-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Моноблоки, персональні комп'ютери (з монітором, клавіатурою та маніпулятором "миша"), системні блоки (з монітором, клавіатурою та маніпулятором "миша")
Зазначені в документації
Завершена
192 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
20.03.2018 14:53 - 23.03.2018 17:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ФОП Верхоліна О.А.
Номер:
d5b5ea4a63e144aabb945a59633a89f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-20-002068-c.c2
Назва:
ВИМОГА на рішення Замовника про відхилення пропозиції Учасника ФОП Верхоліна О.А.
Вимога:
Шановний тендерний комітет.
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради про відхилення пропозиції ФОП Верхоліної О.А. привідом для відхилення є наступне:
1) Відсутність у складі пропозиції Учасника гарантійного листа з підтвердженням повної відповідності його пропозиції Додатку 1- Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі та спосіб їх підтвердження.
2) Відсутність довідки в довільній формі про підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору поставки, зокрема інформацію про сервісний центр (центри) в м. Львові у якому Учасником буде здійснюватися гарантійний ремонт або обслуговування (вказати адресу сервісного центру, контакти електронної пошти та номери телефонів).
Дозвольте надати роз’яснення по кожному пункту.
1) В оголошенні про проведення електронної закупівлі зазначено:
«Учасник повинен у складі своєї пропозиції подати гарантійний лист з підтвердженням повної відповідності його пропозиції Додатку №1 - Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі та щодо взяття на себе зобов’язань усіх передбачених цим додатком зобов’язань».
Звертаємо Вашу увагу на те, що всі пункти зобов’язань наведених в Додатку №1 дублюються у розділі 2 договору про поставку товарів (проект договору надано у складі оголошення про проведення електронної закупівлі). В складі нашої тендерної пропозиції надано довідку вих. № 26/03/07 від «26» березня 2018р про надання згоди з істотними умовами договору, тим самим ми також беремо на себе усі зобов’язання передбачені Додатком №1. Тому вважаємо, що факт взяття на себе усіх передбачених Додатком №1 зобов’язань нами доведено у повному обсязі.
2) У складі тендерної пропозиції надано довідку вих. № 26/03/05 від «26» березня 2018р про наявність матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору поставки, та довідку №7 (у складі файлу сертифікати) про те що ТЗоВ «Техніка для Бізнесу» здійснює обслуговування та ремонт запропонованих у тендерній пропозиції ПК. В цій довідці зазначені адреса сервісного центру, контакти електронної пошти та номери телефонів, тому взагалі не зрозуміло чому в протоколі згадано про відсутність цих даних.
Крім того нагадуємо, що згідно Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р. «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» а саме: статті 6.2. Принципи здійснення закупівель:
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи те, що порушення зазначені в протоколі не впливають на зміст та ціну тендерної пропозиції, та можуть вважатися несуттєвими або технічними, а різниця в ціні пропозицій учасників доволі велика, майже 40 000 грн. вважаємо замовнику слід скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ФОП Верхоліної О.А. керуючись насамперед принципом максимальної економії та недискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога UA-2018-03-20-002068-c.pdf 13.04.2018 13:37
- Відповідь УЧАСНИКУ на вимогу_машини для обробки даних.docx 17.04.2018 10:58
Дата подачі:
13.04.2018 13:38
Вирішення:
Шановний Учаснику процедури Закупівлі!
На Вашу вимогу повідомляємо таке.
1. Відповідно до Додатку 1 «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі» до Оголошення про проведення електронної закупівлі Замовником визначено спосіб підтвердження Учасником повної відповідності його пропозиції Додатку 1 «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі» до Оголошення та щодо взяття Учасником на себе зобов’язань усіх передбачених цим додатком зобов’язань, а саме подання гарантійного листа з підтвердженням повної відповідності його пропозиції Додатку 1 «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі» до Оголошення та щодо взяття на себе зобов’язань усіх передбачених цим додатком зобов’язань.
Проте у складі своєї пропозиції Учасником не подано такого гарантійного листа з підтвердженням повної відповідності його пропозиції Додатку 1 «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі» та щодо взяття на себе зобов’язань усіх передбачених цим додатком зобов’язань.
