-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
код за ДК 021:2015 - 90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, перевезення (транспортування) та оброблення шляхом знешкодження небезпечних відходів категорії С)
Завершена
25 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 126.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 126.00 UAH
Період оскарження:
19.09.2023 09:50 - 24.09.2023 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Публічна закупівля є нікчемною та такою, яка оганізована виключно для учасника, майбутнього переможця - ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ.
Номер:
676e445e8cc247b4bf796dca07e5e1a6
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-001642-a.c6
Назва:
Публічна закупівля є нікчемною та такою, яка оганізована виключно для учасника, майбутнього переможця - ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ.
Вимога:
Ознайомившись із відписками на подані раніше вам вимоги, повідомляємо наступне: ваш заклад неправомірно проводить закупівлю - чіткі вимоги сформовані, підстави описані.
Вимоги базуються виключно на рішеннях комісій АМКУ а отже є абсолютно правомірними. Уповноважена особа Замовника прекрасно це усвідомлює, публікуючи негативні відповіді на вимоги учасника.
Публічна закупівля є нікчемною та такою, яка оганізована виключно для учасника - майбутнього переможця цієї закупівлі - ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ.
Всі матеріали будуть направлені до правоохоронних органів, які є уповноваженими здійснювати перевірку для реальної оцінки законності діяльності уповноваженої особи Замовника, яка зобов язана діяти виключно в межах правового поля.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.09.2023 14:41
Вирішення:
Шановний Учасник, Ваше ствердження щодо «нікчемності» закупівлі є безпідставним та неправовим. Ми, як Замовник даної процедури закупівлі, у встановлені чинним законодавством строки надали пояснення на усі Ваші вимоги з їх чітким законодавчим обґрунтування. Замовник зацікавлений лише у тому, щоб послуг, які є предметом даної процедури закупівлі, надавалися Учасником, який має для цього достатні можливості та може документальне це підтвердити.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.09.2023 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінація учасників вимогою з наявності на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць).
Номер:
c482e4b7e68448cdb0c4fb2c01c6a7c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-001642-a.c5
Назва:
Дискримінація учасників вимогою з наявності на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць).
Вимога:
Замовник вимагає: Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць).
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Підтвердження: Рішення комісії АМКУ №3888 -р/пк-пз від 29.03.2023 (закупівля UA-2023-03-16-009852-a).
Вимагаємо негайного видалення вимоги. В іншому випадку - захищаємо своє право на участь скаргою до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2023 13:08
Вирішення:
Шановний учасник!
Детально ознайомившись із Вашою вимогою повідомляємо наступне.
Відповідно до Технологічних вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 13 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446)) Суб’єкти господарювання для здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами повинні мати матеріально-технічну базу (разом з документами, що дають можливість її ідентифікувати), власні або орендовані виробничі площі, приміщення, у тому числі схему розташування спеціально відведених, відповідно обладнаних місць (майданчики, складські приміщення) та споруд, обладнання, устаткування для оброблення, знешкодження, захоронення, утилізації небезпечних відходів, а також окреме приміщення для розміщення персоналу, що обслуговує зазначені об’єкти. Матеріально-технічна база на праві власності або відповідно до договору оренди використовується лише одним суб’єктом господарювання, що провадить господарську діяльність з поводження з небезпечними відходами.
Згідно Постанови КМУ від 13.07.2016 р. № 446, медичні заклади мають проявляти обачність, уважність та принциповість у виборі суб’єкта господарювання у сфері поводження з відходами, що полягає у наступному:
- перевірки наявності у суб’єкта господарювання відповідної ліцензії на поводження з небезпечними відходами;
- перевірки наявності у суб’єкта господарювання необхідної матеріально-технічної бази для надання відповідних послуг, зокрема сміттєспалювальної печі температурою спалювання не менше ніж 1100 °C;
- перевіряти наявність у суб’єкта господарювання кваліфікованого персоналу та здатність безперебійно надавати послуги поводження з небезпечними відходами.
В свою чергу, згідно ч.2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, у тому числі стосовно наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Враховуючи зазначене, та беручи до уваги великий обсяг небезпечних відходів, який підлягає знешкодженню та видаленню – Замовник встановлює вимогу щодо наявності на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу) (не менше двох одиниць).
