-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт будівлі №24/1 ***** ***** **** Волинської області
Субвенція. Оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про місце виконання робіт (оприлюднення якої передбачено Законом та/або особливостями) несе загрозу безпеці замовника та/або постачальника (виконавця робіт), така інформація зазначається частково. (п. 10 Особливостей)
Завершена
67 797 792.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 338 988.96 UAH
мін. крок: 0.5% або 338 988.96 UAH
Період оскарження:
19.09.2023 16:28 - 24.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
ed319b2cad6445d69013a881802a166e
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-013441-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога.docx 05.10.2023 20:16
- протокол 37.pdf 06.10.2023 15:56
Дата подачі:
05.10.2023 20:16
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Щодо суті заявленої Вами вимоги Замовник звертає Вашу увагу на наступне:
Дійсно Уповноваженою особою на здійснення закупівель робіт, в тому числі даного предмету закупівлі “Капітальний ремонт будівлі №24/1 **** **** **** Волинської області” у протоколі №35 від 03.10.2023 року допущено помилку в узагальненому формулюванні підстави відхилення Вашої тендерної пропозиції, зокрема у словосполученнях “пропозиція учасника не відповідає умовам, визначених в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі”. Абсолютно вірно, що в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) відсутня така підстава для відхилення тендерної пропозиції. Більш того, взагалі відсутня така процедура закупівлі як “Спрощена закупівля”. Замовником визнається дана описка як механічна, проте якщо розглянути суть помилково зазначеної узагальненої підстави відхилення наполегливо звертаю Вашу увагу на суть поняття “Оголошення про проведення спрощеної закупівлі”, якому майже повністю присвячена стаття 14 Закону України “Про публічні закупівлі”.
(Частина 3 статті 14 Закону) В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
4. Вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель.
У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
5. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
6. Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
Крім того, сама назва процедури закупівлі “Спрощена закупівля” суперечить обраній Замовником процедурі закупівлі робіт “Відкриті торги з Особливостями”.
Порівняння вищенаведених норм Закону із поняттям та переліком відомостей, які повинна містити Тендерна документація відкритих торгів, наведених у статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі”, можна з впевненістю переконатись, що Уповноваженою особою допущена механічна описка у Протоколі №35 від 03.10.2023 року та вказано “Оголошення про проведення спрощеної закупівлі” замість “Тендерної документації відкритих торгів з особливостями”.
Натомість допущення такої описки абсолютно не впливає на невідповідність поданої Вами тендерної пропозиції умовам Тендерної документації, що описується далі по тексту Протоколу №35 від 03.10.2023 року, а саме відсутність:
- копій дозвільних документів власника техніки (машин, механізмів), якщо техніку (машини, механізми) взято в оренду (відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі);
- локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки, подані у вигляді текстового документу (відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі);
- ліцензія на виконання робіт по вогнезахисту (відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, пункту 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі)».
На додачу ще й невідповідність Вашої тендерної пропозиції умовам Технічного завдання згідно переліку наведеному у Протоколі №35 від 03.10.2023 року.
Щодо Ваших доводів про залучення субпідрядних організацій для виконання робіт по вогнезахисту, які в свою чергу, мають ряд дозвільних документів на виконання даного виду робіт, Замовник зазначає наступне:
Тендерною документацією, зокрема пунктом 6 Розділу 3, визначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати:..... копію ліцензії на право займатися відповідною діяльністю з переліком видів робіт провадження будівельної діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
Пунктом 7 Розділу 3 Тендерної документації чітко зазначено, що у випадку залучення до виконання робіт субпідрядників, учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання та подає копію всіх необхідних для виконання робіт дозволів та ліцензій на відповідні види діяльності з переліком видів робі робіт, на які його заплановано залучити, відповідно до технічної специфікації.
На виконання Тендерної документації Вами у складі тендерної пропозиції надана Довідка про субпідрядні організації від 25.09.2023 року №03-25/09-ДГ, за текстом якої жодному субпідряднику не доручене виконання робіт по вогнезахисту.
Таким чином, Замовник правомірно вважав, що даний вид робіт буде виконуватись Генпідрядником у Вашій особі, проте через відсутність дозвільного документу на виконання даного виду робіт Замовник визнав даних факт недоліком поданої тендерної пропозиції.
Тому Ваша вимога у даній частині не підлягає задоволенню Замовником.
Щодо аргументу про відсутність вимоги про подачу локальних кошторисів, відомостей ресурсів та інших розрахунків у вигляді текстового документу, дане твердження не відповідає дійсності, тому Замовник наполегливо звертає Вашу увагу на норму пункту 6 Розділу 3 Тендерної документації (ст. 16):
“В розрахунку договірної ціни учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням робіт, що виконуються субпідрядними організаціями. Договірна ціна подається у сканованому вигляді, локальні кошториси, відомості ресурсів та інші розрахунки подаються у вигляді текстового документу. Договірна ціна також подається у форматі програмного комплексу АВК-5 чи будь-якого аналогічного сумісного з АВК-5 (обов’язково)”.
Щодо решти наведених у Протоколі №35 від 03.10.2023 року недоліків тендерної пропозиції, та недотримання вимог Тендерної документації у даній вимозі відсутні будь-які заперечення з чого Замовник робить висновок про неоскарження невідповідності Вашої тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації згідно переліку наведеному у Протоколі №35 від 03.10.2023 року. Посилаючись на норми тендерної документації повторно звертаємо Вашу увагу, що тендерна пропозиція, що не відповідає Технічній специфікації, буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації. (ст.18 Тендерної документації).
Керуючись, аб. 1, 4 п.п. 2 п. 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, Ваша тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації закупівлі за ідентифікатором №UA-2023-09-19-013441-a, а дана вимога не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Не задоволено