Твердження Учасника, що подавши довідку вих. №26/03/07 від 26 березня 2018 року про надання згоди з істотними умовами договору, Він бере на себе усі зобов’язання, передбачені Додатком 1, оскільки всі пункти зобов’язань, наведених в Додатку №1 дублюються у розділі 2 договору про поставку товарів, не відповідає вимогам Замовника (умовам Закупівлі) відповідно до Оголошення про проведення електронної закупівлі.
2. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» до Оголошення про проведення електронної закупівлі Учасником у складі його пропозиції має бути подана довідка в довільній формі про підтвердження наявності матеріально-технічної бази, необхідної для виконання договору поставки, зокрема інформацію про сервісний центр (центри) в м. Львові, у якому Учасником буде здійснюватися гарантійний ремонт або обслуговування (вказати адресу сервісного центру, контакти електронної пошти та номери телефонів).
Проте у поданому Учасником листі вих. № 26/03/05 від 26.03.2018 або в складі пропозиції не надано підтверджуючої інформації про сервісний центр (центри) у м.Львові, в якому Учасником буде здійснюватися гарантійний ремонт або обслуговування із вказаними адресою сервісного центру, контактів електронної пошти та номерів телефонів.
Відповідно до вимог п. 9 Додатку 1 до Оголошення Учасник самостійно забезпечує взаємодію з виробником або його сервісними центрами щодо питань гарантійного обслуговування, ремонту або заміни товару протягом усього гарантійного терміну.
Учасник посилається на довідку №7 (у складі файлу сертифікати) про те, що ТЗоВ «Техніка для Бізнесу» здійснює обслуговування та ремонт запропонованих у тендерній пропозиції ПК.
Проте подана у складі пропозиції Учасника довідка №7 від 15.02.2018 сформована іншою юридичною особою про договірні відносини, що існують між сторонніми юридичними особами, які не є Учасниками закупівлі, про надання послуг по ремонту та обслуговуванню комп’ютерів «М-Со» виготовлених ТзОВ «ТБ «КОНРАД». Надання послуг та їх оплата здійснюється згідно з умовами договору, підписаного між ТзОВ «Техніка для Бізнесу» та ТзОВ «ТБ «КОНРАД».
Замовнику не відомі умови договору про надання послуг по ремонту та обслуговуванню, підписаного між ТзОВ «Техніка для Бізнесу» та ТзОВ «ТБ «КОНРАД», їх вартість та умови гарантійного обслуговування. Ці юридичні особи не є учасниками закупівлі, а сама довідка не створена Учасником і Учасником не вказано, що гарантійний ремонт або обслуговування буде здійснюватися ним саме у сервісному центрі ТзОВ «Техніка для Бізнесу».
Разом з цим, у довідці №7 від 15.02.2018 йде мова про надання послуг по ремонту та обслуговуванню комп’ютерів «М-Со», виготовлених ТзОВ «ТБ «КОНРАД», а щодо здійснення гарантійного ремонту або обслуговування запропонованих Учасником моноблоків ASUS ZN220ICGK-RA008D інформація відсутня взагалі.
У листі вих. № 26/03/04 від 26 березня 2018року Учасник доводить до відома тендерного комітету Замовника, що всі оригінали чи копії документів, які надає Учасник фізична особа – підприємець Верхоліна О.А., завірені особисто фізичною особою – підприємцем Верхоліна О.А. Проте довідка №7 від 15.02.2018 не завірена фізичною особою – підприємцем Верхоліна О.А.
Відповідно до пункту 6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель (надалі - Порядок), затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами) під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
- - добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об'єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Порядок не передбачає можливості Замовників визначати з тих чи інших міркувань несуттєвими невідповідності пропозицій Учасників вимогам Замовника (умовам Закупівлі).
Необхідність безперебійного та вчасного забезпечення діяльності структурних підрозділів Замовника, які цілодобово забезпечують діяльність пов’язану з обслуговуванням мешканців міста, формує вимоги Замовника до умов, термінів та якісності гарантійного, і за необхідності, післягарантійного обслуговування, які не можуть вважатись несуттєвими.
Відповідно до пункту 9.2 Порядку підставою для дискваліфікації Учасника є невідповідність умовам Закупівлі. У випадку дискваліфікації Система автоматично визначає наступного Учасника Аукціону з наступною за величиною ціновою пропозицією, а у разі однакових за величиною цінових пропозицій - поданою раніше, як Учасника з найкращою пропозицією, яка має розглядатися Замовником.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Не відповідність технічному завданню
Номер:
e9324c2f6e55463db6ee25ac2ce67d63
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-03-20-002068-c.a1
Назва:
Не відповідність технічному завданню
Вимога:
Дочірнє підприємство «Орт-сервіс» товариства з обмеженою відповідальністю «Орт»
Шановний голова та члени тендерного комітету департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради!
