• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент)

код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Цемент)

Завершена

93 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 93.00 UAH
Період оскарження: 28.02.2018 15:36 - 19.03.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Не законність дискваліфікації

Номер: 37110e224a8c4f19adfa53154333bd96
Ідентифікатор запиту: UA-2018-02-28-000990-a.c1
Назва: Не законність дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовник Ваша рішення викладене у протоколі №116 від 30.03.2018 року про дискваліфікацію ТОВ “Епіцентр К”, як учасника з найвигіднішою ціною є незаконною з наступних підстав: 1) ТОВ “Епіцентр К” виконано умови ТД за закупівлею — код ДК 021:2015:44110000-4 Конструкційні матеріали (цемент) номер тендеру UA-2018-02-28-000990-a, щодо надання підпункту 9 пункту 1.1. Розділу 3, та надано заповнений відсканований проект договору на поставку товару, який підписаний уповноваженою особою та скріплений печаткою товариства. Щодо не заповнення Додатку №1 до проекту договору інформуємо Вас, що відповідно до листа Мінекономрозвитку від 30.12.2016 р. № 3302-06/42560-06* дійсно ТД має містити має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (п. 7 ч. 2 ст. 22 Закону № 922). Разом з тим, договір про закупівлю замовник має укласти не тільки згідно з тендерною документацією, а й відповідно до умов тендерної пропозиції учасника-переможця. При цьому таку умову законодавець прописав не тільки в ч. 2 ст. 31 Закону № 922, а й в ч. 4 ст. 36 цього Закону, а саме: умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Водночас згідно з ч. 2 ст. 180 ГКУ, яка кореспондує зі ст. 638 ЦКУ, господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Істотними є умови, визнані такими за законом чи необхідні для договорів цього виду, а також умови, щодо яких на вимогу однієї із сторін повинна бути досягнута згода. При цьому відповідно до ч. 3 ст. 180 ГКУ при укладенні господарського договору сторони зобов’язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії такого договору. Стосовно ціни в договорі слід зазначити, що вона визначається у порядку, встановленому ГКУ, іншими законами та актами КМУ. При цьому у випадках, встановлених законом, застосовують ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування (ч. 1 ст. 632 ЦКУ). І тут не забуваймо: в електронних публічних закупівлях оцінку тендерних пропозицій проводить не замовник, а електронна система закупівель Prozorro. Так, оцінка здійснюється автоматично шляхом застосування електронного аукціону та на основі критеріїв і методики оцінки, які замовник визначив у тендерній документації. При цьому в ході електронного аукціону учасники понижують ціни / приведені ціни тендерних пропозицій. Звісно, початкова ціна тендерної пропозиції учасника (як за одиницю товару, так і загальна) буде відрізнятися від ціни за результатами проведеного електронною системою закупівель аукціону. Але ж ми вже зазначали, що договір має укласти замовник саме за тією ціною, яка є найкращою за результатами аукціону. Майте на увазі: Закон № 922 не містить обов’язку для учасника-переможця надавати перерахунок ціни пропозиції з урахуванням проведеного аукціону. Поряд з цим, якщо умови укладеного договору про закупівлю відрізнятимуться від змісту тендерної пропозиції учасника за результатами аукціону, а ціна пропозиції переможця відрізнятиметься від ціни за результатами аукціону, проведеного системою, то замовник ризикує тим, що такий договір буде недійсним. Оскільки відповідно до ч. 1 ст. 37 Закону № 922 договір про закупівлю є нікчемним у разі його укладення не тільки з порушенням визначених цим Законом строків та в період оскарження, а й у разі укладення з порушенням вимог ч. 4 ст. 36 цього Закону, тобто коли умови договору про закупівлю відрізняються від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі. Отже до закінчення участі в електронному аукціоні не можливо передбачити кінцеву ціну договору та ціну за одиницю товару, тому Ваша підстава дискваліфікації є не законною та такою, що суперечить нормам ЗУ “Про публічні закупівлі”. 2) Щодо невідповідності банківської гарантії Додатку 6 ТД, Вами навіть не вказано в чому полягає така не відповідність. Аналізуючи в сукупності причини дискваліфікації наша компанія приходить до висновку, щодо не прозорості проведення вищезгаданого тендеру в зв”язку з чим просимо аргументовано розглянути аргументовано нашу скаргу та скасувати рішення про дискваліфікацію ТОВ “Епіцентр К”. У свою чергу ми залишаємо за собою право оскарження тендеру в антикорупційних органах та суді.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: У відповідь на вимогу номер UA-2018-02-28-000990-a.c1 повідомляємо наступне: Тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Епіцентр К», що подана на участь у відкритих торгах із закупівлі: код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (цемент) (номер тендеру UA-2018-02-28-000990-a ) було відхилено згідно статті 30 «Відхилення тендерних пропозицій» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (надалі – Закон), як таку, що не відповідає умовам тендерної документації, а саме : 1. Учасником не дотримані вимоги підпункту 9 пункту 1.1 частини 1 Розділу 3 Тендерної документації щодо надання(завантаження) заповненого згідно Додатку 4 проекту договору про закупівлю (поставку) товарів та додатками до нього - у Додатку № 1 до проекту Договору про закупівлю (поставку) товарів не заповнено ціну за одиницю продукції та суму договору з ПДВ ; 2.Учасником не дотримані вимоги частини 2 Розділу 3 Тендерної документації щодо оформлення електронної банківської гарантії викладені у Додатку 6 – в електронній банківській гарантії невірно зазначені реквізити бенефіціара. Тендерна документація із вищезазначеної закупівлі розроблена згідно до норм Закону та відповідає вимогам статті 22 Закону. Враховуючи вищевикладене, вважаємо що рішення Тендерного комітету Вуглегірської ТЕС (Протокол 116 від 30.03.2018 року) щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Епіцентр К», що подана на участь у відкритих торгах за закупівлею: код ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (цемент) (номер тендеру UA-2018-02-28-000990-a ) на підставі її невідповідності тендерній документації, було прийнято за об’єктивних підстав у відповідності до норм Закону.
Статус вимоги: Відхилено