-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт вимощення навколо сховища ЗОШ №6, вул. Благовіщенська, 96 А, м. Золотоноша Черкаська область.
Торги відмінено
148 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 740.00 UAH
Період оскарження:
19.09.2023 14:32 - 24.09.2023 00:00
Вимога
Є відповідь
НА НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:
a6ad6633777f419ca14806794f357158
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-009426-a.b2
Назва:
НА НЕПРАВОМІРНЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Вимога:
Шановний Замовнику! Після проведення процедури закупівлі UA-2023-09-19-009426-a, за предметом закупівлі: «Поточний ремонт вимощення навколо сховища ЗОШ №6, вул. Благовіщенська, 96 А, м. Золотоноша Черкаська область Код ДК 021:2015- 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи», Вами було визначено переможцем Фізичну особу-підприємця Скорик Миколу Миколайовича (далі ФОП Скорик М.М.. Після перегляду тендерної пропозиції ФОП Скорик М.М. було встановлено ряд невідповідностей:
1. Відповідно п.п. 3.1. п. 3 Додатку 3 до тендерної документації. «У складі тендерної пропозиції учасник надає:
3.1. Розрахункові кошторисні документи (локальний кошторис, договірну цінуё, підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису) відповідно до технічного завдання. Кошторисна документація має бути розроблена з врахуванням вимог Настанова з визначення вартості будівництва відповідно до Наказу Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»), скріплена печаткою та підписана організацією-Учасником.»
У складі пропозиції ФОП Скорик М.М. було надано файл (Pdf) під найменуванням (24 кошторисні док-ти). Разом з тим, в порушення вимог тендерної документації у складі пропозиції переможця відсутній кошторисний розрахунок «відомість ресурсів до локального кошторису» скріпленого печаткою та підписом організації-Учасником. Окрім того, відповідно до п.5.33. Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281: «До складу ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні), та на підставі на підставі прогнозних індексів цін виробників промислової продукції на наступні періоди, що встановлюються Кабінетом Міністрів України.
Згідно з п.6.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад на території України від 01.11.2021р № 281: У вартості виконаних робіт враховуються прямі витрати, загальновиробничі витрати, кошти на зведення і розбирання тимчасових будівель і споруд, кошти на виконання будівельних робіт у зимовий (літній) період, інші супутні витрати (на відрядження, перевезення працівників, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі тощо), а також прибуток, адміністративні витрати, кошти на покриття ризиків, на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов’язкові платежі, встановлені законодавством і не враховані складовими вартості будівництва, податок на додану вартість.
В тендерній документації не вказано інформації щодо не включення Учасником до складу договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
ФОП Скорик М.М. в тендерній пропозиції не включив до складу договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами чим порушив вимоги тендерної документації та норми чинного законодавства.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.5.33. Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» від 01.11.2021р № 281, вимога щодо включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, носить обов’язковий характер, а не право учасника включати чи не включати такі витрати.
Отже, Переможець не включив до договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, що не відповідає п.5.33. Кошторисних норм України «Настанова з визначення будівництва» від 01.11.2021р № 281.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця ФОП Скорик М.М. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2. Відповідно до п. 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:
• довідку, складену в довільній формі Учасником, яка містить загальні відомості про учасника торгів (відомості про керівника, повне найменування, юридична і поштова (для листування та обміну документами) адреса, код ЄДРПОУ, банківські реквізити, електронна адреса, контактний телефон;
• реєстр документів, які входя до складу тендерної пропозиції, подаеної учасником.
Отже, в порушення вимог тендерної документації учасник ФОП Скорик М.М. не надав підтверджуючі документи для виконання вимог замовника.
2. Відповідно до п.п. 1 п. 1 Додатку 1 до тендерної документації. «На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі.»