Відповідно до пункту 9.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами), Замовник розглядає Учасника, який надав за результатами Аукціону найнижчу пропозицію, та приймає рішення щодо відповідності пропозиції вимогам, зазначеним у період оголошення Закупівлі.
Прошу врахувати, що ПРОПОЗИЦІЯ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ВЕРХОЛІНОЇ ОКСАНИ АНАТОЛІЇВНИ НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА (умовам Закупівлі), а саме:
1. Відповідно до Додатку №1 «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі» до Оголошення про проведення електронної закупівлі Учасник повинен у складі своєї пропозиції подати гарантійний лист з підтвердженням повної відповідності його пропозиції Додатку №1 - Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі та щодо взяття на себе зобов’язань усіх передбачених цим додатком зобов’язань.
Проте у складі своєї пропозиції Учасником не подано такого гарантійного листа з підтвердженням повної відповідності його пропозиції Додатку №1 «Технічні та якісні вимоги до предмета закупівлі» та щодо взяття на себе зобов’язань усіх передбачених цим додатком зобов’язань.
2. Відповідно до пункту 1 Додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» до Оголошення про проведення електронної закупівлі Учасником у складі його пропозиції має бути подана довідка в довільній формі про підтвердження наявності матеріально-технічної бази необхідної для виконання договору поставки, зокрема інформацію про сервісний центр (центри) в м. Львові у якому Учасником буде здійснюватися гарантійний ремонт або обслуговування (вказати адресу сервісного центру, контакти електронної пошти та номери телефонів).
Проте у поданому Учасником листі вих. № 26/03/05 від 26.03.2018 або в складі пропозиції не надано підтверджуючої інформації про сервісний центр (центри) в м.Львові у якому Учасником буде здійснюватися гарантійний ремонт або обслуговування із вказаними адресою сервісного центру, контактів електронної пошти та номерів телефонів.
3. Відповідно до пунктів 2.5 та 3.5 Додатку №1-1 «Технічна специфікація» до Технічних та якісних вимог до предмета закупівлі матеріалом виконання заглушок зовнішніх відсіків для накопичувачів має бути метал із перфорацією. Відповідність цьому задекларовано Учасником та запропоновано корпус CHIEFTEC LIBRA (LT-01B-OP).
Проте, відповідно до офіційної сторінки виробника товару матеріал виконання заглушок зовнішніх відсіків для накопичувачів корпусів серії LIBRA не є виконаним із металу із перфорацією, що також підтверджується візуальними зображеннями товару, що не відповідає вимогам Замовника.
4. Відповідно до пункту Додатку 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» до Оголошення про проведення електронної закупівлі Учасник, який є фізичною особою, у складі своєї пропозиції повинен подати копії довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та паспорту.
Відповідно до пункту 13.3 Оголошення про проведення електронної закупівлі кожен аркуш усіх документів у складі пропозиції Учасника має бути засвідчений його печаткою та підписаний уповноваженим представником Учасника.
Проте копія довідки про присвоєння ідентифікаційного коду та копія паспорту не засвідчені печаткою Учасника (як і низка інших поданих Учасником у складі своєї пропозиції документів).
Відповідно до пункту 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 №35 (зі змінами) підставою для дискваліфікації Учасника є невідповідність умовам Закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, пропозиція надана фізичною особою-підприємцем Верхоліною Оксаною Анатоліївною не відповідає вимогам Замовника (умовам Закупівлі) відповідно до Оголошення про проведення електронної закупівлі (присвоєний електронним майданчиком номер закупівлі UA-2018-03-20-002068-c), підлягає дискваліфікації та має бути відхилена.
Директор ДП «Орт-сервіс» ТОВ «Орт» Кінах А.Б.
Пов'язані документи:
Замовник
- - 3--74150-2803.docx 02.04.2018 09:10
Дата подачі:
01.04.2018 19:41
Вирішення:
Шановний Учаснику! Ваша вимога буде врахована при розгляді пропозицій.
Статус вимоги:
Задоволено