• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

м'яка іграшка, навчальні ігри

Завершена

154 820.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 548.20 UAH
Період оскарження: 22.03.2018 09:42 - 28.03.2018 09:47
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення про призначення переможцем торгів ФОП Колеснікова

Номер: 6474069ee56342bba004e15d397be0ea
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-22-000164-a.b4
Назва: Оскарження рішення про призначення переможцем торгів ФОП Колеснікова
Вимога:
Я , ФОП Дерев’янко В. І., оскаржую рішення про призначення переможцем торгів ФОП Колеснікова Михайла Володимировича, тому що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. В пункті 2 Переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та інші вимоги до Учасника указано, що 2. У разі наявності факту зазначення у пропозиції будь -якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначені результатів процедури закупівлі, ПОКУПЕЦЬ дискваліфікує такого Учасника. ФОП Колесніков М. В. в своїй тендерній документації надає: 1. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 11.11.2015 р. №05.03.02-03/54957 від ТОВ «Іграшки з дерева» 2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 27.08.2015 р. №05.03.02-03/38623 від фірми «WADER» 3. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.08.2013 р. №05.03.02-03/71467 від фірми «Canpol» 4. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 30.06.2016 р. №05.03.02-03/21698 на продукцію ТМ «1 вересня», «YES» «Лео», «Датум», «Санти» Жоден з цих документів не підтверджує якості замовленої продукції, тому що жодним чином не відноситься до неї. Ці виробники та постачальники не мають в своєму асортименті замовлену продукцію. Ця інформація є НЕДОСТОВІРНОЮ, що вимагає дискваліфікації Учасника ФОП Колесніков М. В.. Згідно додаткових вимог до Додатку 5 до оголошення (Технічні вимоги до Товару) п.2. Учасник у складі пропозиції надає копії сертифікатів якості на кожен вид товару, який підлягає сертифікації. Учасник ФОП Колесніков М. В.. не надав в своїй тендерній пропозиції копії сертифікатів якості на товар: Гра-квест Игра-квест Yago Fire Quest (YL041) Магнітна гра Сканер Згідно Переліку документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та інші вимоги до Учасника П.7. У випадку, якщо вищезазначена продукція не буде відповідати характеристикам, зазначеним у описі предмету закупівлі (Додаток 5) та/або не будуть додані до пропозиції Учасника, ПОКУПЕЦЬ не буде її приймати до розгляду незалежно від ціни, яку Ви запропонуєте. Учасник ФОП Колесніков М. В. надає: Сертифікат відповідності UA.TR.091.D.0164-17 від фірми ООО ПФК «Стип» з додатками з фото м’яких іграшок. Але в асортименті цієї фірми немає м’якої іграшки «антистрес». Сертифікат відповідності UA1.041.0039892-16 ПП «Максимус» з додатком – переліком настільних ігор «Мозайка дитяча». Мозайка дитяча не входила в перелік замовленої продукції. Вимагаємо дискваліфікувати учасника ФОП Колесніков М. В. який порушив вимоги тендерної документації. Якщо учасник ФОП Колесніков М. В. завантажить в систему нові документи, підтверджуючі відповідність, не брати на розгляд такі документи, як порушення умов проведення тендерних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник
Вимога
Відхилено