В складі пропозиції ФОП Скорик М.М. було надано файл (Pdf) під найменуванням («19 договір 207») та файл (Pdf) під найменуванням («20 договір 224»). Звертаємо вашу увагу, що підтвердженням надання послуг чи виконання робіт - відповідний акт наданих послуг\виконаних робіт. Так, в порушення вимог тендерної документації учасником ФОП Скорик М.М. у складі тендерної пропозиції не надані акти (акт) виконаних робіт та довідку (довідки) про вартість виконаних робіт до договору про виконання робіт, що підтверджують його виконання в повному обсязі №224 від 26.07.2022 року та №207 від 17.10.2022 року. Вважаємо, що Замовник до цієї ситуації повинен був застосувати «правило невід’ємних додатків». За практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі — Колегія), «правило невід’ємних додатків» полягає в тому, що якщо учасник у складі тендерної пропозиції завантажив документ, який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документа, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Колегія це сприймає як ненадання самого документа.
Таким чином, в порушення вимог тендерної документації учасник ФОП Скорик М.М. не надав копію документу(ів), що підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі .
Відповідно до вищевикладеного, тендерна пропозиція ФОП Скорик М.М. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Не відхиливши тендерну пропозицію ФОП Скорик М.М., Замовник порушує принципи здійснення публічних закупівель установлених статтею 5 Закону, а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Отже, на підставі вищенаведеного, ПРОСИМО: 1. Скасувати Рішення про визнання тендерної пропозиції ФОП Скорик М.М. такою, що відповідає вимогам тендерної документації та технічним вимогам до предмету закупівлі. 2. Скасувати Рішення щодо визнання учасника ФОП Скорик М.М. переможцем процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.10.2023 21:09
Вирішення:
З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне: оскільки Особливостями передбачено вичерпний перелік підстав для повернення учасників на кваліфікацію, а саме відхилення тендерної пропозиції переможця (переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей) або ж на підставі рішення органу оскарження. У зв’язку з відсутністю можливості повернення учасника процедури закупівлі Фізична особа-підприємець СКОРИК МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ на кваліфікацію та наявності не відповідності пропозиції умовам тендерної документації, з метою дотримання законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них, Замовником буде скасовано процедуру закупівлі в порядку п. 50 Особливостей.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Неправомірне визначення Переможця
Номер:
32db8237bace4a82b67648a712b62ff1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-009426-a.b1
Назва:
Неправомірне визначення Переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Після проведення спрощеної закупівлі UA-2021-04-26-007116-a, Вами було визначено переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС". Після перегляду тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" було встановлено ряд невідповідностей:
Відповідно до п. 9 додатку 3 до Оголошення встановлено, для підтвердження наявності технологій у складі пропозиції надати сертифікати про відповідність стандартам:
- ISO 45001:2018 «Системи менеджменту охорони здоров’я та безпеки праці. Вимоги та рекомендації щодо застосування» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування;
- ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування;
- ISO 28000:2011 «Системи менеджменту безпеки ланцюга постачань. Вимоги та настанови щодо застосовування» щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування.
У складі пропозиції учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" було надано файл за назвою «Скани копій сертифікатів ІСО» PDF. В якому наявні Сертифікати ISO в яких не зазначено, що вони видані «щодо технічного обслуговування та цілодобового пультового спостереження систем пожежної сигналізації, перевірки системи блискавкозахисту, електромонтажних робіт, ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування».
Таким чином, дана вимога не виконана в повному обсязі.
Відповідно до п. 8 додатку 3 до Оголошення встановлено, надати довідку в довільній формі про наявність в Учасника пульта пожежного спостереження, який відповідає вимогам чинного законодавства з питань протипожежної безпеки. Для підтвердження надати посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України, а також документ, що підтверджує право власності (накладна на купівлю) або оренди (договір оренди).
В складі пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" відсутнє підтвердження «посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України».
Отже, відповідно до вищевикладеного, тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" не відповідає критеріям встановленим даною закупівлею UA-2021-04-26-007116-a.
Керуючись п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, відхиляється Замовником.
Таким чином, вважаємо не правомірне визначення переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕЛІТПОЖСЕРВІС" та відхилити повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (Протокол уповноваженої особи КП ГІОЦ № 44 від 14.05.2021р.) та визначити переможця серед інших учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Опис причини скасування:
помилково
Дата скасування:
03.10.2023 21:06