-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Послуги з організації гарячого харчування (харчування учнів 1-4 класів, дітей з малозабезпечених сімей, дітей-сиріт та інших) ДК 55321000-6 (Аутсорсинг)
Завершена
637 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 186.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 186.00 UAH
Період оскарження:
19.09.2023 19:34 - 24.09.2023 00:00
Вимога
Відхилено
про реєстрацію
Номер:
1bb25cc8118e4076867830ad69ddb0ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-015042-a.b6
Назва:
про реєстрацію
Вимога:
відповідно до вимог ТД вимагається: Витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку (обов’язково надати витяг з державного реєстру потужностей на реєстрацію транспортного(них) засобу(бів) (власного або орендованого) або лист з поясненням від Держпродспоживслужби). Повідомляємо, що потужності в період дії військового стану реєструються , проте не вносяться в Реєстр. У потенційного учасника саме така ситуація. Проте, враховуючи строки подання пропозиції, 2 з яких припадає на неробочий день, строк надання пояснення від Держспоивслужби у відповідності до ЗУ "Про доступ до публічної інформації" є довшим, аніж строк прийому пропозицій, що унеможливлює подання вказаного листа. Просимо надати можливість подати НАКАЗ про реєстрацію потужності від Держспоживслужби та внести зміни в ТД 22.09, в інакшому випадку - оскаржуватмемо дану вимогу в АМКУ
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2023 13:12
Вирішення:
Доброго дня. Вважаємо запропоновану редакцію змін неприйнятною та такою, що може призвести до суттєвого погіршення послуг, що надаються.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
про досвід
Номер:
edadd4d18f7f41ffaa51007048c03856
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-015042-a.b5
Назва:
про досвід
Вимога:
Відповідно до вимог ТД *Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації, є договір за кодом ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування, що був укладений з бюджетною установою в 2021-2023рр. Звертаємо увагу, що предметом закупівлі є Послуги з організації гарячого харчування (харчування учнів 1-4 класів, дітей з малозабезпечених сімей, дітей-сиріт та інших) ДК 55321000-6. Крім цього, НАДАННЯ АНАЛОГІЧНИХ ПОСЛУГ МОЖЕ ЗДІЙСНЮВАТИСЯ НЕ ЛИШЕ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЗАЗНАЧЕНОГО КОДУ. Таким чином, просимо видалити вимогу про прив'язку розуміння аналогічного договору до коду ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування так як ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачає аналогічність по коду. Звертаємо увагу на дискримінаційну практику АМКУ з цього приводу, а тому просимо 22.09 видалити вимогу прокод ДК, адже в інакшому випадку - звертатимемося в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2023 12:46
Вирішення:
Доброго дня! Відповідно до пункту 3 ч. 2 статті 16, замовник встановлює кваліфікаційний критерій - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору (договорів). Відповідно до інформації, опублікованої на веб-порталі Уповноваженого органу, нами визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015:55320000-9 Послуги з організації харчування.
За таких умов, встановлений кваліфікаційний критерій узгоджується з основним Законом та Особливостями.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
до питання про калькуляцію
Номер:
403af35a1a9f42bea6fc45d32f36add7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-015042-a.c4
Назва:
до питання про калькуляцію
Вимога:
просимо внести зміни у відповідності до іншої вимоги Замовника: Ціна пропозиції має включати в себе витрати на закупку продуктів, транспорт, приготування, сервірування, а також витрати на прибирання та миття посуду, дератизацію, дезінфекцію їдальні, проведення технічного обслуговування та ремонту обладнання, яке використовується Виконавцем під час надання послуг, податки та інші обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Виконавцем
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2023 12:27
Вирішення:
Доброго дня! Інформуємо Вас, що вимогами тендерної документації не встановлено інших вимог щодо розміру націнки, інших окрім встановлених вимог щодо розміру націнки та підтвердження калькуляційний розрахунків.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
про сертифікат
Номер:
c0b03e1164834d8cbe71da410e3c63ce
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-015042-a.b3
Назва:
про сертифікат
Вимога:
Відповідно до вимог ТД: 17. Учасник під час надання послуг (виконання договору) повинен передбачити заходи із захисту довкілля. На підтвердження цього Учасник надає довідку в довільній формі в сво-їй тендерній пропозиції та діючий сертифікат, виданий органом сертифікації, компетент-ність якого підтверджена шляхом акредитації, яким посвідчується, що учасник впровадив систему екологічного управління у відповідності до ДСТУ ІSO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування» стосо-вно надання послуг громадського харчування, послуг їдалень та послуг з постачання проду-ктів харчування та готової їжі.
В потенційного учасника є сертифікат, який виданий на послуги з постачання продуктів харчування та готової їжі; виробництво готової їжі та страв (Квед 10.85, 49.41). Згідно практики АМКУ ці види послуг є тотожними та включають передбачені вимоги замовника про громадське харчування, послуг їдалень та послуг з постачання проду-ктів харчування та готової їжі. Просимо відредагувати вимоги ТД (вказати через "або",або взагалі видалити конкретну сферу), адже в інакшому випадку змущені будемо звертатися до АМКУ. Враховуючи строки на оскарження, просимо внести зміни в ТД 22.09.2023 року.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2023 12:25
Вирішення:
Доброго дня. Відповідно до інформації, опублікованої на веб-порталі уповноваженого органа, замовником здійснюється закупівля саме послуг з організації харчування (аутсорсинг). Вважаємо запропоновану Вами редакцію змін неприйнятною.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
деталі у описі
Номер:
206021c40073440a9c25acef75b16165
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-015042-a.a2
Назва:
деталі у описі
Вимога:
Відповідно до вимог ТД : Розмір націнки, пов’язаної з організацією харчування, підтвердити калькуляційними розрахунками, де зазначити :
- витрати (націнка);
- витрати на придбання продуктів харчування (продовольчої сировини).
Просимо більше деталізувати так як у вартість закладається також транспортування, інші виробничі та адміністративні витрати, а не лише витрати на придбання продуктів харчування та націнка (прибуток).
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2023 12:16
Вирішення:
Доброго дня! Інформуємо Вас, що найближчим часом в тендерну документація буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
щодо ПДВ
Номер:
aec4b1e8ab334149b6f28ed6928ebc73
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-015042-a.b1
Назва:
щодо ПДВ
Вимога:
Шановний замовнику, закупівля оголошена без ПДВ, послуги також не обкладаються ПДВ. Проте у додатку 1 (форма тендерної пропозиції) вказано: Ціна за одиницю,
грн. з ПДВ (для платників ПДВ); Загальна вартість, грн. з ПДВ1: 1 без ПДВ – для учасників, які не є платниками податку на додану вартість, відповідно до вимог Податкового кодексу України. Таким чином, подати пропозицію БЕЗ ПДВ може лише учасник, який взагалі не є платником ПДВ. Потенційний учасник є платником ПДВ, проте не може вказати суму пропозиції з ПЖДВ бо: 1)закупівля оголошена без ПДВ; 2) послуги не обкладаються ПДВ. ПРосимо привести Додаток 1 до ТД у відповідність до вимг законодавства та чітко передбачити вимогу щодо невключення ПДВ зважаючи на предмет закупівлі. Дякуємо
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2023 09:44
Вирішення:
Доброго дня! Інформуємо Вас, що найближчим часом в тендерну документацію буде внесено відповідні зміни.
Статус вимоги:
Задоволено