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.09.2023 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги: кількості працівників (не менше...фахівців, мінімум...фахівців) та підтвердження наявності досвіду учасником листів-відгуків принаймні від 3-х контрагентів
Номер:
b08b89bb24aa49f597ddea56ff59a8ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-001642-a.c4
Назва:
Дискримінаційні вимоги: кількості працівників (не менше...фахівців, мінімум...фахівців) та підтвердження наявності досвіду учасником листів-відгуків принаймні від 3-х контрагентів
Вимога:
Замовник вимагає:
1.10. довідку в довільній формі про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
На підтвердження Учасник має надати :
-посадові особи (не менше двох осіб), які мають екологічні знання (з доданням диплому, сертифікату тощо) (відповідно до п. 8 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 № 446);
- Сканована копія сертифікату щодо професійної підготовки фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами (мінімум два фахівця);
- Сканована копія свідоцтва про підготовку фахівців щодо санітарно-гігієнічних та токсикологічних вимог щодо утилізації небезпечних відходів (мінімум два фахівця);
- Сканована копія сертифікату з підвищення кваліфікації «Вимоги законодавчих та нормативних документів щодо практичної експлуатації установок очистки газу (ГОУ)» (мінімум три фахівця).
- Копія посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); (не менше двох фахівців);
- гарантійний лист про наявність вантажника у штаті Учасника для забезпечення завантаження відходів у спецтранспорт власними силами. Надати наказ про прийняття на роботу вантажника, а також свідоцтво про проходження навчання за програмою спеціалізованого курсу з супроводження, завантаження та розвантаження небезпечних вантажів автомобільним транспортом (не менше трьох фахівців).
1.11. Для підтвердження наявності досвіду учасником надається лист-відгук принаймні від 3-х контрагентів, щодо позитивного досвіду виконання аналогічного договору щодо надання послуг у сфері поводження з небезпечними відходами або копії актів виконаних робіт за аналогічними договорами.
Замовник є юридичною особою - комунальним некомерційним підприємством, а отже озоб язаний діяти виключно в рамках того, що визначено законами та нормативно-правовими актами України.
Відсутні в чинному законодавстві нормативно-правові акти, які б надавали можливість Замовнику визначати кількість фахівців (не менше двох, трьох і т.д.) або кількості підтверджень (принаймі від 3 контрагентів тощо).
Вимоги, що визначають певну кількість (не менше або більше, конкретне число фахівців, документів, листів-відгуків тощо) є дискримінаційними!
Якщо ми - Учасник надамо 1 лист-відгук від контрагента та документальні підтвердження (по одному фахівцю) з кожної вимоги - ми не зможемо прийняти участь в закупівлі.
Така практика від замовника є неприпустимою дискримінаційною діяльністю. Тим більше для протягування єдиного учасника, який має таку кількість підтверджень - ТОВ НВК УКРЕКОПРОМ.
Стаття 5 ЗУ Про публічні закупівлі визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників.
Замовник, вимагаючи вище вказану кількість фахівців та листів-відгуків принаймні від 3-х контрагентів порушує ч. 1, 2, 4 статті 5 Закону:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Замовник також порушує частину 3 статті 29 Закону, де не передбачено певної кількості працівників чи фахівців (менше/більше).
Підтвердження: Рішення Колегії № 24919-р/пк-пз від 03.11.2021, оголошення № UA-2021-10-01-007234-b.
Вимагаємо відміни дискримінаційних вимог або захищаємо своє право на участь в закупівлі скаргою в АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2023 11:52
Вирішення:
Шановний учасник!
Детально ознайомившись із Вашою вимогою повідомляємо наступне.
Під час проведення закупівлі, Замовник керується виключно Законом України Про публічні закупівлі, та Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Ми, як Замовник, а найголовніше - клінічна лікарня, враховуємо чималий обсяг відходів, який утворюється на підприємстві Замовника а також має право та зацікавленні у тому, щоб послуги надавалися Учасником, який має достатні можливості для цього, має досвід виконання аналогічних послух та може це документально підтвердить.
В свою чергу, згідно ч.2 ст. 16 Закону Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, у тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Таким чином, вимоги тендерної документації стосовно достатньої кількості працівників є цілком обґрунтованою та законною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.09.2023 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги НПАОП від Замовника
Номер:
dbfd87d0a62e4820a64ff5ca2ea2876c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-001642-a.a3
Назва:
Дискримінаційні вимоги НПАОП від Замовника
Вимога:
Замовник вимагає:
- Копія посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12);
- Копія посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12); (не менше двох фахівців).
