-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір офісний А4
Завершена
80 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 400.00 UAH
Період оскарження:
19.09.2023 17:13 - 21.10.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ
Номер:
02ce0949036349ecaade06bda02825cf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-014380-a.b2
Назва:
Скарга до АМКУ
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 22.09.2023 р. №288/юр/23.
Пов'язані документи:
Учасник
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ IQ ECONOMY+.pdf 22.09.2023 08:38
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ XEROX PERFECT PRINT PLUS 80гм2.pdf 22.09.2023 08:38
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ IK ECO 80.pdf 22.09.2023 08:38
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ MULTILASER.pdf 22.09.2023 08:38
- СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ MULTIOFFICE, А4, А3.pdf 22.09.2023 08:38
- Скарга від 22.09.2023.pdf.asice.zip 22.09.2023 08:38
- рішення від 25.09.2023 № 15197.pdf 25.09.2023 16:02
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.10.2023 № 15838.pdf 05.10.2023 14:06
- рішення від 04.10.2023 № 15838.pdf 09.10.2023 12:08
- Пояснення.pdf 28.09.2023 17:29
- Сертифікат IKOne.pdf 28.09.2023 17:30
- Сертифікат ТМ Nevia .pdf 28.09.2023 17:30
- Пояснення 1.docx 29.09.2023 08:33
- Протокол папір А4.docx 10.10.2023 10:55
- Протокол папір А4 АМКУ.docx 19.10.2023 11:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.09.2023 08:53
Дата розгляду скарги:
04.10.2023 10:30
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.09.2023 16:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.10.2023 12:10
Коментар замовника щодо усунення порушень:
При підготовці документів було вказано технічні та якісні характеристики паперу А4, який необхідний для якісного функціонування багатофункціональних пристроїв. Відповідно до рішення АМК України погоджуємось з рішенням та готові внести зміни до тендерної пропозиції.
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
f0aace4dcf1c4b4fa1a09cbbcff3b6a4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-014380-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2023-09-19-014380-a на закупівлю «Папір офісний А4» де Замовником виступає 8 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2023-09-19-014380-a нами було встановлено, що технічні вимоги до товару були встановлені для конкретних марок. Зважаючи на це інші марки товару, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційні параметри та вимоги і викласти їх в наступній редакції згідно вкладення для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вкладення.docx 21.09.2023 10:56
- Протокол вимога папір.docx 21.09.2023 13:48
Дата подачі:
21.09.2023 10:56
Вирішення:
Вимоги Документації не є дискримінаційними по відношенню до учасників та встановлені Замовником відповідно до Закону України. Вам , як Скаржнику ніщо не заперечує також включити у свій асортимент якісний папір з наведенними характеристиками та прийняти участь у тендері.
Статус вимоги:
Відхилено