• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

15890000-3 - Продукти харчування та сушені продукти різні. Продуктові набори

Торги не відбулися

210 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 050.00 UAH
Період оскарження: 18.09.2023 16:43 - 27.09.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів

Номер: 0ced58fed8ca4280aca99a04af591b12
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-012486-a.b2
Назва: Скарга щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів
Скарга:
ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СКАРЖНИК: ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" код ЄДРПОУ: 20423276 адреса: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, ВУЛИЦЯ БЯЛИКА, будинок 10 тел.: +380674107136 ЗАМОВНИК ТОРГІВ: Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації Вихідний №: 10-10/43/36-10-0500 Дата: від 10.10.2023 року С К А Р Г А щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі: № у ЦБД: UA-2023-09-18-012486-a № ЛОТу (назва): -- Найменування Замовника: Управління соціального захисту населення Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі по тексту - Замовник) Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями» Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 15897300-5 Продуктові набори Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме: НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ ТОВ "НВФ "ВІКОНТ" (далі по тексту – Скаржник) ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" (далі по тексту – Учасник, Переможець) Товариство з обмеженою відповідальністю "АС ТРЕЙД" (далі по тексту – Учасник) За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Пропозицію Учасника було визначено Замовником такою, що відповідає умовам тендерної документації та визначено Учасника переможцем процедури закупівлі. Відповідно до Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюдненого Замовником торгів: НАЗВА ФАЙЛУ (ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ) ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ Протокол 62 05.10.2023 14:34 Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним: № ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА 1. Пункт 6 Додатку № 3 Замовник торгів встановив вимоги щодо надання інформації та документів для підтвердження технічні, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме: «Крупа гречана першого ґатунку фасована 1 кг Крупа гречана першого ґатунку – фасована - 1 кг. Зовнішній вигляд: цільне ядро, колір кремовий з жовтуватим відтінком, доброякісне ядро не менш 99,5%. Виготовлена у відповідності ДСТУ 7697-2015, фасування згідно діючих нормативних документів. (цитата). Відповідно до файлу «якісні посвідчення» на сторінці 5 знаходиться декларація виробника про відповідність крупи гречаної яка пропонується ДСТУ 7697:2015. В той же час хочемо наголосити, що у відповідності до ДСТУ 7697:2015, % доброякісного ядра становить 99,2 % проте замовник торгів вимагав 99,5% (витяг з ДСТУ додається). Таким чином запропонований товар Учасником не відповідає технічним характеристикам які встановив Замовник торгів. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Пункт 9 Додатку № 3 Замовник торгів встановив вимоги щодо надання інформації та документів для підтвердження технічні, якісних, кількісних характеристик предмету закупівлі, а саме: «Пакет з ручками – витримує вагу від 15 кг (щільність від 25мкм), -колір може бути білий або пастельні відтінки, - розмір від ширина від 43 см * висота (з ручками) від 75 см*(параметри низу пакету на розсуд учасника але продуктовий набір повинен поміститися в пакеті та пакет (заповнений) повинен бути придатний для перенесення вручну) - пакети повінні бути вироблені з матеріалів, що дозволені для харчивих продуктів.»(цитата). Так додатком № 1 п 1.2 ПП. 10 встановленно вимоги про надання документів які підтверджують технічні, якісні характеристики предмету закупівлі, а саме: «Скан копія якісного посвідчення та/або декларації виробника та/або іншого документу згідно законодавства, який підтверджує безпеку та якість харчових продуктів, (відповідно до додатку №3 Документації)»(цитата). Переможець надає файл «якісні посвідчення» на сторінці 1 якого знаходяться документи на підтвердження технічних характеристик «Мішки поліетиленові для пакування промислової продукції, харчових продуктів і господарчих потреб.». Зразок представлений поліетиленовими пакетами з нанесеним друком з зовнішньої сторони, що не відповідає технічним вимогам Замовника. В той же час Переможець надає документи та оприлюднює фото БІЛОГО ПАКЕТУ З РУЧКАМИ БЕЗ ДРУКУ. (файл: Фото білого пакета) Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її невідповідністю умовам тендерної документації. Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відхилення тендерної пропозицій Переможця згідно умов тендерної документації і оприлюднити протокол відхилення тендерної пропозиції. Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону щодо визначення тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників. При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у визначенні тендерної пропозиції Переможця такою, що відповідає вимогам тендерної документації, в той час як вона не відповідає умовам тендерної документації,, призводить до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси. Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме: - принцип добросовісної конкуренції; - принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; - принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси. ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ: 1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується не відхилення тендерної пропозиції Учасника і визнання його Переможцем процедури закупівлі. 3. Зобов’язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про відповідність тендерної пропозиції Переможця всім умовам, встановленим тендерною документацією і визнання його Переможцем процедури закупівлі. ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ): 1. Якісні посвідчення 2. Витяг з ДСТУ 7697:2015. 3. Фото пакета З ПОВАГОЮ, ДИРЕКТОР ТОВ НВФ «Віконт» Клинчук С.В.
Дата розгляду скарги: 19.10.2023 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.10.2023 14:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 24.10.2023 14:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: Протоколом №65 від 25.10.2023 замовнк виконав рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.10.2023 № 16776, а саме - скасував Рішення від 05.10.2023 № 62 про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" переможцем за процедурою закупівлі — "15890000-3 Продукти харчування та сушені продукти різні (Продуктові набори)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2023-09-18-012486-a та відхилив пропозицію Переможця на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей керуючись аргументами наведеними в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 19.10.2023 № 16776.
Автор: ТОВ "НВФ "ВІКОНТ", Сергій Клинчук +380674107136 klinser@ukr.net
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: f97da1cd8f744b67baf1174f573a6edc
Ідентифікатор запиту: UA-2023-09-18-012486-a.c1
Назва: Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до Тендерної документації Замовника «Технічна специфікація» в розділі ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, а саме внести зміни в технічні якісні характеристики складових продуктових наборів, що стосуються фасування згідно ТУУ (цукор білий кристалічний, рис шліфований першого ґатунку, крупа гречана першого ґатунку) та замінити вимогу «фасування згідно ТУ У» на «фасування згідно діючих нормативних документів». Підписавши угоду про асоціацію з ЄС, Україна взяла зобов'язання відмовитися від обов'язкової сертифікації та перейти до європейської моделі оцінки відповідності продукції. Згідно п.2. ст. 32 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» наразі сертифікація харчових продуктів необов’язкова. Відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів, скасовано накази Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації, Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики та Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, які регламентували положення обов’язкової сертифікації. Розробка ТУ потрібна: – якщо їх розроблення передбачено законодавством або вони необхідні для забезпечення виконання вимог законодавства; – за відсутності національних та (або) міждержавних стандартів на розроблювану продукцію або за необхідності конкретизації їхніх вимог; – за необхідності доповнення та (або) посилення вимог чинних національних та (або) міждержавних стандартів на цю продукцію. Оскільки діючим законодавством України прямо не передбачено обов’язковість розробки Технічних умов ТУ У, то за загальним правилом вони потрібні у разі відсутності державного стандарту для виробництва продукції. Технічні умови - спеціальний документ, який встановлює вимоги до продукції при серійному виробництві. Наразі є діючі стандарти, що стосуються фасування та пакування товарів, які розроблені державою або міжнародні, але прийняті на державному рівні (їх позначення може починатися з ДСТУ, ГОСТ, ДСТУ, ДСТУ ISO, ДСТУ EN, ДСТУ ГОСТ). Такою документацією може користуватися будь-який виробник. Також чинною є Постанова КМУ від 16 грудня 2015 р. № 1193 «Про затвердження Технічного регламенту щодо деяких товарів, які фасують за масою та об’ємом у готову упаковку», який встановлює вимоги до деяких товарів, які фасуються за масою та об’ємом у готову упаковку. Згідно ст.. 22 ЗУ «Про Публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Встановивши вимогу щодо фасування продукції згідно ТУ У, Замовник умисно чи неумисно встановив дискримінаційні умови, що обмежують конкуренцію між учасниками.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за звернення.Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Статус вимоги: Задоволено