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Підтвердження: Рішення комісії АМКУ № 8571-р/пк-пз від 13.06.2023 за аналогічними вимогами НПАОП, але з інших питань (закупівля UA-2023-05-29-005772-a).
Вимагаємо негайного видалення дискримінаційних вимог. В іншому випадку - скарга до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2023 10:52
Вирішення:
Шановний учасник!
Детально ознайомившись із Вашою вимогою повідомляємо наступне.
Відповідно до п.2 ч.2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Відповідно до Кадрових вимог до провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (п. 8,9 Постанови КМУ від 13 липня 2016 р. № 446) «Під час здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами згідно з отриманою ліцензією екологічні знання є обов’язковою кваліфікаційною вимогою для посадових осіб (диплом, сертифікат тощо). Ліцензіат повинен мати штатну чисельність спеціалістів (виконавців робіт залежно від видів робіт та рівня забезпечення матеріально-технічної бази) відповідного рівня підготовки та освітньо-кваліфікаційного рівня. Ліцензіат зобов’язаний забезпечити допуск до поводження з небезпечними відходами тільки тих осіб, які пройшли професійну підготовку щодо поводження з небезпечними речовинами, у порядку, визначеному законодавством. Працівники, крім завдань, обов’язків та знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Також, звертаємо увагу, що наявність «Копія посвідчень Правила охорони праці на автомобільному транспорті (НПАОП 0.00- 1.62-12); - Копія посвідчень «Загальні вимоги стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12)» - передбачено Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26 січня 2005 року N 15.
Окрім цього, постійне навчання з питань охорони праці – це обов’язок ліцензіата. Таким чином дана вимога не відноситься до розряду дискримінаційних та повність відповідає законодавству.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.09.2023 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
Залучення субпідрядних організацій забороняється - дискримінаційна вимога
Номер:
ee738a39e5fd463791a08b7c7779d254
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-001642-a.b2
Назва:
Залучення субпідрядних організацій забороняється - дискримінаційна вимога
Вимога:
Залучення субпідрядних організацій забороняється.
Така умова є дискримінаційною для нас, як для Учасника торгів, адже участь у такій закупівлі можуть прийняти лише ті Учасники, які не планують залучати субпідрядні організації для надання послуг.
Законом України «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) передбачено, що учасник процедури закупівлі може залучити спроможності субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 % відсотків від вартості Договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або Послуг. Пунтк 18 частини 2 статті 22 Закону зобов’язує замовника встановити вимогу у тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг.
Згідно абз. 2 частини 3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено, що якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Отже, заборонивши залучення субпідрядника, замовник суттєво знижує конкуренцію та дискримінує учасників, які планують залучення таких суб’єктів.
Пропонуємо Замовнику ознайомитися із вимогою UA-2023-05-29-005772-a.a2 закупівлі UA-2023-05-29-005772-a та Рішенням комісії АМКУ № 8571-р/пк-пз від 13.06.2023:
"Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації у вказаній редакції.
Виходячи з наведеного, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які мають можливість виконання послуг з утилізації небезпечних медичних відходів без залучення третіх осіб, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині".
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, та передбачити в умовах тендерної документації право Учасників залучати субпідрядні організації.
У випадку не задоволення нашої вимоги ми будемо змушені звернутись до АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З ВІДПОВІДНОЮ СКАРГОЮ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2023 10:43
Вирішення:
Шановний учасник!
Детально ознайомившись із Вашою вимогою повідомляємо наступне.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є послуги у сфері поводження з небезпечними відходами, які становлять загрозу навколишньому середовищу. Обов’язки суб'єктів господарської діяльності у сфері поводження з відходами встановлені ЗУ «Про відходи». Відповідно до ст. 34 ЗУ «Про відходи», Суб'єкт господарської діяльності, у власності або у користуванні якого є хоча б один об'єкт поводження з небезпечними відходами, зобов'язаний, зокрема мати ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (не підлягає ліцензуванню зберігання (накопичення) суб’єктом господарювання утворених ним небезпечних відходів, якщо протягом року з дня утворення небезпечні відходи передаються суб’єктам господарювання, що мають ліцензію на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами). Враховуючи зазначене, Замовник, як відповідальна до законодавства особа – зацікавлений, щоб учасник був кінцевим надавачем послуг та встановлюючи зазначену вимогу жодним чином не дискримінує Учасників, а лише намагається виконувати приписи законодавства.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.09.2023 00:01
Вимога
Залишено без розгляду
Замовник не має права вимагати ліцензію з видом поводження з небезпечними відходами - "видалення".
