником ПДВ). Оплата за фактично надані Послуги здійснюється поетапно по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту наданих послуг. (Зазначається, якщо Виконавець є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Завершена

40 909.63 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 204.55 UAH
Період оскарження: 20.09.2023 10:25 - 01.10.2023 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційни вимоги

Номер: 4495f784bc564e58a791af33c69862f4
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-20-002642-a.c1
Назва: Дискримінаційни вимоги
Вимога:
Згідно п. 6 Додатку 5 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ на закупівлю послуг: Послуги з технічного обслуговування вогнегасників за кодом ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів: " 6. Технічне діагностування закачних вогнегасників, обладнаних запірно-пусковими пристроями із зворотним клапаном, здійснювати безпосередньо на території замовника працівником ПТОВ в пересувному (мобільному) пункті технічного обслуговування вогнегасників". Ми вважаємо дану вимогу незаконною та дискримінаційною так як Постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» № 852 від 23 листопада 2016 р., якою затверджуються «Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» в тому числі Вимоги щодо провадження робіт з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяних, водопінних, порошкових, газових вогнегасників) визначаються вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом. В ліцензійних вимогах також зазначений вичерпний перелік вимог до матеріально-технічної бази ліцензіата. Таким чином, наявність пересувного (мобільного) пункту технічного обслуговування вогнегасників не узгоджується з положенням діючого законодавства, зокрема Ліцензійними умовами, що підтверджуєтеся практикою Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (аналогічне рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7394-р/пк-пз від 14.12.2022). Отже, дана вимога Замовника є протизаконною та містить дискримінацію для всіх учасників торгів, у кого не має пересувного (мобільного) пункту технічного обслуговування вогнегасників, тому вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги з умов тендерної документації на підставі норм чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Надання відповіді на вимогу (подання вимоги – 21 вересня 2023 об 16:12 год.; номер вимоги: UA-2023-09-20-002642-а.с.1) по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі: Послуги з технічного обслуговування вогнегасників за кодом ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: № UA-2023-09-20-002642-а) Стосовно опублікованої в електронній системі закупівлі вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі ТОВ «ФАЕТОН-2020» (код ЄДРПОУ 43575340), повідомляємо про наступне: «п. 6 Технічне діагностування закачних вогнегасників, обладнаних запірно-пусковими пристроями із зворотним клапаном, здійснювати безпосередньо на території замовника працівником ПТОВ в пересувному (мобільному) пункті технічного обслуговування вогнегасників». Вищевикладені вимоги у зв’язку із тим, що в п. 4. Правил експлуатації та типових норм належності вогнегасників (далі-Правила), затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 15.01.2018 № 25 (У разі зняття вогнегасника з експлуатації суб’єкт господарювання зобов’язаний ужити заходів щодо недопущення зниження рівня протипожежного захисту. Вогнегасники, зняті з експлуатації або надані на технічне обслуговування (ремонт, проведення випробувань або перезарядження), мають бути замінені на резервні вогнегасники з технічними характеристиками, які не можуть мати нижчі технічні характеристики знятих з експлуатації або наданих на технічне обслуговування). Згідно вищезазначених Правил, розрахована кількість вогнегасників на підприємстві. На час надання послуг щодо технічного обслуговування (ремонт, проведення випробувань або перезарядження), резервні вогнегасники не передбачені на підприємстві, отже враховуючи специфіку державного підприємства, яке має стратегічне значення для держави та для того, щоб не допускати зниження рівня протипожежного захисту підприємства, технічне обслуговування вогнегасників було заплановано до проведення на території замовника за допомогою пересувного (мобільного) пункту технічного обслуговування вогнегасників. На вимогу, у тендерну документацію по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі: Послуги з технічного обслуговування вогнегасників за кодом ДК 021:2015 – 50410000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів, будуть внесені зміни, в частині місця надання послуг, а саме: «Технічне діагностування закачних вогнегасників, обладнаних запірно-пусковими пристроями із зворотним клапаном, здійснювати безпосередньо: - у разі надання послуг на території замовника працівником(ами) ПТОВ силами, засобами та за рахунок виконавця; - у разі надання послуг на території виконавця, виконавець забезпечує замовника на час здавання на технічне обслуговування (ремонт, проведення випробувань або перезарядження), резервними вогнегасниками, які мають не нижчі технічні характеристики знятих на технічне обслуговування вогнегасників. Виконавець гарантує забезпечення замовника резервними вогнегасниками». Умови тендерної документації, що за своїм змістом мають відношення до місця надання послуг, кваліфікаційних критеріїв та умов надання послуг на території виконавця, також будуть змінені та оприлюднені згідно чинного законодавства.
Статус вимоги: Задоволено