-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (м’які меблі офісні)
Завершена
2 550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 500.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 500.00 UAH
Період оскарження:
19.09.2023 12:47 - 25.09.2023 13:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі
Номер:
07e9718ebc494e83b24980ef8d1d1b59
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-006928-a.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі
Вимога:
Неправомірне визначення переможцем процедури закупівлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 16.10.2023 12:40
- Банківська гарантія Підписаний_G0923-1570-GL_tender_PROZORRO_2628_Validation_Report (3).pdf 16.10.2023 12:41
- ВИТЯГ.pdf 18.10.2023 21:58
- Банківська гарантія Підписаний_G0923-1570-GL_tender_PROZORRO_2628.pdf 18.10.2023 21:58
Дата подачі:
16.10.2023 12:41
Вирішення:
Акціонерне товариство «Державний експортно-імпортний банк України» (далі – Банк) розглянув Вимогу Товариство з обмеженою відповідальністю «ЖАРТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 44766420) (далі – Учасник), розміщену 16.10.2023 о 12:41 в електронній системі закупівель ProZorro за номером UA-2023-09-19-006928-a.b1 (далі – Вимога), та повідомляє наступне.
Щодо першої частини Вимоги:
Банк не є замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) і його норми на Банк не поширюються. Отже, вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затверджені наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 №2628 відповідно до абзацу десятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону також на Банк не поширюються.
При закупівлі товарів, робіт, послуг, у тому числі при закупівлі 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (м’які меблі офісні), Банк керується внутрішніми документами Банку, які регулюють питання здійснення закупівель, при цьому використовує електронну систему закупівель (далі - ЕСЗ) в порядку, визначеному Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178, затвердженої наказом ДП «Прозорро» від 20.10.2022 № 25 (далі – Інструкція), оскільки пунктом 1 розділу ІІ Інструкції передбачено, що незамовники в розумінні Закону при закупівлях на будь-які суми для вибору постачальника товарів, надавача послуг чи виконавця робіт можуть використовувати ЕСЗ шляхом здійснення закупівель до порядку, аналогічному для спрощених закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що Тендерною документацією на закупівлю 39110000-6 сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (м’які меблі офісні), затвердженою рішенням Тендерного комітету Банку від 14.09.2023 (протокол № 01-27) (далі – Тендерна документація) не визначено, яким чином і на якому ресурсі має здійснюватися перевірка банківської гарантії.
Товариство з обмеженою відповідальністю «СІГМА СТИЛЬ» (ЄДРПОУ 37123177) (далі – ТОВ «СІГМА СТИЛЬ») надано банківську гарантію від 27.09.2023 № G0923/1570 (далі – Банківська гарантія, додається), яка крім електронної печатки банка-гаранта та принципала, містить інформацію про те, що «Документ підписаний за допомогою КЕП на ресурсі paperless.com.ua наступними особами: (12:54 28.09.2023); КОРОПЕЦЬКИЙ АНДРІЙ МИХАЙЛОВИЧ, ДИРЕКТОР ТОВ СІГМА СТИЛЬ (12:50 28.09.2023); (15:20 27.09.2023); КОВАЛЕНКО ОЛЕГ СТАНІСЛАВОВИЧ, Начальник управління АТ КБ «ПРИВАТБАНК» (15:20 27.09.2023)».
Тобто, відповідна Банківська гарантія містить кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи гаранта, у т.ч. і відповідну позначку часу.
Справжність цієї гарантії підтверджується за її унікальним кодом N0927LFD4A0YN на офіційній сторінці АТ КБ «ПРИВАТБАНК» за посиланням: http://pb.ua/garant (розділ «Перевірка справжності гарантії»)».
Оскільки Банківська гарантія учасника ТОВ «СІГМА СТИЛЬ» містить всю необхідну інформацію, передбачену Тендерною документацією, у Банка відсутні правові підстави щодо її відхилення.
Щодо другої частини Вимоги:
Пунктом 18 додатка 3 Тендерної документації передбачено надання учасником(-ами) копії листів-відгуків від замовників товару, що є предметом закупівлі, у кількості не менше 2-х відгуків за останні 5 років, без вимоги зазначати у листах-відгуках інформацію про договір (номер, дата).
Копія листа-відгука від Львівської обласної прокуратури, наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «СІГМА СТИЛЬ», містить необхідну дату для можливості ідентифікації вимог, визначених пунктом 18 додатка 3 Тендерної документації та інформацію про необхідний предмет закупівлі, і виконання зобов’язання щодо термінів його поставки та якості.
Стосовно надання учасником закупівлі складеної у довільній формі довідки, яка вимагалась пунктом 17 додатка 3 Тендерної документації (далі – Довідка) та незазначення в ній інформації про конкретні договори, повідомляємо, що умовами Тендерної документації не передбачено, що учасник має обов’язково зазначати у Довідці інформацію саме про договори, вказані у листах-відгуках.
Отже, надані до Банку учасником ТОВ «СІГМА СТИЛЬ» Довідка та копії листів-відгуків містять всю необхідну інформацію, передбачену Тендерною документацією, та у Банка відсутні правові підстави щодо її відхилення.
Статус вимоги:
Не задоволено