Номер:
6e8619052fc848598e372c06ad1962dc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-09-19-001642-a.a1
Назва:
Замовник не має права вимагати ліцензію з видом поводження з небезпечними відходами - "видалення".
Вимога:
Замовник вимагає: Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі.
Замовник не має права вимагати ліцензію з видом поводження з небезпечними відходами - "видалення".
ДК 021:2015 - 90520000-8 має в собі 90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами, де чітко визначені види поводження з небезпечними медичними відходами:
90524100-7 - Послуги зі збирання медичних відходів
90524200-8 - Послуги з утилізації/видалення медичних відходів
90524300-9 - Послуги з вивезення біологічних відходів
90524400-0 - Збирання, транспортування та утилізація/видалення відходів лікарень
Підтвердження:
РІШЕННЯ комісії АМКУ №12197-р/пк-пз від 07.08.2023 - Зобов'язати комунальне підприємство внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "ДК 021:2015-90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги із збирання, зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження небезпечних відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-19-007636-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Вимога: змінити всю тендерну документацію до вимог чинного законодавства (код ДК).
В іншому випадку будемо вимушені захищати своє право участі без дискримінаційних вимог шляхом подання скарги до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.09.2023 10:27
Вирішення:
Шановний учасник!
Детально ознайомившись із Вашою вимогою повідомляємо наступне.
Відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами (ПОСТАНОВА КМУ № 446 від 13 липня 2016 року), поводження з небезпечними відходами - дії, спрямовані на запобігання утворенню відходів, їх збирання, перевезення, зберігання, оброблення (перероблення, сортування), утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення.
Також, відповідно до п.4 ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛ І НОРМ щодо поводження з медичними відходами, затверджених згідно Наказ Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, встановлено, що Провадження господарської діяльності з оброблення, знешкодження, утилізації і видалення небезпечних медичних відходів проводиться закладами або іншими суб’єктами господарювання, які отримали ліцензію, відповідно до Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2016 року № 446 (далі - Ліцензія).
Враховуючи зазначене, вимога щодо наявності у складі пропозиції «1.7. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами, виданої Міністерством екології та природних ресурсів України з відповідним переліком необхідних операцій, а саме: збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження, що дає право поводження з небезпечними відходами, яка буде дійсною на весь період надання послуг відносно предмету закупівлі. Інформація про зазначену діючу ліцензію повинна бути наявною у переліку ліцензіатів на провадження господарської діяльності із здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, який розміщений на веб-сайті Міністерства екології та природних ресурсів України. У випадку наявності рішення/наказу Міністерства екології та природних ресурсів України про анулювання зазначеної ліцензії, вона є такою, що не надає права на надання послуг з предмету закупівлі;» - повністю відповідає внутрішньому законодавству України.
Окрім цього, згідно редакції ЗУ «Управління про відходи», видалення відходів - операція, що не є відновленням відходів, навіть якщо одним із наслідків такої операції є використання речовин або енергії. Перелік операцій з видалення відходів наведено в додатку 1; зберігання відходів - утримання відходів на об’єктах збирання, у тому числі до їх оброблення, протягом не більше одного року з моменту їх утворення, що є безпечним для здоров’я людей та навколишнього природного середовища відповідно до екологічних та санітарно-епідеміологічних вимог; збирання відходів - операція, що полягає у вилученні, купівлі, накопиченні та зберіганні відходів суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, включаючи роздільне збирання, з метою подальшого перевезення відходів на об’єкти оброблення відходів; оброблення відходів - операція з відновлення або видалення відходів, включаючи підготовку відходів до таких операцій, і на сам кінець операції з управління відходами - збирання, перевезення, відновлення та видалення відходів.
Отже такі операції з поводження з відходами як збирання, зберігання, оброблення, видалення, утилізація, знешкодження передбачені чинним законодавством та повністю відповідають предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
27.09.2023 00:01