відповідь

Номер: 991a85ab7f6e4e6b847c1f60617d31ad
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-22-000164-a.b3
Назва: відповідь
Вимога:
Відповідь на рішення тендерного комітету По-перше, Згідно закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Стаття 22. Тендерна документація 3. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Ще раз офіційно заявляємо, що завантаження в систему Висновоку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.04.2013 р. №05.03.02-04/32202 є технічною помилкою, тому було завантажено виправлений документ. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.04.2013 р. №05.03.02-04/32202 зовсім не відноситься до замовленого товару, а саме «М’які іграшки-антістресс». Тому тендерному комітету взагалі не потрібно його розглядати. По-друге, Згідно закону України «Про публічні закупівлі» Стаття 22. Тендерна документація п. 4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. В умовах тендерної документації Замовника є така умова: Зразки та подальша поставка Товару здійснюється ПРОДАВЦЕМ, а не кур'єрами НОВА ПОШТА, ДЄЛІВЕРІ, САТ тощо. Приймання зразку Товару здійснюється тільки в присутності представника Переможця. Вважаємо, що замовник штучно створює умови для обмеження учасників з інших міст України, що є грубим порушенням закону. Ще раз просимо перглянути рішення тендерного комітету про відмову та визнати учасника ФОП Дерев’янко В. І. переможцем торгів, тому що тендерна пропозиція відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації і є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Валерій Іванович, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. У свою чергу, виходячи зі змісту абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі – система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі здійсненні допорогових закупівель з використанням системи застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 № 35. Згідно з пунктом 6.3 Порядку під час оголошення допорогової закупівлі замовник розміщує в системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена статтею 2 Закону, норми Закону стосовно встановлення в тендерній документації вимог замовника щодо документів, які подаються учасниками у складі тендерної пропозиції, не поширюються на допорогові закупівлі. Поряд з цим відповідно до пункту 6.5 Порядку у період уточнень користувачі системи мають можливість звернутися до замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Водночас замовник має право вносити зміни в інформацію та документи щодо оголошеної закупівлі до початку прийому пропозицій (пункт 7.1 Порядку). Додатком 5 «Документації на закупівлю «М’яка іграшка, навчальні ігри»» Донецьким обласним палацом дитячої та юнацької творчості передбачено, що «Зразки та подальша поставка Товару здійснюється ПРОДАВЦЕМ, а не кур'єрами НОВА ПОШТА, ДЄЛІВЕРІ, САТ тощо, завантажувальні та розвантажувальні роботи - за рахунок ПРОДАВЦЯ. Приймання зразку Товару здійснюється тільки в присутності представника Переможця.» Дані вимоги встановлені небезпідставно, так як кур'єри НОВА ПОШТА, ДЄЛІВЕРІ, САТ тощо не передають безпосередньо товар по кількості та по якості, як це передбачено договорами постачання. Правове регулювання договору поставки здійснюється Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України, «Про державне замовлення для задоволення пріоритетних державних потреб», «Про державний матеріальний резерв», «Про державне оборонне замовлення». Приймати поставлений товар відповідно до Інструкцій № П-6 від 15 червня 1965 року та № П-7 від 25 квітня 1966 року, затверджених постановами Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР. . Згідно статті 712 ЦК України за договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням, а покупець зобов'язується прийняти товар і сплатити за нього певну грошову суму. До договору поставки застосовуються загальні положення про купівлю-продаж, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає з характеру відносин сторін. Відповідно до статті 265 ГК України за договором поставки одна сторона - постачальник зобов'язується передати (поставити) у зумовлені строки (строк) другій стороні - покупцеві товар (товари), а покупець зобов'язується прийняти вказаний товар (товари) і сплатити за нього певну грошову суму. Договір поставки укладається на розсуд сторін або відповідно до державного замовлення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Виправлення помилки завантаження документів

Номер: aa981dcaa8a5405c84c6df7af7b924f4
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-22-000164-a.b2
Назва: Виправлення помилки завантаження документів
Вимога:
Прошу визнати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.04.2013 р. №05.03.02-04/32202 помилковим. На виправлення помилки, звантажуємо вірний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.02.2017р. №602-123-20-1/2813, який беспосередньо відноситься до замовленого товару "М'які іграшки-антістрес"
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Надаємо відповідь на Вашу Вимогу щодо перегляду рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що тендерний комітет UA-2018-03-22-000164-a.b2 не має повноважень визначити Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.04.2013 р. №05.03.02-04/32202 помилковим. На період подання тендерних пропозицій Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.04.2013 р. №05.03.02-04/32202 не є дійсним. Цим самим відповідно до п. 9.2 Наказу №35 «Виключними підставами дискваліфікації є: – пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає вимогам Закупівлі. Тому на виконання Наказу № 35 п.6.2. тендерний комітет не може брати до уваги оновлений Висновок, який завантажено після закінчення терміну подання тендерних пропозицій,що є дискримінацією до інших учасників. З повагою,тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відхилено

Переглянути рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції

Номер: 45707615702f4c5eb27b7a2323b5415a
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-22-000164-a.b1
Назва: Переглянути рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції
Вимога:
Я, ФОП Дерев’янко Валерій Іванович, прошу переглянути рішення тендерного комітету про відхилення моєї пропозиції. Причиною відмови вказано: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.04.2013 р. №05.03.02-04/32202 є недійсним, термін висновку дійсний до 25.04.2016 р. Я, ФОП Дерев’янко Валерій Іванович, визнаю, що строк дії Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.04.2013 р. №05.03.02-04/32202 дійсно закінчився. На вимогу відповідності кваліфікаційним критеріям було завантажено Декларацію відповідності на 7 сторінках, з додатками та фото які відносяться до товару « М’які іграшки-антістресс», виробник ТМ Данко-Тойс. Спірний Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.04.2013 р. №05.03.02-04/32202 було завантажено помилково, через технічний збій. Предметом цього спірного висновку є «предмети дитячої творчості, вироби з моделюючого гелю, порошкового гіпсу, акрилових фарб», що зовсім не відноситься до замовленого товару, а саме «М’які іграшки-антістресс». Прошу тендерний комітет переглянути своє рішення, не брати до уваги та розгляду Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.04.2013 р. №05.03.02-04/32202 як помилково завантажений, та визнати учасника ФОП Дерев’янко В. І. переможцем торгів, тому що його тендерна пропозиція є найбільш економічно вигідною.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Надаємо відповідь на Вашу Вимогу UA-2018-03-22-000164-a.b1 щодо перегляду рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції. На виконання Наказу № 35 п.6.2. тендерний комітет не може брати до уваги оновлений Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи від 13.02.2017р. №602-123-20-1/2813, який завантажено на веб-портал після закінчення періоду подання пропозицій, що є дискримінацією до інших учасників. З повагою,тендерний комітет.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні